Shahire Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Zo, ben er helemaal klaar voor nog 9 uur te gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 goede morgen frummels. yvonne al wakker voor de koffie? jen, kwispel en tasseke maak d'r een mooie dag van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Pff en ut is wel al veel later licht, ik ga later voortaan pas weer opstaan, ja behalve als ut noidg is dan, maar voor kippies is dit mooi, 6.30 dan vast alle enge dieren terug naar enge bos Dus das mooi meegenomen, als ik tenminste tot zo laat kan blijven slapen, want zelf uitslapen lukt me nie echt meer, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Ja Sha ga maar in vakantiekleding naar je werk hoor Igor moggeuh, nee jij mag Vonnn wakker maken hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Ha neef, laat Kameleon die kiespijn dan maar houden hoor daar zit ik echt niet op te wachten dan kleren zijn wel gelucht ja maar daar is ook alles mee gezegd ben nu al blij als ik ze straks kan uittrekken ach wie weet blijft iedereen vandaag wel uit mijn buurt en wordt het een super rustig daggie voor me daardoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Denk dat Vonneke uitslaapt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Nou en ut wordt wel lekker weer vandaag om te werken lijkt me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Fijne dag gefrummelde maak er iets moois van doei woei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 sha werk ze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 loopt lekker vandaag Sha en geniet ervan, nog maar ff tjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Igor, bakkie klappoessjino dan maar ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Morgen mensen, Verslapen heeft die Sha zich in ieder geval niet. Waar je al niet bang voor bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 En die tina en bamba, en kameel en die Fibi, Diesetje en Iggy kunnen ook vroeg tetteren zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 En Maura en Borretje ook goedemorgen. Ik hou het rustig vandaag hier want krijg het zo al druk genoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 moogeuh maat, ook bakkie tjah als je drink ken je ook nie ratelen tenslotte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 diesel doe mij maar een ouderwets bakkie leut. waar blijft yvonne nou........ is ze verdwaalt of zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 teteretettereteteteretetetetrteeeeet. Alweer een goedemorgen. Het was volle maan geloof ik, zou iedereen daarom zo vroeg wakker zijn??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Originally posted by: Dieselmoogeuh maat, ook bakkietjah als je drink ken je ook nie ratelen tenslottequote> vandaar dat je zo gul bent met die koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Laat dat mens nou es ff uitslapen jongens...en meisjes ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Hoe genant, sla ik Jen en Kwispel over qua felicitaties. Van harte gefeliciteerd. :musicnote::musicnote: :musicnote::musicnote: :musicnote::musicnote: En nu echt opschieten, zo vroeg wakker en nog tijd tekort. Komt ervan als je zo vroeg aan het tetteren bent en dan bedoel ik babbelen, niet het andere tetteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 bammie hier is het al licht hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Dag Jen en Kwispel gefeliciteerd. Nou ben ik een gereformeerde hollander dus een slinger kan er eigenlijk niet van af. Maar vooruit. :light::moon::light::moon::light::moon::light::moon::light::moon::light::moon::light::moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Nou Diesel, dan ken je mij nog niet. Ik kan multitasken hoor dus koffie en teteretetrtetereteet, hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Hier ook Igor, al lang:D Jarigen, gefeliciflapstaard. Albertine, ff doorwerken he. Make-upje nog op doen enzo, straks ben je nog te laat ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 moggeuh Bamm, o maar dan krijg je er ook kano bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden