kameleon Geplaatst 8 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 Lenie, fijn dat je weer thuis bent, pas goed op jezelf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hopeful Geplaatst 8 september 2012 Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 Hallo allemaal, nog even snel inloggen voor het feestgedruis losbarst... ik wil graag iedereen bedanken voor jullie lieve wensen en felicitaties! Dat doet me echt goed! Het zal inderdaad mijn allereerste droge verjaardag worden sinds ik me kan herinneren... ik denk dat ik zeeer vreemd zal worden aangekeken als ik met mijn glaasje fris rondloop... Maar eigenlijk heb ik er juist heel veel zin in. Normaal was ik dan toch wat nerveus, en nam ik 's middags alvast een wijntje (een paar...) om me wat losser te voelen. Doe ik nu dus niet! Voor iedereen een fijne avond gewenst alvast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 8 september 2012 Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 Welkom thuis Lenie. Snel aansterken! Gefeliciteerd Hope en fijne verjaardag gewenst:musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 8 september 2012 Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 Dat was nog eens leuk om te zien zojuist. Het jeugdjounaal verkiezingsdebat. Klasse van alle lijsttrekkers! Het eerste verkiezingsprogramma dat ik met een big smile heb zitten kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 september 2012 Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 Originally posted by: DylanDat was nog eens leuk om te zien zojuist. Het jeugdjounaal verkiezingsdebat. Klasse van alle lijsttrekkers!Het eerste verkiezingsprogramma dat ik met een big smile heb zitten kijken.quote> Hier nog één! Leuk om te zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 september 2012 Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 Trouwens, een goedenavond allen! Coco, Zoals ik las moet jij je ergens anders op gaan richten? Mooi zoals je het omschreef. Er zal op deze manier echt wel iets op je pad komen. Sorry voor mijn late reageren, ben nu pas een beetje bijgelezen! Lytse, Snotneus! Gaat het weer een beetje? SB, Kun je weer goed kijken? Je zei een virusje, toch kan dat linke boel zijn hoor! Oppassen, het zijn wel je ogen he? Lenie, Heb je weer een fatsoenlijk maal op? Laat je maar een beetje verwennen door de jongens! Jen, Je schreef voor mij juist heel duidelijk wb je depressies. Bol, Jij ben weer aan het oppassen las ik. Hopelijk heb je toch ook van het mooie weer genoten. Jane, Beachbabe!!! Jij krijgt de bonus dit jaar zeg! Geniet ervan! Ja ja, dit zit ik hier een beetje uit mijn hoofd te doen hoor! Heb zo goed en zo kwaad alles gelezen en nu snel aan het typen... Oja, Gwen niet vergeten! Knap dat je nuchter tussen de rose door bent gereden! En ik zal best nog wel meer vergeten zijn. Als het iets belangrijks is, laat het me dan even weten??;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 september 2012 Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 lenie mooi dat je weer thuis bent. zorg goed voor jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 8 september 2012 Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 Fijn Lenie dat je weer thuis bent. Lekker gegeten? Hopeful, gefeliciteerd, veel plezier vanavond. Borretje, Wat een mooi weer weer vandaag.Morgen ook nog, hoop ik. Ga ik Jane achterna naar het strand. Fijne avond iedereen, tot latersssssssssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 8 september 2012 Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 heerlijk gegeten...lekker gelopen met 't hondje. even gebankt en nu hangen m'n ogen op half 11...dus ik zeg bedtijd!!! truste pieps...tot morgen! dank jullie wel allemaal voor de lieve woorden...xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 8 september 2012 Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 Goeienavond avondploeg. Ikke weer aan dienst, warm hier binnen, last van vliegen, amaii. En ik heb goed nieuw, want er is sprake van dat ik opnieuw ga samenwonen. Ik voel me echt bevrijd, maar het zal een grote opoffering vergen van mij vrees ik. Drankgewijs komt dit mij alleen maar ten goede Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 8 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 Tjonge, die jeugd van tegenwoordig waar moet dat heen.. Dochterlief en haar bendeleden hebben een papier gevecht gehouden op een schoolplein. Allemaal papiersnippers:huh: logisch vegen kunnen ze niet, dus de mama's hebben geholpen. En dan heb je nog van die ouders die vinden dat hun kind maar een handje vol hebben gegooid en dus niet hoeven mee te helpen:devil: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 8 september 2012 Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 Dylan, Die big smile snap ik en heb ik ook. Het is echter zaak door heel die verkiezingsretoriek heen te kijken. Heel die shows vergeten en afgaan wat echt in het programma staat. Wat voor je zelf belangrijk is, maar ook of je in een sociaal land wil leven, met aandacht en zorg voor diegenen die het gewoon nodig hebben. Of in een land waar degenen die het goed hebben het nog beter krijgen en de rest kan verrekken. Voor de duidelijkheid, ik ben (was) een overtuigd VVD stemmer maar ik twijfel nu... