Spring naar bijdragen

Zaterdag 25 augustus 2012


kameleon

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 374
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Inge.

Heel veel mensen hebben in het begin van hun adb. worden onrust gevoelens. Gevoelens die je niet kunt plaatsen. Misschien toch ook wat ontwenningsverschijnselen.

Je bent zo gewend om onrust weg te drinken en nu moet je er mee zien te dealen. Maar wees gerust het gaat over echt. Probeer veel warme dingen te eten of te drinken b.v. bouillon of een glas warme melk of choco. Warmte in je maag ontspant;)

En proberen diep adem te halen dus vanuit je onderbuik. En je mond tot een tuutje vormen en dan heel langzaam uitademen. Het is maar een oefening maar als je je daarmee bezig houdt voel je die onrust ook minder en het ontspant.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: kameleon
Hee Lenie, spoelen je traanbuizen eens goed door;)
Alle gekheid op een stokje, ik wou dat ik eens goed kon huilen.quote>


Kan inderdaad heel erg opluchting geven maar als de tranen niet willen stromen is het een ramp, je zit zo vast als een huis dan.

Zielig filmpje kijken? muziekje, wil nog wel eens helpen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Johan,

ik denk dat je beelden gebruikt die je eerder hebt gezien, in een documentaire, film of je fantasie of wat ook

hoewel dat matras met die schillende mevrouw waarschijnlijk een andere hoogte had als nu in je droom :)

sorry, maar ik moest heel erg lachen toen ik het las, ik denk beeldend..

en ik zag je daar wel springen in de ruimte... dus als ik het kan zien, kan jij het ook zien, toch, of zoiets..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook wel eens een vliegdroom gehad maar was als de dood. Vloog door de ruimte en zag een kleine planeet waar ik me aan vast klampte maar omdat ik zo zwaar was, ging ie draaien en ik hing ondersteboven aan die bol.

Ik heb wel schaatsdromen en die zijn wel fijn.

Maar vliegdromen hebben volgens mijn gevoel te maken met het los komen van het aardse, los komen van alle zorgen en beslommeringen en je vrij kunnen voelen zonder ballast van het leven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok Lenie ;)

Dromen over vliegen kan vele betekenissen hebben, ligt eraan.

Als kind heb ik altijd veel dromen over vliegen gehad, tegenwoordig ook nog wel wel maar veel en veel minder en het is altijd erg leuk vind ik dan, maar zo hoog als Johan ben ik nooit geweest. Hij is een echte hoogvlieger.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...