kameleon Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Sha, je gunt mij ook wat:huh: Ik gun jou een rustige werk dag en een ontspannen vakantie:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Inderdaad Jaap maar jij kunt er ook wat van:D Goedemorgen trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 'k Ga van de nood maar een deugd maken en wat werkadministratie doen. Anders krijg ik niet uitbetaald:angry: En dat kenne we niet hebben he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Yeah, een kano, een kano, ik krijg een lekkere kano. Yotselsssssss. Lekkerrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Nou dan mot je ut wel zelf inschenken hoor Igor, bakkie maken ken ik wl , maar onthouden dat het doorloopt en wanner dan klaar , tjah eeuuh ik man en nie zoals Bamm, multi dinges enzo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Tetteren, boel aan de kant noem maar op dat kunnen wij allemaal tegelijk:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Bambam 6 jaar droog vandaag! Zo mijn administratie is weer gedaan. En dat is belangrijker dan geld. Nog een slinger :lips::lips::lips::lips::lips::lips::lips::lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Bamm wat ben jij vroeg joh, of moest je de koffie komen cheqen van Igor ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Doe mij nu maar een bak muesli met Griekse yoghurt, heb al genoeg koffie op, bewaar je een kano voor mij Diesel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Dank u Jaap! Bambam voor jou 6 :present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Maura, welkom!!!! Hoe gaat het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 BAMMIIIIiiiiiiiieeee een kanootje extra van diesel 6 jaar..................... droog zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Wauw Bamm, jottum zeg, dat betekend dat je stopte toen ikke nog echt jong en onbezonne was, of was ut ongedwonge, nou weet niet meer. Maar gefelie klinkt as al heeel lang:moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 En nu moet ik er vandoor, bedankt voor de koffie en maak er een lekkere lange draad van. Met veel slingers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 vooruit japio voor jou ook een slinger :):):):):):):):):) voor je anderhalf jaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Diesel hou het maar op ongedwongen en onbezonnen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 tuurlijk Kameo, bewaar er 1, weet ff nog nie waar, maar zal veilig plekkie vinden voor ut kanootje. Want met die vreetzakken hiero, pffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 knorrepot ook wakker???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 onder je oksels diesel of in je broekzak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Nou he Diesel, vandaar dat het zo druk is op de kiloknaller;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Igor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Wat is er Bor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Dank, dank, dank. Klinkt mss als lang maar voelt soms nog als de dag van gisteren. Hoe moeilijk ik het soms ook heb gevonden, ik heb nog geen dag spijt gehad van het stoppen met drinken. Geen dag! Zes jaar, wat vliegt de tijd. Dank voor jullie aanwezigheid. Het forum was een baken van troost, bemoediging, lol, geouwehoer, tips en het delen van ervaringen. En dat had ik zooo nodig, zeker in het begin. Later ook nog hoor maar het was een verademing te weten en te voelen dat ik niet alleen was. Datzelfde gevoel als wat ik had bij AA. Ik ben niet alleen en er is een oplossing. Zes jaar geleden had ik werkelijk niet kunnen bedenken hoe ik er nu bij zou zitten. En soms is het maar goed ook dat je niet van te voren alles weet! Maar ik ben nog steeds blij en dankbaar dat ik niet meer hoef te drinken. Ik mag en ik kan, ik doe het echter niet. 'Hou het simpel' zou ons Niwi vast zeggen. Vandaag drink ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 pff zou idd een goed plekkie zijn Igor voor jou zeker veilig dan of in de zak met "eige " koffie of op een koffiekopjeschoteltje , want niemand gebruikt die dingen bijna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Hou je haaks Borrie lief, snel weer lekkerder terug he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden