Jaap Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Originally posted by: YvonneHihihi... nee Rae, ik zou het graag doen, maar ik heb een partner.. quote> Dat vind ik nou een slechte reden. Flirten mag. En zo met die lettertjes hier,kan er verder weinig gebeuren toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 O ja, en ik hou van swiffen en stofzuigen. Voor de afwas vraag ik wel extra bonussen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Goedemorgen lieve allemaal! Zo al op blz. 3.... En als je kijkt naar de draad van gisteren, daar ben ik ook nog wel even mee bezig. Wat word er veel geschreven! Even een espresso erbij pakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Originally posted by: YvonneEen pb kan niet anoniem volgens mij Diesel.... Dus gewoon open en bloot hier te kakken zetten zulke lieden. quote> Dat was ook mijn eerste reactie. Maar negeren is beter. Ik wil het verder ookniet weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 oHHhh rae dan wil ik wel met je een avondje uit en och ik ben niet veel ouder dan jou hoor.... misschien een paar weekjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 heb je ook wel weer gelijk in Jaap, en dat op de vroege ochtend hihihi. Igor en Jen... ik zou het wel weten als ik jullie was. En houdt ook nog van swiffen en stofzuigen? Badkamer schoonmaken Rae, hoe sta je daar tegenover? Met of zonder bonus? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 24 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Nou ik vind dat idd als iemand zich zo durft te uiten tegen iemand anders dat tie er dus echt voor staat die dat in het openbaar ook maar moet doen en anders maar ff geholpen moet worden , in alle dankbaarheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Morgu Madelief, ik heb gisteren al helemaal niet gelezen... ik kom er niet meer aan toe, Luitjes, het is/was mij een waar genoegen vanmorgen. Maar moet helaas richting werk. Heb vooral een heel andere kijk op Raes gekregen. Ben bang dat Kees toch moet gaan oppassen.. Swiffen EN stofzuigen EN afwassen..... tssssssssssssssssss. Jammer alleen dat ik je moeder had kunnen zijn Raes... zucht..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Kees die naar eurosong kijkt? Tja, da's geen concurrentie he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 24 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Originally posted by: Yvonne Originally posted by: DieselZullen dan wel anonime bewonderaars van hem zijn toch?quote> Een pb kan niet anoniem volgens mij Diesel.... Dus gewoon open en bloot hier te kakken zetten zulke lieden. quote> Ja maar voor ons" anoniem dus, nou mag iedereen zijn/haar mening hebben, maar hier mag iemand dus oordelen en anoniem blijven.? Mag nie van zekere waar diegene dus in geloofd. Dat gloof ik dan wel weer. Trouwens vierendelen helpt ook ;-) Maar dat iemand zichzelf tot inquesitie benoemd is triest in diezelfde naam van.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Zo jij bent snel om Yvonne. Ik heb trouwens ook een keer een beetje een raar pb-tje gehad. Zomaar uit het niets van iemand die meeleest. Dat ging over vlees slachten. Was verder niet zoveel mis mee hoor, maar was wel apart. Er leest toch heel wat meer volk mee dan enkel de schrijvers vermoed ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Originally posted by: Yvonneheb je ook wel weer gelijk in Jaap, en dat op de vroege ochtend hihihi. Igor en Jen... ik zou het wel weten als ik jullie was. En houdt ook nog van swiffen en stofzuigen? Badkamer schoonmaken Rae, hoe sta je daar tegenover? Met of zonder bonus?quote> Al mijn badkamers laat ik uiteraard over aan de kuisploeg, Yvonne. Gezien ik geëmancipeerd ben zijn het allemaal wel gespierde mannen die de kuis komen doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Laten we er verder maar over ophouden. Als we nu al op vierendelen zitten. Waar moet dat heen? Dat was helemaal niet mijn bedoeling. Ik moet ook weg dus dat scheelt. Stoor je verder niet aan mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 24 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Jaap das gewoon ouderwets Hollands volksvermaak hoor ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Zo oud ben ik niet, nooit gezien. Ik ben toch meer van het kielhalen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 24 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Nou ja, ik hou er ook wel over op, zal Schmik zijn bedoeling niet geweest zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Ben intussen aan het brood smeren.. . Jaap, jij een fijne dag hoor. En tuurlijk willen we mensen niet vierendelen of in hun blote jeweetwel hier neerzetten. Maar een pb'tje met kritiek komt veel harder aan dan een open berichtje hier op het forum. Tenminste, dat is mijn eigen ervaring (jajaja, heb ook wel lelijke pb'tje gekregen, en meer dan één zelfs ). Maar goed, we stoppen er inderdaad mee hoor.. Jen... ja, die Kees.. Maar hij heeft natuurlijk wel een voorsprong van meer dan 30 jaar op alles wat nog voorbij zou kunnen komen he? En Raes.... lamaar als je de badkamer niet wilt doen... jammerdebammer... Dames ga u beraden.. Luitjes, Ik ben er nu echt vandoor... ik sluit af anders heb ik zo een probleem... Fijne dag..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Of radbraken, nog van die verloren folklore. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Originally posted by: YvonneEn Raes.... lamaar als je de badkamer niet wilt doen... jammerdebammer...Dames ga u beraden.. quote> Ok, ik geef toe, ik geef die mannen meestal een kamilletheetje en wat wierook om te relaxen. Allez, een mens laat een badkamer toch niet door een ander doen hé. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Ik denk dat Madelief verloren is gelopen in de draadwirwar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Goed idee Diesel, op een blok zetten en dan met rotte eieren gooien:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 24 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Of zou Schmik toevallig een Fries zijn ??? Ja kijk dan........woehahahaha ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Bedacht er nog eentje, beetje luguber, zal het maar niet neerzetten halen ze mij straks nog op ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Goede morgen DAGPACT Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden