Spring naar bijdragen

Zondag 09-09-2012

Teveel

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

Ik ben gedoucht, geschoren en voorzien van een odeurtje...

Nog te vroeg voor koffie en broodjes, dat laat ik graag aan Yvonne over.

Ik hou het op deze tijd op een Yakult en een glas water.

Dalijk op mijn werk een kopje of wat thee.

Wens iedereen een fijne, gemakkelijke dag

Geniet er van,

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 140
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ca va Bo, ik heb heerlijk geslapen, en ik ondervind meer en meer hoe belangrijk dat is. Vandaag maak ik er een lui dagje van. Misschien een lange wandeling vanmiddag om van het weer te genieten. 'k Weet nog niet goed of we de hond gaan meenemen, die begint echt oud en moe te worden.

Wat ik niet begrijp, is dat ik maar niet afval. Dat wordt echt stresserend.

En hoe gaat het met jou?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen luitjes.

Weer heerlijk uitgeslapen en al met het hondje weg geweest.

Het belooft inderdaad weer een heerlijke dag te worden.

Dat wordt lekker buiten zitten dus.

Inmiddels is de koffie doorgelopen en de thee staat ook klaar.

SB, van harte, je kon geen mooiere dag uitzoeken om jarig te zijn denk ik.

:musicnote::rose::present::):musicnote::rose::present::):musicnote::rose::present::):musicnote::rose::present::):musicnote::rose::present::):musicnote::rose::present::):musicnote::rose::present::):musicnote::rose::present::):musicnote::rose::present::):musicnote:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goede morgen frummels. lekker koffie.

SB:musicnote::present::sun::rose::musicnote::present::sun::rose::musicnote::present::sun::rose::musicnote::present::sun::rose::musicnote::present::sun::rose::musicnote::present::sun::rose::musicnote::present::sun::rose::musicnote::present::sun::rose::musicnote::present::sun::rose::musicnote::present::sun::rose::musicnote::present::sun::rose::musicnote::present::sun::rose::musicnote::present::sun::rose::musicnote::present::sun::rose::musicnote::present::sun::rose::musicnote::present::sun::rose::musicnote::present::sun::rose::musicnote::present::sun::rose::musicnote::present::sun::rose::musicnote::present::sun::rose::musicnote::present::sun::rose::musicnote::present::sun::rose: van harte gefeliciteerd en maak er een schitterende dag van

yvonne buiten zitten???????????? zou je niet eerst eens naar de sportschool gaan? ik heb je gezien op de kiloetersdraad :o :o:o:o :o:o:o :o:o:o :o:o:o :o:o:o :o:o:o :o:o:o :o:o:o :o:o:o :o:o:o :o:o:o :o:o:o :o:o:o :o:o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...