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 8 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 Super Will, ga ervoor zou ik zeggen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 8 september 2012 Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 die Will..... leuke meid hoor!!! ik zeg doen!! geintje....spannend joh!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 8 september 2012 Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 Hoi die Will, Als je gaat samenwonen ben je niet bevrijdt, integendeel. Geintje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 8 september 2012 Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 ooohhhh..... wat ben jij gemeen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 8 september 2012 Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 Bedankt voor de leuke reactie's. Bevrijd langs de ene kant, bevangen langs de andere kant. Ik kan niet meer doen wat ik wil, en ik wil soms nogal veel, maar coit. Het is goed geweest, na een kleine 3 jaar wat op den dool te zijn geweest, opnieuw een gezinnetje, 2 kids included. Been there, done that en het is me toens zuur opgebroken. Veel angst, bedenkingen en onzekerheden, niet in het minst van men eigen, maar.........ik ga er voor zoals Kame al zei. En we zien wel waar ik uitkom. Heb er nu eindelijk een goed gevoel over, na enkele zware stormen te hebben doorstaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 8 september 2012 Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 ik zeg.... succes!!!..xxx nu ga ik echt naar bed..hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 8 september 2012 Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 Goedenavond lieve mensen, Alleen heel vluchtig vandaag bijgelezen De dagen vliegen voorbij Weinig nieuws aan het Bo-front Ondanks dat het me tot nu toe vrij gemakkelijk afgaat alcohol de baas te zijn Prijs ik mezelf elke dag gelukkig dat ik de fles aan de wilgen hing En denk ik heel af en toe: ik zou wel zin hebben in... Hoef ik alleen maar terug te halen waar ik vandaan kom En weg is de 'zin in' Hopeful Van harte gefeliciteerd en wens je een heel fijne avond:musicnote: Lenie Fijn dat je weer thuis bent, pas goed op jezelf Wat triest dat je je hond in moest laten slapen toch jaren je huisgenoot Dikke knuffel daarom Coco Jammer dat je plannen niet door kunnen gaan Diep respect hoe je met de teleurstelling omgaat Er komt vast wat anders moois op je pad Will Ik zie je nog net staan tussen alle vlinders;) Marcel Je gaat goehoed! En voor iedereen waarmee het wat minder gaat een grote bos :present::present::present::present: En voor iedereen waarmee het naar wens gaat een evenzo grote bos :present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 8 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 Will heb je mijn posting van 20:38 gelezen, ik heb maar 1 kind, staat je wat te wachten met 2:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 september 2012 Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 Will, Alle geluk gewenst voor jullie!! Bootje! Je krijgt nog een antwoord van me hoor! Weinig hier geweest, vandaar. Lenie, Slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 8 september 2012 Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 Even een indruk van de haven nu, prachtig http://imageshack.us/photo/my-images/210/imag0231m.jpg/ Zoef even weg nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 8 september 2012 Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 Will, Ik wilde niet sarcastisch zijn, het was maar een grapje. Wens je heel veel en alle mogelijke vormen van geluk... Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 8 september 2012 Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 Originally posted by: MadeliefBootje!Je krijgt nog een antwoord van me hoor!Weinig hier geweest, vandaar.quote> Antwoord maar met: prima;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 september 2012 Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 Originally posted by: Bo Originally posted by: MadeliefBootje!Je krijgt nog een antwoord van me hoor!Weinig hier geweest, vandaar.quote> Antwoord maar met: prima;)quote> Haha! Te laat!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden