Teveel Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 Morge Jopie, Voor mij de tweede van twee, morgen middagdienst (2x) en dan 2 nachten. Eerst een paar uurtjes het gewone regelwerk en van half elf tot in de middag een vergadering, wat ook gewoon begint te worden. Heb er touwens best zin in. Veel plezier vandaag en natuurlijk meldt jij je níet af, dat is je eer te na, toch... Hier is het, nog, droog. Voor straks ieder een goede morgen en een mooie dag gewenst, Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 20 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 Zag op Woorddomino sinds lang Aicha weer. Een naam als een droom, een naam voor een liedje. Welkom, ik hoop dat je komt vertellen dat het goed met je gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 goeiemorgen! wat is het hier stil.... dacht ik ga alvast een paar blz lezen maar t is er nog niet1:D;-) waar zijn alle vroege vogels en mede slapelozen..... fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 Goede Morgen Bor, Diesel, Igor en Krekel, de koffie staat door te lopen, thee staat te trekken, en het is nog aardedonker, kan dus niet zien of het regent, hoor wel een auto door het water rijden, dus het hééft in ieder geval wel geregend.. Eerst maar eens een bak inschenken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 Nou mijn illustere voorgangers zijn alweer ervandoor, tjah was ook wel heel erg vroeg. Tjah Jopie weer volbracht die 4 diensten, nou Harrr ook werkse en ik zal wel ff pot koffie gaan zetten, de eerste zullen zo ook wel hie binnendruppelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 pff ik mot nie tussendoor wat anders ff doen als ik an ut typen ben dan zie je dat er achter je rug veel meer leven is dan je dacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 moggeuh gefrunikte, ja ff rustig een bakkie, Vonnn ook op tijd wakker joh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 wel zin een kopje koffie.. Weet niet waar jij woont Yvonne maar t heeft hier flink gekletterd de hele nacht. Heb je goed geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 Nou ik neem me 's-ochtends voor om wat blz van gister te lezen, maar lukt eigenlijk nooit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 das wel gunstig borreltje... ik ga vandaag als een kip zonder kop een beetje aan de gang of niet.. moet jij werken vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 goede morgen frummels. hier is het droog hoor eerst maar eens een bakkie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 dat lijkt me ook een wat onmogelijke opgaaf Diesel zoveel te lezen hier;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 Goedemorgen lieve mensen, even bij :)lezen met een mok koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 Zo, das gelijk een hele hap die hier staat. Overkomt mij ook vaak Diesel, dat ik ff wat doe en dat er opeens pagina's vol staan. En tsja Krekel, de ene keer is er om zes uur al heel wat afgekakeld hier en de andere keer is het hartstikke stil. Bor, er zijn zat mensen die op een paar uur slaap per nacht prima kunnen funktioneren, gewoon niet meer nodig hebben. Lijkt me af en toe ook wel prettig. Krekel, ik woon in Friesland en ik denk dat het inderdaad behoorlijk heeft geregend vannacht, niks niet van gemerkt, geslapen als een os, had gisteren avonddienst en vandaag gewone, dus dan is het maar goed dat ik goed heb geslapen.... Begrijp ik het goed dat jij niet goed slaapt op dit moment? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 Morgu Kame, groot gelijk, bijlezen met een bakkie, ga ik ook heel heel even doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 goed dat je zo lekker geslapen hebt Yvonne zeker met zo'n dagdienst voor de boeg Eerste nacht niet sinds mn afkickgedoe een maand geleden... Had les gisteravond en kwam om half 12 thuis, te vol hoofd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 Ach Vonn , wij hadden in het nooren gister al genoeg regen, wij wel tenminste. Moggeuh Kameo, zat net te kijken had je nie van die kretek willen hebben, daarom had ik meegenomen voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 Leuk Krekel om je hier te lezen:) Zoe niet weten wat een kip zonder kop kan doen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 Goedemorgen Diesel, Oh, dat had ik niet door, komt door die uitgeslagen haren:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 vliegen en lopen, maar eieren legge weet ik nie, maar echt tokkelen nie, maar dat kenne kippen niet, tenminste nog nooit een kip met een gitaar gezien. Wel gitaristen die speelde als een kip zonder kop zeg moar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 Wat leuk Vonn, ben je daar geboren en getogen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 Oeiii, wat een geheugen die Kameo, mot ik mee oppassen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 Tjonge tjonge, je bent aan het kakelen zonder kop Draak. Heb jij je uitslagen al? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 ja en is het "gebroed" ook helemaal origineel Friesk dan Vonnn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 Originally posted by: DieselOeiii, wat een geheugen die Kameo, mot ik mee oppassen quote> Hoe langer ik droog sta hoe sterker mijn geheugen wordt.Inderdaad oppassen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden