Diesel Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Goeie moggeuh allemaal, hoop dat deze dag rust en kracht zal brengen aan degene die dat nodig hebben. Maar eerst dan maar een bakkie, pot staat ook gelaten te wachten opdat hij geledig gaat worden :-) Zon nog niet boven tafel, maar komt echt, gaat vanzelf ook al is het nu nog donker. Tijd doet wonderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 goeiemorgen diesel! Ik zit ook maar aan de koffie, slapen komt er toch niet meer van. Misschien vanmiddag een dutje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Goedemorgen Diesel, Mooie opening. Wat is een chia? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Goedemorgen Jen, heb jij niet geslapen dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 ik ben van de ene dagdraad naar de andere gehupt, kameleon. Maar geen probleem, voel me kiplekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Draai jij de dag en nacht om? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 nee dat is zeker niet de bedoeling. Als ik dat systematisch begin te doen, dan loopt het mis. Dit is uitzonderlijk in de huidige periode, maar gezien ik mijn antideprssiva aan het afbouwen ben, moet ik inderdaad alert zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Heb je nog plannen voor vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Binnendeuren verven, vader bezieken, niet zo boeiend om te vertellen. Jij iets spannends in het vooruitzicht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Goedemorgen luitjes, nog een dagje te gaan en dan is het weekend. Niet echt mooi weer voorspeld maar even 2 dagen niets hoeven, daar heb ik wel zin in. Heb een fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Morgu dames. Koffie van Diesel nog lekker? Neem ik daar wel een bakje van. Hier al lekker de douche aan de binnenkant bekeken, dus klaar voor de dag. Het schemert, de dag kan beginnen. Naar aanleiding van je berichtjes ben ik even naar het einde van gisteren gehupt.... je bent inderdaad van de ene naar de andere gehupt Jen Ennu...zag dat Rae een beetje aan het flirten was geloof ik?? Leuk:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 24 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Ach ik was ff buiten bezig en daarna ff draadje van gister aan ut lezen en begreep opeens dat ik zat te lezen terwijl Jen idd daar nog had gezeten, of was dat je mannelujke kant Jens? ;-) Nou nog maar bakkie dan. Kameo jij ook goeie moggeuh he Ach Chia is een plant, heb voor het eerst gezaaid, maar is weinig over bekend kwa kweek Wel heel gezond dat zaad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 goede morgen frummels. doe mij maar een koffie om wakker te worden jen wat bedoel je Originally posted by: Jen, vader bezieken, quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Ah, Diesel ook weer klaar met beesten verzorgen.. Goeiemorgen Diesel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 oeps, ik hoop niet dat ik ons pa ga bezieken, eerder bezoeken dus. Rae? Die dacht dat ik een man was Yvonne! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Een goede morgen allemaal. Was gister net te laat hier weg gegaan. Zat me een beetje boos te maken in mijn bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Originally posted by: igorgoede morgen frummels. doe mij maar een koffie om wakker te wordenjen wat bedoel je Originally posted by: Jen, vader bezieken, quote> quote> Staat al voor je neus Igor. En, hihi, moest ook wel grinniken om de verschrijving... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 24 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Ja moest idd ook om lachen Igor, en dt terwijl Jen net daarvoor schreef, ach nie erg hoor geen last van nachtje doortrekken ;-) Nou Jen zal je papa dan lekker blij mee zijn ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Originally posted by: Jenoeps, ik hoop niet dat ik ons pa ga bezieken, eerder bezoeken dus.Rae? Die dacht dat ik een man was Yvonne!quote> Nou????? Hij schrijft dat hij de gewoonte heeft met een naam te gaan rommelen als hij zich erg op zijn gemak voelt bij een persoon.... HIj wist dus donders goed wat voor vlees hij in den kuip had volgens mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Nee niet echt Jen, ga maar eens proberen mijn huis en tuin aan de kant te krijgen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Of lees ik het nou zo verkeerd? Jeetje Jaap ook zachtjes binnen komen hobbelen. Goedemorgen Jaap, Ik ga even verse koffie zetten denk ik... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 24 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 * 'k zie Jaap zich al boos maken in zijn bedje en slaand met vuistjes op oma's sprei, Jaapje wakker worden !!! * ;-) moggeuh Jaap, bakkie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 hahaha, ik verslik me hier in mijn koffie. Stel je daar een erg sexy (ahum) rokershoest bij voor.. misschien ga ik hem wel echt bezieken vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Originally posted by: JenRae? Die dacht dat ik een man was Yvonne!quote> Hela meisje. Ik ben niet van gisteren!Yvonne, foei, flirten doe ik niet. Edoch wacht, ik ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 ik maak me overigens ook boos diesel, op jouw prijs met name. Maar wat maakte Jaap zo kwaad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden