Truffel Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Wat is het weer stil vandaag mensen. Allemaal aan het bijlezen ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NoNo Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Ik heb mijn probleem echt onderschat! Dat ik me zo onstabiel voel onderstreept duidelijk dat ik hier echt mijn tanden in moet gaan zetten en moet zorgen dat ik weer stevig en gezond in mijn vel moet komen te zitten! Die volijke, gezellige meid met haar glaasje wijn die zo makkelijk kan stoppen.... Niet dus! Confrontatie met mijzelf en dat is alleen maar goed! Ik kan wel janken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Ja NoNo als je ogen open gaan schrik je je wild. Maar weet ook dat die gezelligheid niet helemaal echt was. Tuurlijk voelde je je op dat moment goed, dat is het rotte van drank. Dat bedubvelt je gevoelens en laat je je anders voelen dan dat je in werkelijkheid bent. Je schrijft ik kan wel janken. Is dat omdat je jezelf nu op een hele andere manier ziet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Hoi hoi, ben er hoor. Zit heel de middag van alles te doen en kijk af en toe. Heb nu een groot bord Chili con Carne - jaaaaren niet gegeten - voor mijn neus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 NoNo Straks ben je zonder alcohol nog gezelliger en nóg vrolijker De eerste dagen zijn niet gemakkelijk Jank er lekker op los meid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NoNo Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 ik kan wel janken omdat de werkelijkheid me om mijn oren mept. Ik voel me kwetsbaar en daar zal ik iets mee moeten doen. Ik ga nu even in bad liggen met een muziekje aan. Tranen komen dan vanzelf en dat is goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Ja vooral die eerste dagen, dat verdriet, boosheid, slechte zelf beeld, schaamte...................pffff En nog hoor, zo af en toe steekt dat alles weer even de kop op. Gelukkig kan ik hele goede gesprekken met mezelf voeren en anders gaan de lijn aan de kant en pakken we iets te snaaien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Nono, zinnen verzetten inderdaad! Straks is dit allemaal voorbij en heb je het doorstaan! En dan zie je een vrolijk lachende Nono in de spiegel. Nog lekker ruikend ook! Maar toch sterkte voor nu en zometeen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Bakkie koffie of thee iemand? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Ben er weer, de reden dat ik geen tijd had, was dat de trek enorm zijn kop opzette. Ben naar de snackbar gegaan voor een vette hap. Gegeten en een ongezond glas cola erachteraan. Goh dit was een heftige, lastig te bestrijden maar het is gelukt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Ja, doe maar thee, heb je iets met kruiden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Nono, Laat je tranen maar komen hoor! Day lucht echt op! Wees lief voor jezelf. Vandaag kom ik tot de conclusie, dat ik nog steeds "oud gedrag" vertoon. Bij tegenslag die me emotioneel raakt, ben ik geneigd om door te schieten. De dingen te groot maak. Net zoals ik dat had toen ik nog dronk. Met het verschil nu dat ik het nuchter kan overdenken. Mezelf afvragen waarom iets me raakt, waarom ik het zo groot maak, om vervolgens te bedenken dat het veel zegt over mezelf. Ik moet proberen om de dingen in hapklare brokjes tot me te nemen, zodat ik me niet ga verslikken in één grote brok. Dus heel langzaam ben ik toch iets aan het leren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Kameleon, well done:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Originally posted by: TravelBakkie koffie of thee iemand?quote> Zoethout thee graag:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Dank je Travel, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Made, zo werkt het wel, zelf reflectie, kan er ook weleens moe van worden . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Originally posted by: TravelBakkie koffie of thee iemand?quote> Lekker! Koffie alsjeblieft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Kame Goed van je! Weet je ook waar de trek door kwam? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Dames, hier is de thee en de koffie. Moest wel even zoeken maar heb zoethoutthee en de kruidenthee gevonden. Zelf ga ik aan de Kashmir Valley. Alles beter dan.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Die kl... moeheid Bo, Ik kom tot niets en daar begin ik stevig van te balen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Travel, je bent een top gastvrouw:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pjotr59 Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Hey allemaal, doe mij ook maar een koppie thee (mint of zo..) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Hoi Pjotr, Ja mint is ook lekker! Wat ik ook lekker vind is verse muntthee met honing. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Kan ik me voorstellen Kame Je was al bij de ha geweest he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Made Je groeit:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden