gwen Geplaatst 15 september 2012 Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 Spikey, tnx.. Echt tof dat je baat hebt bij behandeling van verslavingszorg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 15 september 2012 Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 Madelief, zeg maar even tegen Bo en Marc, en alle anderen dat ze ook mogen inloggen met hun smartphones. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 15 september 2012 Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 Dag allenaal, Dit is zonnetje op de computer van Madelief. We gaan nu de activiteit doen. Tegen jullie kunnen we het vertellen. We gaan ze aan het vilten zettenh en misschien wel werken met klei!! Iedereen is nieuwsgierig!! Tot latersss, Kame en Zonnetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 15 september 2012 Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 Hoi Spike! Doe ze de groeten van me in A'dam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 15 september 2012 Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 Joepie! Vilten met klei... Dat wordt die Omoreclame met dat grote laken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 15 september 2012 Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 Nancy, ehhh, datum? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 september 2012 Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 Spike, bedankt voor je posting! Ik kom er nog op terug hoor, ik ben er nu over aan het nadenken en dat kost ff tijd bij mij ik moet ook even wat doen hier, maar nogmaals, ik ben blij met je posting! Laterssss.....ben straks weer terug... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 15 september 2012 Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 1 november, Spike, de mooiste tijd voor vallende blaadjes. Goed plan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 september 2012 Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 Gedaan, Gwen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 15 september 2012 Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 Nancy, ik zou hernieuwde veranderen... en poging....ook. Gewoon weghalen wellicht... Teveel pogingen is NOT GOOD Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 15 september 2012 Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 Haha Zon. Dat gaan we dus doen. ;-) We gaan nu beginnen... Mij benieuwen. Lve Nancy. Een heel dikke knuf x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 15 september 2012 Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 Wat zouden ze gaan vilten? Lollig hoedje? Pannelap? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 15 september 2012 Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 Bo, waar lijkt het op? Ja, ik wist het, een lollig hoedje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 15 september 2012 Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 Han, je kent het meeting-protocol al! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 15 september 2012 Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 Goedenmorgen allemaal Ik wens jullie veel plezier op de meeting. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 15 september 2012 Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 Ik denk dat vilten niets voor mij is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 15 september 2012 Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 Nou Will. Ik zie jou best wel een bootje in elkaar vilten! Kijk naar Fibo, Frodo, Diesel en Marc. Die zijn ook z'n best aan het vilten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 15 september 2012 Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 Hahaha, ja ik zie het zo voor me, ff bootje losgooien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 15 september 2012 Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 Gwen. Nog geen idee over het eindresultaat ;-) En namens Frodo 3 lieve zoenen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 15 september 2012 Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 Baci terug voor Frodo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 15 september 2012 Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 Ik heb hier in de kast ook nog wel een stapel bier-vilten. Doet me denken aan de biervilten van Tactive, die we een keer op een meeting konden meenemen. Was ik alweer vergeten. Bierviltjes met reclame voor de verslavingszorg, zoiets toch. Leuk om thuis neer te leggen als er drinkende vrienden komen. Ze zien me aankomen. Lenie dikke proficiat met je 3 maanden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 15 september 2012 Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 Hannah, kleien betekend in Gelderland iets anders en doe je in een hokje met maar een zitting:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 september 2012 Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 bleeehhhh...er zit geen gang in bij mij moet nog zoveel en er is zo weinig zin... zelfs de stoelen liggen nog op de bank ( barricade voor de hond) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 september 2012 Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 dank je Kate en de rest ben best wel trots...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 15 september 2012 Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 Ik heb het ook zo meegemaakt, Bor. Na 2 maanden nuchter in een kliniek kocht ik een klein flesje wijn in de trein. (??????) Ik was na drie dagen terug bij af en nog veel dieper. Na een week ben ik teruggedragen naar de detox. En dat is nu een jaar en een weekje geleden... Sterk spul.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden