AlbertRemmo Geplaatst 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 Goedenavond allemaal Bolletje van harte gefeliciteerd ##%%*:P:heart::light:+++##%%*:P:heart::light:+++##%%*:P:heart::light:+++##%%*:P:heart::light:+++##%%*:P:heart::light:+++ Shahire ook van harte :light::heart::present::light::heart::present::light::heart::present::light::heart::present::light::heart::present::light::heart::present: Vandaag weer lekker druk geweest thuis en Will heeft hier vanavond gegeten Ik heb geen commentaar gehad dus het werk wat ik verzet heb hier thuis is dan weer waard geweest;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 Originally posted by: Johan WIk zou dan ook willen pleiten bij Tactive voor een nieuwe site: www.armemannendebaas.nl. Waarmee wij onze verslaving aan mooie vrouwen te boven kunnen komen en eindelijk weer aan onze basistaak kunnen leren voldoen: dikke knuppel mammoet dood.quote> Is dat niet eerder een site voor ons vrouwen Johan? Ik geloof toch dat het de bedoeling is dat wij al die arme mannen de baas blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 Dag dag Will! Ik ga ook afsluiten. Slaap lekker allemaal! Mooie dromen toegewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 Dag allen, @ Will, Madelief en anderen: slaap lekker. Ik hoop dat jullie een fijn weekend hebben gehad. @ AR: open je het dagpact morgen weer? Will zal blij zijn dat je weer terug bent, zelfs al zou je eten minder geslaagd zijn, zou ik denken. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nova Geplaatst 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 Shahira, Bolletje en natuurlijk Lavendel en Bo; Van Hartemusic;music;music;music; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 Jopie ook van mij van harte gefeliciteerd. Ik heb begrepen dat je een huis hebt gevonden. Super. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 Bolletje en Shahire: Een gezond en goed en alcoholvrij nieuw levensjaar toegewenst! P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nova Geplaatst 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 En Jopie natuurlijk ook: Van Harte:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 Originally posted by: PrimulaBolletje en Shahire:Een gezond en goed en alcoholvrijnieuw levensjaar toegewenst!En Madelief:rookvrij??Petje af hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 Hallo Primula, Alles wel? Dinah, welterusten. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 sorry mensen, wist niet helemaal meer hoe ik een bericht kon wijzigen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 Hoe gaat het met je computer Priem, merkwaardige postings! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 Ha Lytse, Ja alles wel met mij. Maarre: ik ben wel een beetje aan het klooien met: Ouote: beantwoorden: bijwerken enzovoort. Het lukt me niet goed. Schaam mij een beetje voor de lege berichten! Maar serieus: Ja, ik maak het goed. Omdat ik niet (geheel) AdB ben, schrijf ik niet actief mee. Maar ik lees wel mee. Leuk dat je reageert! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 Hoi allemaal, Ik heb niks teruggelezen, ben net thuis en heb een heel druk weekend gehad. Ben helemaal afgedraaid, ook van de hele maand augustus natuurlijk. Maar nu heb ik dan eindelijk vakantie. Morgen eerst eens heerlijk uitslapen, alleen dat is al heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 Goedenavond lief gefrummelde Ja, eindelijk ben ik vandaag volwassen geworden duurde lang maar nu dan toch echt waar! Goh, dat ik dat vanmorgen vergeten te vertellen was kwam vast omdat ik zo druk met slingers voor tante Bol bezig was en ook niet zo volop in de belangstelling hoef te staan met zoiets het is uiteindelijk maar 1 jaartje erbij en ik voel me nog exact hetzelfde als gisteren gaaf man! Bedankt voor jullie lieve felicitaties, bloemen en kadoos lekker dagje gehad die eind middag werd afgesloten met een lieve vriendin en haar zakgeld splendeerde om mij op een overheerlijke pizza te trakteren het was een fijne, mooie en rustige dag precies zoals ik vandaag graag wilde Nu morgenochtend te werk zie er een klein beetje tegenop collega's en bewoners stonden thuis al op het antwoordapparaat al zingend en ik was nog zo stilletjes geweest hoop dat ze het morgen alweer zijn vergeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 Mijn mooiste kado van vandaag: 1 kilo minder op de weegschaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 Sha.... heb je vandaag dan geen taart gegeten? Primula: als minderaar mag je toch ook meeschrijven. Dat heb ik ook steeds gedaan. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 En dat na een pizza? Op je vijftigste kan je je dus alles permitteren als ik het goed begrijp? Toch nog een perspectief voor mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 Jopie, gefeliciteerd met je nieuwe onderkomen verder heb ik niet van iedereen alles onthouden oeps.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 Nee, geen taart gegeten vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 OH oH, vergeten, Bol, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Sha, van harte grote meid, hahaha. Jopie, ook gefeliciteerd met je huis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 Originally posted by: Johan WMaar ik neem aan dat de roddelmachine alweer op volle toeren draait dus wellicht moet ik mij maar weer schaars maken. Zoals een echte Johan betaamt.quote> Originally posted by: Johan WDe aanwezigheid van bepaalde personen Jane. Waardoor ik mij gewoon niet lekker voel. Ik doe mijn ding en dat neemt niemand mij af maar ik voel mij niet meer oprecht thuis hier. Dat is okee hoor. Kennelijk is het tijd voor andere dingen.quote> JohanIk heb een vraag aan jeJe bent vanavond over leuke ditjes&datjes aan het postenKort na Lavendels bericht plaats je echter deze quotes,waardoor ik ervan uit ga dat je met roddelmachine Lavendel bedoeltAls ik je zo goed interpreteer,ben ik er heel verdrietig vanAls ik je niet goed heb begrepen,stel ik het op prijs als je dat laat wetenDankjewel alvast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 Shahire, Van harte gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden