Marc Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Goedemorgen Marc. Ik begin aan mijn veertigste zesde september met rugpijn en zere knieën, maar: Veel succes met je alcoholvrije project! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 :moon::moon::moon: Zo Jaap, net de slinger van gisteren weggehaald en bij vandaag gehangen het is dus exact dezelfde zul je zien als je terug kijkt ik had al gezien dat ik een dag te vroeg was want 1,5 jaar geleden zat je inderdaad nog aan het bier op de 5ste maart 2011 was wel een leuke nacht toen dus nogmaals vandaag dan een felicitatie van mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Ik ben eigenlijk rond 12 uur 's nachts geboren. Mag ik dan ook geen tweede slinger? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 6 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Goedemorgen Shahire, Diesel en Jen. Jaap, gefeliciteerd met je 18 maanden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Kleintje dan Jen Hai Marc, goedemorgen en ook vast aan alle anderen die straks gaan komen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Goedemorgen iedereen, is er al koffie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Diesel even opgezocht voor jou, Chia is een éénjarige plant die ca. 1 meter hoog wordt met tegenovergestelde bladeren van 4-8 cm lang en 3-5 cm breed. De bloemen zijn paars of wit en komen voor in talloze clusters aan het eind van iedere stengel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Aha een klein slingertje vandaag, en morgen nog een ienemiene feestje. Heb ik toch lekker drie dagen gevierd. Zouden jullie durven geloven dat ik vannacht lange mails heb gestuurd waar ik me niet over hoef te schamen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 moggeuh zeer gewaardeerde frutsels. Nou hoop dat het voor degene ie het gister zwaar hadden vandaag beter gaat. Jaap goed hoor http://www.youtube.com/watch?v...2TTBscE&feature=relmfu weet nie waarom deze, maar is voor jou Sha had je nie lekker uit willen slapen, of wil je nix missen ? Marcc sterkte , hoop dat je nie omkijkt naar gister alleen om dan gesterkt deze dag te beginnen pfff nu koffie hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Originally posted by: JenGoedemorgen Marc. Ik begin aan mijn veertigste zesde september met rugpijn en zere knieën, maar: q]Ha Jij heb het vannacht dan goed gevierd Jen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 6 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 DAGPACT Albert Lytse Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Hoe durf je Diesel! Ik heb op mijn knietjes de keuken gedweild ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Thnx Kameo, ook goeie moggeuh hoor. Ja dat was wat ik ook ervan wist, nou hier is ut zeker 2.5 meter hoog. had ik zeker niet verwacht nu nix meer te zien van druif of kiwi 1 aartje is aan het bloeien van de honderden, de rest nix Is ook het eerste jaar dat ik ut gezaaid heb en er is weinig over te vinden. Maar afwachten dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Zit niks anders op, de zaden zijn trouwens zeer voedzaam en duur zag ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Jaa Jen zo kan je ook een schone keuken vieren hoor Het leven zit vol met dingen om te vieren als je het maar wilt zien he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Duurt dat niet lang Diesel, zo afwachten? Stel dat je nu in die tussentijd mijn tuin komt doen, dan lijkt dat minder pijnlijk. Meer zelfs, het is gratis therapie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Een goedenmorgen allemaal. 1,5 jaar Jaap, goed bezig, al zeg ik zelf. En ja ook ik dronk wel eens tijdens het frummen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Ja Kameo, is bijzonder spul, dus dacht ach dan ook maar zelf gaan proberen te kweken he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Ach heerlijk wachten in de zon, hangmatje en met een koud drinkje. ja doet pijn als het weer kouder wordt he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Jen, ik zou toch niet dat gevoel wat jij met je eigen tuin hebt willen verstoren zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Diesel ben benieuwd hoe dat avontuur afloopt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 ik kom weer van een kouwe kermis thuis. Nog maar wat muziek dan. Tijdens het eenzame snikken wijl ik naar mijn tuin kijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Tussen het snijden van de bosuitjes door koekeloer ik hier af en toe wil inderdaad niets missen Draak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Nu al aan het koken dan? Of gaan ze in je ontbijt die bosuitjes. Bosuitjes met jam, lijkt me niets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden