Dylan Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Originally posted by: Steunbeertje@MadeliefJa ja en morgen al dag 367 het is een schrikkeljaar ook nog :D:Dquote> Zo bezien kom ik vandaag al op dag 367 toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Hoi.... ik heb een bleeeeh dag. moet nog zo veel en ik heb zo'n weinig zin. moet zelfs nog boodschappen doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 hier ook ineens een blehhh dag gaat NS niet tusen Gouda en utrecht extra reistijd dus 2 x 1/2-1 heel uur dag BBQ:angry:! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 SB meid..... super gefeliciteerd!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 frustrerend Jane...bleg!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Ja lenie cake gebakken ik zou voor de 0% biertjes zorgen vette fles van Schiphol staat klaar en daar zit je dan met je goeie gedrag en haartjes in de verf, lekker olietje op de bruine huid nou ja, er zijn ergere dingen. Maar eens kijken wat ik nou te eten ga maken eerst de stad maar weer in. Steunbeertje meid van harte met dit misschien wel belangrijkste jaar in je leven! :musicnote::musicnote::musicnote::musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 ooohhh, wat erg. ja ik ga ook maar even snel naar de winkel. het is even droog. denk dat ik maar een pan spaghetti saus maak..lekker makkelijk en voor 2 dagen. moet sparen he voor de meeting..hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Hier valt het blegh gehalte nog mee gelukkig. Ik moet zo wel naar een feestje waar enorme hoeveelheden alcohol worden gedronken. Ik heb besloten om maar een uurtje te gaan... Manlief gaat niet mee, dus ik kan zelf beslissen wanneer ik opstap. Het is iets waar ik niet onderuit kan. Nu ben ik alvast het eten aan het voorbereiden. Kan ik straks zo aan de slag. Het word een prei-gehaktschotel uit de oven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Goedemiddag, Lekker uitgeslapen, huis gekuisd, wasje draaien etc. Katten antivlooi pipetjes gegeven, wat zijn die dingen duur zeg. Inclusief wormenkuur was ik 53 euries kwijt:huh: Maar goed lieve mensen, de kalmte en moed is weer terug, de wijsheid hoop ik ook. Snap nog niet waarom ik er zo invloog gisteren. De volgende keer flink tellen. Aan de andere kant geeft het wel aan dat ik jullie allemaal erg waardeer. Ja, ook degenen die (soms) schoppen en slaan. Allemaal een fijne dag gewenst met de fietstochten, AA meeting, strand en wat niet al. Ik ga vanmiddag naar Latman. Zat ik ook de hele week al over te miepen, wel of niet. Blijft een lastige situatie ergens. De kleine majesteit (poes) gaat deze keer gezellig mee logeren. Ben benieuwd. Misschien tot later, anders tot morgen. Liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Jane, Dat is wel een tegenvaller.... Hopelijk krijg je niet ook nog een bui op je hoofd. Lenie, Ja goed sparen he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 ja ja...mag mee rijden met Albertina, maar dan moet ik wel bij het WTC in A'dam zien te komen (sla je me dood waar dat is maar daar kom ik wel achter) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Oeps, Jane. Ik zat nog te typen toen jij je berichtje plaatste. Echt jammer voor je. Hoop voor je dat het toch een fijne dag zal zijn. Met jouw positieve inslag gaat dat zeker lukken. Lenie:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Lenie, WTC is volgens mij niet moeilijk. Maar daar kan Tina je beter over inlichten. Wel heel leuk he? Zie je nu wel dat het lukt? Het gaat steeds meer een vaste vorm krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Originally posted by: MadeliefLenie,WTC is volgens mij niet moeilijk.Maar daar kan Tina je beter over inlichten.Wel heel leuk he?Zie je nu wel dat het lukt?Het gaat steeds meer een vaste vorm krijgen.quote> ho ho.... kwee nie of ik het bij elkaar krijg he?nog niet zo hoog springen hoor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Gisteren is niet gebeurd geloof ik. Zat terug te kijken naar Do's posting over weggaan en vrijwel alle reacties daarop zijn weggehaald. **************** VM en anderen, ik heb geen tikkie gehad. Ik hoop jullie ook niet. * Aangepast wegens anderen er bij halen. Niet goed gekeken geloof ik. Laat maar verder wat mij betreft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miss Sophie Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Er schoot (pang) mij iets te binnen en lang leven youtube gevonden jeugdsentiment luitjes!! ( ik ben oud ) of deze heerlijk http://www.youtube.com/watch?v=nl98ugyaesg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Lenie, gaaf dat je ook naar de meeting komt:) Fijn dat je mee kunt rijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Hannah, inderdaad zonde van de energie - en meer! Maar ja. Wie weet zijn er hierdoor wel mensen verplicht met vakantie, sommige reacties logen er niet om, en dat is het al helemaal niet waard. Genoeg hoor, gebeurd is gebeurd. Vandaag nieuwe ronde - nieuwe kansenB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Mensen ik ben er van tussen. Fijne voortzetting en tot later! P.S. Ik heb er nu geen tijd meer voor, maar er zijn 2 nieuwe mensen die geholpen willen worden. Zie onder chat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Originally posted by: TravelLenie, gaaf dat je ook naar de meeting komt:)Fijn dat je mee kunt rijden.quote> is nog niet zeker he??...niet te veel hopen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Originally posted by: Hannah1Lenie bij de appie kruidvat of dergelijke kan je vaak een kaart kopen voor 16 euro,kan je het hele land mee rond en ook nog terug.quote> echt??...lat ik die nu hier in het WC hebben...zal eens horen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miss Sophie Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Ik heb via pb met inge47 contact gehad ik hoop dat ze snel haar weg vind hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Met verkeerde been uit bed. Bij mij stond mijn verkeerde keelgat open. Bokkenpruiken. Nou ja, dat is mens zijn. Spike, je strijd en je eenzaamheid - het is niet makkelijk voor je. Op zijn zachtst gezegd. Ik -en jij ook- wou dat het anders voor je was. Het zal wel veranderen maar de stap voorwaarts lijkt zo ver weg. Je weet het maar nooit. Als de nood het hoogst is.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Inge47 Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Vond ik erg fijn miss Sophie, ik hoop dat je dit nog eens vaker doet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 sjugt...ben even weg. de boodschappen vertelde me net dat ze niet zelf willen komen. komt vast door het weer. toedeloeii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden