Madelief Geplaatst 24 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Originally posted by: TravelNou Madelief, we vallen in ieder geval niet van de tafel af:Dquote> Als de tafel heeeeel klein is ook niet???Haha! Ik zie het voor me, beetje visueel ingesteld.Trouwens, ik kan het iedereen aanraden om een keer een meeting te organiseren!Het werkt motiverend, stilt de trek volkomen, onvermoede talenten komen bovendrijven, het bevorderd de eensgezindheid, en de contacten zijn nu al, zonder dat ik ook maar iemand heb gezien, behoorlijk verdiept!!!Zo, dat wilde ik echt even kwijt..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Leuk Made leuk! Nog tweeentwintig nachtjes slapen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 24 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 En die zijn zo om!!! Moet nog wel het één en ander gebeuren. Maar ik heb geen paniek hoor.... Valt reuze mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Je toetert als ik ergens mee kan helpen he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Hahahaha, ik schreef het van de week al, volgende keer bij mij, wedden dat de lijst korter is???? Helemaal naar het noorden???? Maar voor die diepere contacten zou ik het direct doen, magnefiek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 24 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Bo, Zal ik zeker te weten doen hoor! Wat een toestand is het, zo'n kleine mailbox hier. Hij loopt steeds over! Dus ik ben dingen aan het opschrijven die ik wil onthouden.. Kan ik weer wat wissen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 24 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Emma, Dat zou best wel eens mee kunnen vallen. Als je het goed plant, mensen met elkaar laat meerijden etc. Moet jij eens zien de volgende keer! Maar he! Uiteindelijk kunnen we pas de 15e zeggen of het druk word. Nu duik ik echt mn bed in!! Doeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Emmaroos, mijn autootje brengt mij ook naar het Noorden. En tussendoor krijgt ie nog wat te drinken anders gaat ie moeilijk doen. Ik boek dan wel een B&B of zet mijn tent in je tuin:D Kom ik ook nog 'ns ergens:P Madelief, helemaal leuk hoor dat het jou (en ons ook natuurlijk) zo'n spirit geeft! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Originally posted by: EmmaroosHahahaha, ik schreef het van de week al, volgende keer bij mij, wedden dat de lijst korter is???? Helemaal naar het noorden????quote> Wat je van ver haalt, is lekkerToch:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Kijk, dát zijn nog eens positieve berichten, ik verheug me er nu al op, heel voorbarig maar toch, hahaha. Made heeft echt gelijk, al verbaasd het me niet, we zijn echt een heel lief en fijn stel mensen hier. Maar dat wist ik al. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fofies Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 hoi ik lees net voor t eerst over de meeting, lijkt me erg leuk. hoeveel km is het van zierikzee vandaan. ik kan beide weekenden groet uit zeeland Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 25 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Originally posted by: fofieshoi ik lees net voor t eerst over de meeting, lijkt me erg leuk. hoeveel km is het van zierikzee vandaan. ik kan beide weekendengroet uit zeelandquote> Hahaha! Oh Fofies, vergeef me dat ik in de lach schiet!Jij bent de enige die het op de fiets kunt doen naar mij!Goh! Ik wist niet dat er een forumlid zo dichtbij woonde.Maar wat leuk dat je ook komt!Ik stuur je in PB mijn adres, en ik zet je erbij op de lijst.Dit is goed wakker worden zo! Echt heel leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 25 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 :heart::heart::heart::heart:Meeting za. 15 sept. 2012Welkom vanaf +- 11.00 uur.FrodoBo Travel Albertina Check in !!KameleonShahire ?ZonnetjesLavendelDinahFiboLytseJaneNova?LenieRae?Vlaamsmeisje?Emmaroos Bolletje !!! (jaja) Met saté.Diesel ? Met Doggies????????????Kwispel (komt wel wat later, zo rond 14.00 uur)Fofies:heart::heart::heart::heart:quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fofies Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 35 km fietsen is te doen maar t wordt toch een ritje met mijn rode ca(nta)(au)tootje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Nog eenentwintig nachtjes slapen:). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 25 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Originally posted by: BoNog eenentwintig nachtjes slapen:).quote> 3 weken...Aftellen!Fofies,35 km.Ja in totaal toch?Dat is goed te doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Originally posted by: MadeliefFofies,Ja heen en terug!Dat is goed te doen toch? quote> Niet als we een groot deel van de middagdansend op een statafel balancerenKom maar lekker met de auto hoor Fofies:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Originally posted by: BoNiet als we een groot deel van de middagdansend op een statafel balancerenquote> Whoehaaa, ik zie het al zo voor mijn ogen.Bo in haar mini bikini met rode pompom in haar haarop de statafel een Braziliaanse dans te dansen. Wat ik zeker meebreng Made is een fototoestel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 25 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Wat ik zeker meebreng Made is een fototoestel! quote> Prima! Alleen dan wel voor prive he?Niet op FB ofzo zetten.Trouwens, mocht er iemand zijn, die er om welke reden moeite mee heeft,gewoon aangeven he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Inge47 Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Ik ben nieuw hier maar zou het ontzettend fijn vinden om van de partij te zijn. Het ligt alleen even aan mijn werk of ik kan. Ook weet ik niet waar je woont en of het voor mij haalbaar is. Kan je me misschien een PB sturen voor info ? bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nova Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Beste mensen, Ik heb er lang over na gedacht, maar toch besloten niet naar de meeting te komen. Ik zit ook met oppas. Ik wens jullie allen een super leuke en gezellige meeting! Misschien een volgende keer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Originally posted by: MadeliefIgor, Ja is misschien wel zo handig om dat te vermelden.Steden die dicht bij liggen zijn;Rotterdam, Dordrecht, Breda, Zierikzee,het dichtste bij liggen Willemstad en Bruinisse.In de laatste 2 stoppen helaas geen treinen.Vanaf Breda is er een busverbinding dacht ik,zal ik eens nakijken.Vanaf Rotterdam-Zuid ben je in een half uur bij mij,met de bus.Landingsplaats voor wie met een helicopter komt is aanwezig Geintjuhhhh....quote> IngeNatuurlijk ben je van harte welkomVoor jou de quote erbij gepaktNamens Madelief zal ik je op de lijstzetten met een '?' erbij, okayHet is op zaterdag 15 septembervanaf 11:00 uurMadelief stuurt tzt de aanwezigenvia PB haar adresNovaJammer en misschien tot een volgende keerVoor het gemak zal ik jouw naamer meteen vanaf halenMet vriendelijke groet,secretaresse Madelief & Co Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Originally posted by: Madelief:heart::heart::heart::heart:Meeting za. 15 sept. 2012Welkom vanaf +- 11.00 uur.FrodoBo Travel Albertina Check in !!KameleonShahire?ZonnetjesLavendelDinahFiboLytseJaneInge?LenieRae?Vlaamsmeisje?Emmaroos;)Bolletje! (jaja) Met saté.Diesel? Met Doggies?Kwispel (komt rond 14.00 uur)Fofies:heart::heart::heart::heart:quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Originally posted by: MadeliefPrima! Alleen dan wel voor prive he?Niet op FB ofzo zetten.quote> Uiteraard Made gaan we dit, zoals alles trouwens, zééér diskreet aanpakken hé. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Originally posted by: BoMet vriendelijke groet,secretaresse Madelief & Coquote> Nu heeft ze al een parkeerwachter én een secretaresse. Dit begint een serieus bedrijfje te worden.In ieder geval welkom nieuwe collegawanneer plannen we het eerste personeelsfeestje?(met dansje uiteraard). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden