Bo Geplaatst 15 september 2012 Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 Truste ER en Gwen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 september 2012 Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 buona notte ook goed? slaapwel in elk geval:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 15 september 2012 Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 Ik duik naar boven Sweet dreams:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 september 2012 Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 Hoi allemaal, JALOERS, dat ben ik. Ik heb ooit een kleine meeting meegemaakt met de nieuwjaarsduik. Heel zenuwachtig was ik toen ook, maar dat is snel over als je je hebt voorgesteld. En weet je? achter die icoontjes zitten hele lieve mensen met hun eigen beslommeringen, die vervolgens niet zo kunnen typen als ze in reality bedoelen. Snappen jullie een beetje wat ik bedoel? Daarom heb ik een voor een ieder Forummers zijn me lief en dierbaar. Dank je wel voor het delen van de meeting Mijn geheugen naar die nieuwjaarsduik gingen ook weer in volle gang, toen heb ik genoten van de kennismaking met forummers en nu geniet ik voor de volle 100% mee met jullie die op de meeting geweest zijn. Dat Madelief een schat is, wist ik al (nog nooit ontmoet hoor) Leuk, écht leuk deze meeting, (ook al was ik er niet bij) dank voor het delen. Verder, Lenie van harte :light::light::light::light::light::light: Sha ook van harte :light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 september 2012 Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 Wil alleen nog even melden dat ik net hoor via de telefoon dat mijn moeder vandaag overleden is, na een operatie aan haar darm vorige week woensdag. weet niet of ik me morgenochtend nog meld weet even niks nu. morgen is Will hier rond 11 uur en dan rijden we naar Coevorden. wat er verder allemaal gebeurt en hoe het loopt weet ik niet. jullie horen nog:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 Dat is slecht nieuws AlbertRemmo. Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 16 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 Originally posted by: gwenJoepie!Vilten met klei...Dat wordt die Omoreclame met dat grote laken!quote> Ja dat laken hadden ze ook bij zich Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 Originally posted by: JenIs het nu echt allemaal zo rooskleurig, of houden jullie de teleurstellingen braaf voor jezelf?Ik voor mij stel me bij ieder manspersoon hier een Johnny Depp-kloon voor, en dat wil ik zo houden.quote> Foei Jen,Je zou toch echt eens Johnny Depp en ondergetekende IRLmet elkaar moeten vergelijken; dan zou je vast wel jouwmening/voorstelling wijzigen.Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 16 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 Originally posted by: Hannah1Jeemig dat dit alles mogelijk is geweest zonder dat ik erbij was.Ik lig nu in een deuk.quote> Hannah gebruik jij nu mijn tekst voor as ik niet had kunnen gaan ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 Lol!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fofies Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 Originally posted by: AlbertRemmoHoi allemaal,JALOERS, dat ben ik.Ik heb ooit een kleine meeting meegemaakt met de nieuwjaarsduik.Heel zenuwachtig was ik toen ook, maar dat is snel over als je je hebt voorgesteld.En weet je? achter die icoontjes zitten hele lieve mensen met hun eigen beslommeringen, die vervolgens niet zo kunnen typen als ze in reality bedoelen.Snappen jullie een beetje wat ik bedoel?Daarom heb ik een voor een iederForummers zijn me lief en dierbaar.Dank je wel voor het delen van de meetingMijn geheugen naar die nieuwjaarsduik gingen ook weer in volle gang, toen heb ik genoten van de kennismaking met forummers en nu geniet ik voor de volle 100% mee met jullie die op de meeting geweest zijn.Dat Madelief een schat is, wist ik al (nog nooit ontmoet hoor)Leuk, écht leuk deze meeting, (ook al was ik er niet bij) dank voor het delen.Verder,Lenie van harte:light::light::light::light::light::light:Sha ook van harte:light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light:quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fofies Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 Originally posted by: AlbertRemmoHoi allemaal,JALOERS, dat ben ik.Ik heb ooit een kleine meeting meegemaakt met de nieuwjaarsduik.Heel zenuwachtig was ik toen ook, maar dat is snel over als je je hebt voorgesteld.En weet je? achter die icoontjes zitten hele lieve mensen met hun eigen beslommeringen, die vervolgens niet zo kunnen typen als ze in reality bedoelen.Snappen jullie een beetje wat ik bedoel?Daarom heb ik een voor een iederForummers zijn me lief en dierbaar.Dank je wel voor het delen van de meetingMijn geheugen naar die nieuwjaarsduik gingen ook weer in volle gang, toen heb ik genoten van de kennismaking met forummers en nu geniet ik voor de volle 100% mee met jullie die op de meeting geweest zijn.Dat Madelief een schat is, wist ik al (nog nooit ontmoet hoor)Leuk, écht leuk deze meeting, (ook al was ik er niet bij) dank voor het delen.Verder,Lenie van harte:light::light::light::light::light::light:Sha ook van harte:light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light:quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fofies Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 albert remmo, gecondoleerd met het overlijden van je moeder en heel veel sterkte de komende tijd. ik wilde reageren op je mooie berichtje met de vele icoontjes..ben het helemaal met je tekst eens...ik was er gister ook bij.............. heel bijzonder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fofies Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 getsie d'r ging iets niet goed...snorry!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden