Yvonne Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 Nee hoor Kame, ik versta de taal niet eens als er in rap tempo binnensmonds wordt gepraat. Ik kom van oorsprong uit de randstad. Maar het is er wel heel prettig wonen vind ik en ik mis de drukte van de randstad absoluut niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 ik duik mn bed weer in fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 Ja Kameo heb me vleugels lang gelee al uitgeslagen Maar echt uitgeslagen ben ik hoop ik voorlopig nog nie hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 Hihi... mijn 'gebroed' is ook niet origineel Frysk, dat hadden we al toen we deze kant op kwamen. Zelfs het beestenspul dat we hebben en hebben gehad is niet van Friese afkomst... op één hondje na dan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 Fijn Yvonne, je hebt ook mensen die absoluut niet kunnen wennen op een dorp Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 Je bedoeldt die van me bloed Kameo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 Jij ook een fijne dag Krekel, doe je rustig aan:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 Zo, en nu moet ik even als een .... aan de slag, zie dat het al bijna 7 uur is. Kom zo nog wel even dag zeggen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 he Kame, nee... behalve een was in de wasmachine stoppen, koffie maken en in bed gaan liggen zou ik het ook niet meer weten tot later....! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 Ja maar ligt ook een beetje aan ut durp, of buitenstaanders of leu van buitenaf er kunnen wennen he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 Nee maar als ze hier echt plat proate snap ik er nhelemaal nix van zeg, en idd binnesmonds dan moge ze het helemaal liever voor zich houwe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 tot laterz dan Krekeltje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 Ja die bedoel ik, en ik maar denken dat je goed wakker bent:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 Maar als je wilt hebben Kameo moet je even laten weten dan, stuur ik wel wat op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 Nou bloedonderzoek was perfect, was altijd al zo (alleen lever en nieren was vroeger iets duidelijk te zien dat ik dronk, maar minimaal (was voordat ik gestopt was duz). Maar wat ik wou weten was me alvleesklier en juist dat hadden ze niet onderzocht Want daar ben ik mank opgegaan en wou dus weten hoe dat zat na een jaar gestopt te zijn, leek me ook wel logies dat ze dat zelf ook een beetje wilde, maar nie dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 Dat is lief van je, graag:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 Snap dat je dat wil weten, is toch een belangrijk orgaan, moet je nog een keer naar vragen dan.Al is het alleen maar om je gerust te stellen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 doe dan maar ff je adres , zal pakketje klaar maken, maar vond je die zakjes goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 Ja ze vertelde dat ook aan mij, dus was wel de reden om te stoppen, zeker na de 2e opname in een jaar. Maar dat leek ook nooit een probleem te zijn, dacht ik dan he, want nieren en lever was eigenlijk altijd wel goed(genoeg) zeker voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 Was net buiten, het is heerijk droog weer en alweer van die mooie luchten. Er staat zelf een ster te twinkelen. De frettjes liggen nog gezellig in hun slaapzakje, heel tevreden te slapen. Wat een rust nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 Die zakjes zijn prima hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 Goedemorgen Joy en Igor, Jullie lusten zeker ook wel een bak koffie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 Ja ben hard bezig om ons opvangertje weer een plekkie te gaan geven oja moet nog voor Boll info vagen over "haar" fretje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 Wist niet dat jij een opvangertje had? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 Goedemorgen Bor en Marc. Goed geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden