kameleon Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 Goedemorgen, Heel zachtjes open ik de dagdraad. Wil de stilte niet doorbreken. Ik wacht nog maar even met de koffie. Die wordt alleen maar bitter als die lang staat. Straks lekkere verse voor iedereen die aan de dag begint. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 7 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 Ik draag rust in mij ik draag in mezelf de krachten die me sterk maken. Ik wil me vervullen met de warmte van deze krachten. Ik wil me doordringen met de macht van mijn wil. En ik wil voelen hoe rust uitvloeit in mijn hele bestaan, als ik me sterk maak om de rust als kracht in mezelf te vinden door de macht van mijn streven. Rudof Steiner Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 Goedemorgen, Die Rudolf, Of ik vandaag rust ga krijgen betwijfel ik. Ja om 5 uur als de deur van het kantoor dichtvalt. De nieuwe functie die ik heb valt me zwaar. Het is maar 2 weken laten we het zo maar zeggen. Zal ik maar loonsverhoging vragen? Omdat ik het misschien wel verpest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 goeienmorgen het is weer vrijdag lekker vanmiddag weg even alle problemen van hier achter me laten en proberen een beetje de vermoeidheid kwijt te raken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 goede morgen frummels. zal ik maar koffie zetten dan ? yvonne zal wel op de bahama's zitten. een grote pot echte kofie en een kannetje thee staat in 3 minuten klaar.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 7 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 Goedemorgen, Zouden de langslapers denken dat het al weekend is? Iemand koffie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 7 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 Jaap, wat voor werk doe je, is die nieuwe functie zo anders? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 Goedemorgen lieve Frummels! Lenie ligt in het ziekenhuis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 Goede morgen allemaal, DAGPACT Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 madelief wat is er met lenie???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 lenie..denk aan je:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 Goedemorgen gefrummelde wat naar voor Lenie hoop dat ze weer snel opknapt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 Igor, vanwege haar alvleesklier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 Nee nee ik ben er nog hoor! Even wat dingetjes aan het doen hier. Het is weer van haar alvleesklier. Verder weet ik nog niets. Ik hoop vandaag nog wel iets te horen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 Sorry Made, dacht dat je weg was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 lenie sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 Geeft niks Sha! Geniet jij lekker van je vakantie he? Je hebt heerlijk weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 Made, het idee dat mijn werkkleren zolang in de kast mogen blijven liggen is al een heerlijkheid echt wel dat ik ervan geniet! niets moet en alles mag..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 Ha Miranda! Nee volgende week zaterdag. Maar dan is het vast ook mooi weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hopeful Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 Goedemorgen allemaal, Ik wens jullie een heel fijne dag vandaag. Voor mij wordt dit al dag 12 ZONDER alco!!! Voelt heerlijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 Hihi Mir, vergissen is menselijk! Hopeful, Dat gaat hardstikke goed! Jij ook een fijne dag hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 Zo, net mijn dochter even een sms gestuurd, ze zit al op haar werk dat ze een kanjer is!! ze had gisteren een gesprek op haar werk kwamen 's avonds in tranen thuis ze zou haar werk niet goed doen en de baby's laten vallen? vreemd, we dachten dat dat toch de bedoeling was nee, hoop gezeik op niks af ze werk zich rot, doet haar werk prima maakt soms dagen van 7.00 tot 18.30 alle ouders en kinderen zijn vreselijk gek op haar er ziet hier iets achter waar we nog niet de vinger op kunnen leggen maar wel sneu voor haar je gaat toch iets anders te werk nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 Goeiemorgen mensen, ik kom even een tas koffie pikken bij jullie. Beterschap, Lenie! Goh, jij hebt het ook niet simpel he meiske. Ik wil nog even een dikke merci sturen aan de luisterende oren gisteren: Shahire, Johan, Spike, Frodo, dank jullie wel. Terwijl ik op het forum zat, had ik zeer recalcitrant een duvel in de diepvriezer gezet. En kijk eens aan: om een uur of een heb ik hem er uitgehaald, besloten om hem niet open te doen en ik ben gaan slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 Goedemorgen allen op deze prachtdag, Leni hoop dat je gauw opknapt, sterkte... Sha, geniet van je vakantie, je hebt het verdient en het mooie weer krijg je er bij. Spike, ik was te hard en ongenuanceerd. Ik sta nog achter wat ik zei over je opmerking. Wat ik zei over jou was zinloos en onnodig kwetsend, het spijt me. Het laatste wat ik wil is jou, of wie dan ook, triestig maken. Als ik dat wat jou zo zeer deed terug kon nemen deed ik dat, dat gaat helaas niet dus daarom nogmaals, sorry Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 Gefrummelde, fijne ochtend ik ga eens even wat doen hier en die pc eens uitzetten dat stomme beeldscherm trekt toch als ie aanstaat doei woei (op z'n Diesels) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden