kameleon Geplaatst 15 september 2012 Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 Goedemorgen Even bijkomen, en dan in actie komen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 september 2012 Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 Tante en Puck ook al helemaal spik en span voor de meeting zie ik jullie zijn er allemaal lekker vroeg bij maar voor sommige ook een aardig eindje reizen denk ik mijn dagje gaat ook wel leuk worden hoor ben nog het meest benieuwd hoe mijn collega gaat reageren ze weet van niets en denkt dat ze vanmiddag moet werken moet ze ook.....nog geen half uur en dan 'ontvoeren' we haar voor mij de eerste keer dat ik met deze feestbeesten echt op pad ga ik weet dat er nog 1 iemand niet drinkt maar ik zie er eigenlijk niet tegenop waarom zou ik denk ik dan ik drink gewoon niet en kan net zo gezellig zijn zonder drank op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 september 2012 Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 zitten we al hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 Originally posted by: igor Originally posted by: DieselNou ik maar eens bedenken wat ik mee moet nemen. Had wel wat in me kop Zitten.de grijze cellen bijvoorbeeld ( als er nog wat over is)?quote> Nee 1 van me raven is dood en me geheugen dus nie meer at ut was, nihil eigenlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 september 2012 Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 Originally posted by: bolletjeJa Igie Puck gaat maar mee. Doe ik omdat ze me kan beschermen. Het is dan wel een chihuawafwaf maar ze kan iemand zo in z'n kuiten bijten, dat haalt ze net.quote> Zò iemand in de kuiten bijten? lekker voor je chauffeur straks dan Bolwas dat niet Fibo......sterkte FiboPuck kan zomaar in je kuiten bijten dus wees voorbereidt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 september 2012 Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 bollie doe je puck wel een fel rose jasje aan??? dan valt ze beter op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 september 2012 Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 Draak, tuurlijk zwaai ik je uit speciaal de wekker voor gezet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 Is zo hoor Sha, nou vraag je je miss af waarom je vroeger smoezen nodig had voor, waarom je nie kon drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 september 2012 Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 en een strikje in haar kop Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 Heel lief hoor Sha (had ik ook gezegt tenslotte pfff andere die je met je egenste tekst om je oren slaan ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 september 2012 Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 Haha da's waar draak ik zoek tegenwoordig geen 'smoezen' meer ik drink gewoon geen alcohol verder ook geen punt voor discussie dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 september 2012 Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 Originally posted by: Shahire Originally posted by: bolletjeJa Igie Puck gaat maar mee. Doe ik omdat ze me kan beschermen. Het is dan wel een chihuawafwaf maar ze kan iemand zo in z'n kuiten bijten, dat haalt ze net.quote> Zò iemand in de kuiten bijten? lekker voor je chauffeur straks dan Bolwas dat niet Fibo......sterkte FiboPuck kan zomaar in je kuiten bijten dus wees voorbereidt quote> dan zou ik puck maar in de achterbak doen ............... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 Originally posted by: igorbolletje vergeet de sate niet. en mag puck ook mee???quote> Puck = sate ??? ja nu ik me tsunamie thuislaat ken die kleine wel mee he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 september 2012 Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 Originally posted by: igor Originally posted by: Shahire Originally posted by: bolletjeJa Igie Puck gaat maar mee. Doe ik omdat ze me kan beschermen. Het is dan wel een chihuawafwaf maar ze kan iemand zo in z'n kuiten bijten, dat haalt ze net.quote> Zò iemand in de kuiten bijten? lekker voor je chauffeur straks dan Bolwas dat niet Fibo......sterkte FiboPuck kan zomaar in je kuiten bijten dus wees voorbereidt quote> dan zou ik puck maar in de achterbak doen ...............quote> Ohhhhh Iggy,dat zijn jouw woorden hoor niet de mijne denk dat Puck wel tussen Bol en Fibo in mag zittenof Puck naast Fibo en Bol achterin? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 september 2012 Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 Puck rijden en Fibo in de achterbak? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 15 september 2012 Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 Originally posted by: ShahirePuck rijden en Fibo in de achterbak? quote> :D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 september 2012 Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 Igie ze heeft al een halsbandje met parels en diamanten om. Dan zie je dat niet meer als ze ook nog een jasje aan heeft. Drakie een raaf??? Die dieren zijn heel zeldzaam hier in nederland. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 september 2012 Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 Nou luitjes, veel plezier ik lees vanavond wel of Madelief het overleefd heeft enne...wel even allemaal helpen opruimen voor jullie weer gaan hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 Puck gewoon op de achterbank, personeel voorin , zo hoort dah nou eenmaal. Ja Boll raven ook zeldzaam, had er ook maar 2 die van wijsheid leeft gelukkig nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 september 2012 Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 Zo, goedemorgen luitjes. Hebben jullie nog tijd voor een bakje koffie voor jullie de reis beginnen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 15 september 2012 Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 Goedemorgen vonne, ik heb nog wel tijd hoor:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 15 september 2012 Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 Zo het wordt eindelijk licht, kan ik zien wat ik doe als ik de auto vol moet laden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 september 2012 Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 Ook goedemorgen Kame... nou, er staat een flinke pot klaar, lekker bak nemen en dan laden maar he?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 september 2012 Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 frummels heel veel plezier en mooi weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 15 september 2012 Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 Ja Vonn en hopen dat ik niet vergeet heb een lijstje gemaakt:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden