Jaap Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Goedemorge Even wat slaap uit mijn ogen wrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Ik denkt het wel dat ze haar pasje heeft teruggevonden, is ze al lang weer vergeten waar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Vergeten dat ze hem kwijt was Diesel??? hihi. Goedemorgen Jaap, je komt net op tijd , er is verse koffie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Moggeuh Jaap beetje goed geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Ja, Sha Yvonne en Diesel, nachtrust is heel belangrijk en een groot werkpunt voor mij :$ Zo fijn ook altijd om 's morgens uitgeslapen te zijn, zonder houten kop... Nu ja, hoofdpijn had ik nooit maar wel een erg wazig gevoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Gister sprak ik op een feestje een jongen die een maand niet gedronken had als experiment. Om 12 uur mocht ie weer. Ik heb dat niet afgewacht. Omdat ik moe was. Ben benieuwd hoe het hem is vergaan. En ook toen ik weg ging, vroeg iemand nog, waar zijn de tijden dat we tot 4 uur doorhaalden. Maar had er net 4 uur leuke uurtjes opzitten. Ik had echt niet de puf nog 4 uur door te gaan. De lust daartoe is echt helemaal weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Ik heb heerlijk geslapen. Jij was hier al weer vroeg de boel onveilig aan het maken. Welgeteld ben ik een keer wakker geweest. Om een mug te doden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Ik denk dat die tijden gewoon geweest zijn Jaap zelf haal ik ook niet meer door tot die tijden heb er eerlijk gezegd ook geen behoefte meer aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 ik de boel onveilig maken?? zou niet durven mijn naam is Haas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soni Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Goedemorgen allemaal, Rommelig nachtje, vandaag maar luisteren naar het tip van Bolletje dat schoonmaken tot midden in de nacht niet gunstig is voor je nachtrust. Maar eerste dag is binnen. Op naar de tweede. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Diesel zij heeft moeite met lappen tekst, dus heb ik bedacht om een samenvatting te maken eens kijken of ze dat kan oppikken. Mocht dat zo zijn dan ga ik haar helpen met het samenvatten van teksten. snap je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Rust, reinheid en regelmaat Jen. Het doet wonderen. Hoewel die rust heb ik niet en heel schoon ben ik ook niet. Maar de regelmaat die heb ik wel te pakken. En dat is goed voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Soni, je kunt beter vroeg naar bed gaan en dan midden in de nacht wakker worden en gaan schoonmaken energie ten overvloedde voor de rest van de dag fijn dat je eerste dag binnen is morgen lees ik graag dat je tweede dag binnen is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Luitjes, Ik ga er vandoor. Genoeg te doen. wel even nu doorpakken dus.... Maak er een mooie dag van. Laterrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Originally posted by: JaapIk heb heerlijk geslapen. Jij was hier al weer vroeg de boelonveilig aan het maken.Welgeteld ben ik een keer wakker geweest. Om een mug te doden.quote> Slaat die jij op ikke? Nee hoor, zo rond drie uur een sigaret gerookt, een domino geplaatst en weer verder gaan maffen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Daggggg Vonnie ik kom je zo achterna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soni Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Ik lig normaal altijd vroeg op bed maar bleef nu klaarwakker. Maar ach heb er wel een alc. vrije dag voor terug en een brandschone keuken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Wat het denk ik ook is is dat ik altijd een beetje naar die laatste uurtjes toekeek, of die eerste er niet toe deden. En als je drinkt gaat de tijd ook sneller. Soni, das logisch hoor dat je eerste nachtje niet helemaal rustig verloopt. Welkom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Nee Jen, zou niet durven zoiets tegen jou te zeggen, dat sloeg op die malle Sha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Originally posted by: SoniMaar eerste dag is binnen. Op naar de tweede.quote> Super Soni! Tweede dag moet lukken, het zonnetje schijnt en met een opgeruimd gevoel er weer tegen aan:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Die om half 4 opstaat om te gaan schilderen. Dan ben je echt niet wijs in mijn ogen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Ach Jaap, zo heeft iedereen een afwijking;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Hoewel opstaan om een dominosteen te leggen is ook heel vreemd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 He Jaap, ik keek ook altijd uit naar de laatste uurtjes. Raar he? Als ik met vrienden ging eten, dan mocht het eten zo snel mogelijk voorbij zijn want daarna gingen we op café, en daar ging het immers toch om? God mensen lief, wat mist een mens veel tijd op die manier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Soms denk ik wel eens dat ik de enige normale mens op aarde ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden