Spring naar bijdragen

Zaterdag 25 augustus 2012


kameleon

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 374
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi Nono

Hier gebeurd het allemaal :D

Het is hier net GTST ;)

Jammer dat je je niet helemaal jofel voelt, maar helaas het hoort er allemaal bij.

Je bent aan het ontgiften, lichamelijk maar natuurlijk ook geestelijk.

En daar heb je nou eenmaal wat ongemak van.

Hier iets verder naar boven heeft Bo het al zo pakkend geschreven (dank Bo)

Echt even er doorheen bijten, het word allemaal beter, makkelijker, anders (minder erg).

Heel veel succes met je stoppen en als je vragen hebt, gewoon roepen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn om zo welkom te zijn en enorm bevrijdend dat ik mijzelf kan zijn en eerlijk kan zijn over mijn probleem. Door van mijn leven met alcohol een leugen te maken, hield ik het probleem ook in stand. Hier kan ik er eerlijk over zijn en aan mijn probleem werken. Dat maakt dat ik alle ongemakken van nu omarm en uitkijk naar een alcoholvrije toekomst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lytse,

Zie PB.

Hoe is het gegaan vandaag?

Heb je morgen een beetje rust?

Mijn dag was lang mensen.

Vanaf half 5 vanmorgen.

Veel gemaild voor en over de meeting

en een feestje gehad.

Vroeg naar bed gaat niet,

want dochter moet nog een auto omruilen.

Ik ga denk ik even op mijn matje liggen.

Kan ik soms weer heel wakker van worden:D

Tot zo of later wellicht!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het ontbreekt je niet aan fantasie Johan. Bovendien vind ik het komisch, en dat komt omdat ik het voor me zie gebeuren. Wel jammer dat je wakker werd. Maar wie weet, dromen herhalen zich soms, en dan kun je erop anticiperen. Ik zou toch eens even goed kijken wie daar nou zit, wat diegene zit te schillen, alvast je excuus aanbieden, anders vergeet je het misschien en die persoon waarschuwen voor wat Bolletje vertelde. Ik zou een touw meenemen zodat je die zitzak vast kunt binden aan het matras en veilig kunt overstappen en een netje voor de aardappelen. En vergeet je shag niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hèhè, eindelijk bij.

Ik zag dat Zonnetjes nu twee maanden heeft bereikt. Bosje bloemen hoor: :present::present::present::present:

Wat een lange dagdraad vandaag.

In Amsterdam heeft het af en toe behoorlijk geplenst. De Duitse gasten hadden vanochtend een Rundfahrt gemaakt, maar wisten hun programma tevoren helemaal niet. Ik heb dus 2 alternatieven bedacht. Ze waren per bus gegaan en dus heb ik het scenario met de rondvaartboot gekozen (ook al vanwege het weer). Anders had ik het juist omgekeerd gedaan.

Daarna Leidseplein en -straat, Bloemenmarkt e.d. Begijnhof. Koffie gedronken en juist toen kwam er weer een hele stortbui, maar we zaten lekker droog binnen. Ik ben geeindigd in de rosse buurt. Was ook een hele ervaring voor de dames!

Mijn wederhelft is slechthorend en zag het meegaan niet zitten, dus hij heeft ons met de auto bij de rondvaartboot afgezet en ons later op een ander punt weer opgepikt.

Het was enorm druk in Amsterdam want er was ook Uitmarkt.

Weet je wat ze het leukste vonden? De bakfietsen waarin kinderen werden vervoerd en al die fietsen!

Ik ben nu bek af en maak het vanavond niet laat. Morgen een rustig dagje, alleen naar mijn schoonma.

@ Madelief: het komt voor elkaar.

@ Will: ik ben zo blij dat je in de opgaande lijn zit.

@ Emma: ik mail je nog over de reis naar de meeting.

@ DO: goed dat je er weer bent.

@ Spiky: ook een betere dag vandaag; fijn dat je gisteren zo'n leuk bezoek had.

Lytse.

Voor de rest reageer ik niet vandaag, want ik ben te moe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lytse

Enerverende dag vandaag voor jou.

Fijne avond nog :present:

Hoi hoi Vlaamsche, hele enge heb ik ook gehad en het engste was

dat toen ik eenmaal wakker was het een tijdje duurde voordat ik echt bewust wakker was :huh:

maar goed genoeg over dromen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Idd Spike, ik word er ook helemaal "raar" van als ik die "prinsenkinders" bezig zie en hoor...;

Eng he Co, en da kan echt best een tijd duren dan he , dat je tegen jezelf moet zeggen zo van neenee, da was nie echt, ook al leek het zo....

(een van mijn "engste" is raar genoeg enorme ruzie met mijn vader, ofwel mijn moeder die heel ziek is :huh:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spike,

Ja ik heb wel een leuke dag gehad. Toen mijn man zei dat hij liever niet meeging, vond ik het wel spannender. Hij is de Amsterdammer, ik heb er wel een tijd gewoond, maar weet niet overal de weg enz. We hadden ook niet echt een idee van hun interesses.

Ze hebben het heel leuk gevonden en daar was het me om te doen.

Die boerin gaat nooit weg, d.w.z. heeft nooit vakantie. Het zijn heel hartelijke mensen die altijd voor ons klaarstaan. Als ze taart bakt komt ze bijv. altijd een stuk brengen.

Als iemand nooit weggaat zijn de verwachtingen hoog gespannen. Ik vraag me dan meteen af of ik daaraan kan voldoen. Gelukt dus.

Opgelucht toen het klaar was.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Lenie
@ Coco,,, In elk geval wel leuk en ja lief dat hij (je "vriend" ) hem meenam.

geloof niet dat je het snapt....hebben we het nog eens over,
quote>


ohw...:huh: is goed hoor ;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeker zo Spike,

daarom ook dat bv een relatie die begint met "gezond" egoisme nog nie zo slecht is.

Want wat die kinderen idd worden aangeleerd, egocentrisme, dan kan het zomaar gebeuren dat ze een relatie krijgen waarin niet twee ego 's zeg maar met elkaar leren omgaan en elkaar leren respecteren maar dat het een soort van "ikke in t midden en de rest moet maar cirkeltjes maken" relatie wordt.

Komt niet goed zo iets...

En, iets leuks?

Tja ik heb net bij tips en adviezen een nieuwe big Freeze theorie geplaatst dusssss....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...