Rae Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Laatste keer dat ik de dagdraad zo vroeg opende kreeg ik nogal wat tegenwind. Ik heb bijgeleerd: De zomerzon is onder De hemel een nacht De schemer een wonder En ertussen heel zacht Zomernacht op uur Nog iets van lichteschijn Van zomerkorte duur Zijn sterren even rein. Goedemorgen frummels, Rae Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Mogguh, of nacht, Rae. Tegenwind, tegenstroom, komop zeg, doe wat je goed dunkt. Heb nog wel 'n mooie quote van Mr. Fields: Remember, a dead fish can float downstream, but it takes a live one to swim upstream. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 28 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Koan: waar is het water in de rivier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Vraag 't de vis, en dan niet de dooie. Ik ga weer s wat doen, doeoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Wat zou Haddock zoal gaan doen zijn, midden in de nacht, vraag ik me af. 'k Ben al klaarwakker, hoe kan dat nu. Wat zou ik eens doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 28 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Start spotify Type 'Bwv 244 bande' dubbelklik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 28 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Btw, jouw onderschrift komt uit mijn favoriete boek uit de bijbel . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Dat is dan ook veruit het beste boek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 28 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Wel, ik heb niet alles even zorgvuldig gelezen. maar jep. Boek Job zou kunnen concurreren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Job, ook heel mooi ja. Poëtisch. Hebt gij ooit de morgen ontboden, de dageraad zijn plaats gewezen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 28 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 De sterren zijn rein, De schemer een wonder. ik ga maffen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Maf ze, ik ga aan de koffie denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Morgu nachtbraakster. Al klaar met bedenken of je aan de koffie gaat? Of toch weer ergens blijven hangen? Zal voor alle zekerheid maar een verse pot gaan zetten dan. Helemaal niet naar bed geweest Jen? Lekker dag en nacht aan het omruilen? Das toch niet goed meis? En Rae is ook al zo'n lekkere... inderdaad, slaat nergens op om halvewege de nacht een dagdraad te openen. Maar tis um weer vergeven hoor:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 goede morgen yvonne en de rest van de frummels natuurlijk. bedankt voor de slingers gisteren ik voelde me bijna jarig. maar eerlijk gezegd het geeft wel een zetje om door te gaan. thanx zo en nu zal de koffie wel klaar zijn doe me maar een emmer vol. heb slecht geslapen en vervelend gedroomd pffft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Morgu Igor, ze waren je van harte gegund hoor, en nu lekker doorzetten. en ik heb een heul grote pot koffie gezet, moet zelf ook een goed wakker worden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Goeiemorgen Yvonne! Ik heb wel degelijk geslapen, drie uurtjes dan toch 'k Geloof dat ik zondag voor de hele week heb geslapen. Ik zat hier royco soep te drinken, nu ook maar een koffie, 'k heb gewacht tot jij kwam zetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Goedemorgen allemaal, Nou dacht ik toch dat ik de verkeerde draad had geopend, type een half bericht.. Raak helemaal in de war:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Ha die Jen, jeetje ... pfff, vanavond vroeg naar bed denk ik??? Kame?? wat bedoel je met half bericht?? Ook goeiemorgen overigens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 ja het wordt vandaag een drukke dag, dus wellicht val ik straks vroeg in slaap. Dat bioritme van me is aan verbetering toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Ik denk het ook Jen, zo verschrikkelijk vroeg wakker, das ook weer niet goed he? Zal duimen dat je vannacht weer lekker op tijd kunt slapen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Dat was een dubbele, en 1 verstoord bioritme lijkt me wel genoeg voor de vroege ochtend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 En ik mag niet eens koffie:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Waarom zou je geen koffie mogen Kameleon? Je weet waar het staat hoor. Fibo, ook een heel goede morgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Ja Fibo, 'k zal maar stevig ontbijten want er komt een vermoeiende dag aan. Waarom mag jij geen koffie, kameleon? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Ik moet zo bloedprikken en dat moet nuchter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden