Spring naar bijdragen

20 september 2012


Teveel

Aanbevolen berichten

Morge Jopie,

Voor mij de tweede van twee, morgen middagdienst (2x) en dan 2 nachten.

Eerst een paar uurtjes het gewone regelwerk en van half elf tot in de middag een vergadering, wat ook gewoon begint te worden.

Heb er touwens best zin in.

Veel plezier vandaag en natuurlijk meldt jij je níet af, dat is je eer te na, toch...

Hier is het, nog, droog.

Voor straks ieder een goede morgen en een mooie dag gewenst,

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 386
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goede Morgen Bor, Diesel, Igor en Krekel, de koffie staat door te lopen, thee staat te trekken, en het is nog aardedonker, kan dus niet zien of het regent, hoor wel een auto door het water rijden, dus het hééft in ieder geval wel geregend..

Eerst maar eens een bak inschenken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, das gelijk een hele hap die hier staat.

Overkomt mij ook vaak Diesel, dat ik ff wat doe en dat er opeens pagina's vol staan.

En tsja Krekel, de ene keer is er om zes uur al heel wat afgekakeld hier en de andere keer is het hartstikke stil.

Bor, er zijn zat mensen die op een paar uur slaap per nacht prima kunnen funktioneren, gewoon niet meer nodig hebben. Lijkt me af en toe ook wel prettig.

Krekel, ik woon in Friesland en ik denk dat het inderdaad behoorlijk heeft geregend vannacht, niks niet van gemerkt, geslapen als een os, had gisteren avonddienst en vandaag gewone, dus dan is het maar goed dat ik goed heb geslapen....

Begrijp ik het goed dat jij niet goed slaapt op dit moment?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...