Teveel Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 Goedemorgen, Ik ben gedoucht, geschoren en voorzien van een odeurtje... Nog te vroeg voor koffie en broodjes, dat laat ik graag aan Yvonne over. Ik hou het op deze tijd op een Yakult en een glas water. Dalijk op mijn werk een kopje of wat thee. Wens iedereen een fijne, gemakkelijke dag Geniet er van, Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 Goedemorgen, SB van harte gefeliciteerd met je verjaardag:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 Goeiemorgen iedereen. Nu ja, iedereen, er is bijna niemand... Steunbeertje, dikke proficiat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 Jen Hoe gaat het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soni Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 Goedemorgen, Steunbeertje gefeliciteerd met je verjaardag. Drukke dag vandaag dus eerst maar even koffie om wakker te worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 Goedemorgen lieve mensen! SB, Van harte gefeliciteerd! Maak er een mooie dag van! Nu eerst een beetje wakker worden.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 Ca va Bo, ik heb heerlijk geslapen, en ik ondervind meer en meer hoe belangrijk dat is. Vandaag maak ik er een lui dagje van. Misschien een lange wandeling vanmiddag om van het weer te genieten. 'k Weet nog niet goed of we de hond gaan meenemen, die begint echt oud en moe te worden. Wat ik niet begrijp, is dat ik maar niet afval. Dat wordt echt stresserend. En hoe gaat het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 Goedemorgen, SB gefeliciteerd met je verjaardag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 Goedemorgen allemaal, Steunbeertje, gefeliciteerd met je verjaardag! Myriam en Kwispel, proficiat met het jubileum! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 DAGPACT: Albert Lytse Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 Moggeuh gij strijders voor licht rondom u zelf, koffie? ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 Het zondagochtendconcert-seizoen is weer begonnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 Goedemorgen luitjes. Weer heerlijk uitgeslapen en al met het hondje weg geweest. Het belooft inderdaad weer een heerlijke dag te worden. Dat wordt lekker buiten zitten dus. Inmiddels is de koffie doorgelopen en de thee staat ook klaar. SB, van harte, je kon geen mooiere dag uitzoeken om jarig te zijn denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 Ah Marc, Heerlijk.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 goede morgen frummels. lekker koffie. SB:musicnote: van harte gefeliciteerd en maak er een schitterende dag van yvonne buiten zitten???????????? zou je niet eerst eens naar de sportschool gaan? ik heb je gezien op de kiloetersdraad :o:o:o :o:o :o:o :o:o :o:o :o:o :o:o :o:o :o:o :o:o :o:o :o:o :o:o :o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 Originally posted by: JenCa va BoEn hoe gaat het met jou?quote> Lief dat je het vraagtGaat prima met me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 Hihi... morgen Igor, vandaag genieten van het mooie weer. Ook goedemorgen overigens en een lekker bakje koffie voor jou... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 dank je kan ik wel gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 Graag gedaan, ga jij trouwens wel naar de sportschool vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 Tis hier trouwens wel errug stil. Lijkt wel of iedereen boven zijn koffie gewoon verder aan het soezen is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 Ach SB tuurlijk gefeliciteerd meiz, een hele fijne dag daar toegewenst int zonnige zuiden Ha Vonn goeie moggeuh ook, ja ik was ook lekker buiten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 Goedemorgen allemaal, Heb heerlijk uitgeslapen, doet een mens goed:) Komt vast van het schoolplein vegen:D SB een prachtige dag om jarig te zijn, van harte gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 Morgu Diesel en Kameleon. Heb je het schoolplein geveegd Kame? Dat moet een aardige klus zijn, daar kun je meestal wel goed op slapen ja:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 Ja Vonne, dochterlief had samen met haar vriendjes een papiergevecht gehouden, Het plein lag bezaaid met snippers:D Heb maar even geholpen met vegen. Kon er wel om lachen, gezonde kattekwaad:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 Diesel, Zit SB in het zonnige zuiden? Hoe noordelijk zit jij dan wel?? Een zonnige groet uit (bijna) Afrika. Mensen ik ga er vandoor! Even toeren naar de AA. Geniet van het mooie weer, tot vanmiddag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden