Spring naar bijdragen

Dinsdag, 11 september 2012


BamBam

Aanbevolen berichten

Originally posted by: Gunn
@Jen,

Dat grondige besef dat 'k echt diep in de put zit. En met 't sumiere vooruitzicht dat 'k er ooit nog uit zal komen. Dat God m'n laatste strohalm is. En tegen 't eind van de hellerit zal 'k compleet krankzinnig zijn geworden. Een premature dood is dan wens'lijk.quote>


Waarde Gunn, ik kan je niet quoten met je onderschrift erbij, dus dat paste ik hier maar:

Ik ben die retoriek meer dan beu!


Je bericht galmt alsof je net uit 'n rederijkerskamer komt.
Get a grip.

En die film bestel ik wel, hij is echt geweldig.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 244
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Lief liedje. En met fotos uit lang vervlogen tijden. Toen mensen nog Godvrezend waren. Dat maakte 't leven allicht wat draag'lijker. Ik kan 't weten, want 'k was zelf eens een zéér gelovig mannetje. 'k voelde me zó sterk met God. Níéts kon mij genaken. Álles ging langs me heen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

"Ik heb zelf een prettige lucht bij me: de geur van een katholieke woestijnvos of steppenwolf. Vandaar dat zo veel dieren dicht tegen mij aangedrukt willen slapen. Het is een genade van God en een groot sacrament, want God is een wonderlijk dier, waarover het laatste woord nog niet gesproken is."

Aan Reve doe jij me soms denken, Gunn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lief zeker, al zou ik het eerder melancholisch noemen.

Ede was niet godvrezend, wel doemerig, maar altijd weer door. Helemaal niets met 'n zogenaamde god.

En jij, waarde Gunn, poneert je nu hier als 'n niet te helpen doemer.

Niets helpt, alles is kat.

Doe er wat aan, either way.

Ik ga nog ff met 't 'ontie lopen, scheelt me weer ochtendtijd.

En hou de compu nog ff aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat was een domme opmerking van me. Je kunt niet stoppen met je gevoelens te geloven. Er valt niet veel te geloven aan gevoelens. Wel kan je bedenken dat het "alleen maar" gevoelens zijn. Je kijkt ernaar, accepteert ze, maar je hoeft je er niet mee te vereenzelvigen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Jen,

Neen, want stoïcijns scheert bij mij altijd tegen 't onverschillige aan. Ik kan moeilijk m'n schouders ophalen. Als iets me emotioneel raakt, komt dat hard bij mij binnen. Om me te beschermen, moet 'k gewoon een houding aannemen van 'maakt niets uit/'t doet er allemaal toch niets toe'. Maar ook dat is niet goed, en dat weet 'k. Voor mij bestaat er niet zoiets als een gulden middenweg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik neem je niets kwalijk, hoogstens 't hoog lamentabele gehalte van je eerste posts.

Mij wordt morgenvroeg weer vanalles kwalijk genomen, m'n geliefde hond vond weer n over de rand gegane maiskolf aan de wegrand, da's haar trofee, ze kaauwt zich nu lam, morgen gaat het rotzooi zijn.

So be it. Het geknaag aan mijn voeten staat me nu zeer aan.

Wentel niet, Gunn, er zijn allerlei soorten en manieren om waar je maar wilt te geraken.

Jezelf waardeloos blijven voelen is daar niet een van.

Wandelen naar Santiago de Compostela is er 1 van, hoewel wel erg Rooms.

Ik ga nu echt, anders verslaap ik me nog voor de avonddienst.

Maak er wat van, of niet.

De tochharde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Idd, 'k ga ook naar bed. 't kan twee kanten op. Of 'k slaap in 't geheel niet, óf 'k slaap 10 uren achtereen. Dan kom 'k pas om 14:00 u. m'n nest uitgestrompeld. Dit moet 'k niet te vaak doen. M'n dag/nacht ritme raakt er danig van verstoort.

'k ga maffen, mensen. Truste!

ZZZZzzzz... *

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...