Travel Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Mijn moeders overlijden, plotseling - hartstilstand. De details zijn bizar maar dat durf ik echt niet neer te zetten, vanwege eventuele herkenbaarheid. Weet nog goed, de weken ervoor wilde ik niet langsgaan omdat mijn vader ook thuis was. Zondagavond kwam het bericht, wij allemaal naar een zus en later naar het mortuarium waar ze naar toe gebracht was. Mijn vader was er natuurlijk ook, ontredderd en het eerste wat ik dacht was "Maar het is toch mijn vader! Gewoon MIJN vader. De volgende ochtend zat ik al vroeg huilend op de fiets me af te vragen waarom ik nou toch niet meer geweest was. En dat ik nu wel tijd vrij kon maken, gewoon niet gaan werken. Daarna werd het een verdrietige, mooie, rare week. De begrafenis was prachtig en dat zal ik nooit meer vergeten. En nu stop ik hierover want het wordt me te veel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 euhm.... Dacht om 4 uur vanmiddag na het werk, even een uurtje op de bank en de ogen dicht.. DUS! Na jah, dan maar even een bakkie om wakker te worden nu. Wel lekker geslapen trouwens:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 lieve ;lieve:present: wijze:present: Lytse:present:, op de valreep wens ik je nog een prachtig boeket met rozen:present:, tulpen:present:, madeliefjes:present:, vergeet ft>me nietjes:present:!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Nou Marcel, dat wordt dan nachtwerk nu:) Ha Frodo:sun: alles verder kits hoor hier. Bij jou ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 ik meld me af voor vanavond het is me niet gelukt ik heb gedronken 3 glazen wijn stom van me maar gevoel was sterker dan verstand balen morgen weer opnieuw beginnen 5 dagen droog geweest vandaag dus de mist in gegaan slap he? veroordelen jullie me nu? morgen stop ik weer welterusten lfs van slappe truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Hey Lavendel is hier ook En Travel Saterday night girls! Wat denk je praatcafeetje??? Booooo waar ben je???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Nee TruitjeTruus, we veroordelen je niet, we weten allemaal heel goed het werkt. Denk er anders maar even zo aan, het begin is er, fundament is gelegd. Geen van ons is in een keer gestopt! Morgen weer een dag meis! Gewoon weer van dag tot dag, desnoods van uur tot uur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Ha, ik miste Bo ook al! Hoi Lavendel. Truitje, veroordeling nee. Jammer voor jou. Goed dat je het meldt. Maar die 5 dagen heb je drooggestaan, morgen weer opnieuw beginnen ja. Maar ook verder op de bochtige weg. Of liever gezegd de berg van Emmaroos. Die kun je beklimmen naar de top, maar pas op - er zitten verraderlijke gladde stukjes tussen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 @truitje truus Eén ding moet je nog leren. Wij vinden niemand slap omdat hij of zij gedronken heeft. Want hier is niemand die dit nog nooit heeft meegemaakt. En morgen begin je terug aan een nieuwe start wetende dat hier vele frummers in juist hetzelfde schuitje als jij zit. Slaapwel truitje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 En nu ga ik naar bed Truste allemaal:lips: Tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Welterusten Smikkie en Albert. Sweet dreams! Morgen weer fijn zaterdag. Lekker rustig de dag beginnen, heeeerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Lieve AR, Mooi beschreven jouw dag van vandaag. Fijn dat er toch iets goeds uit voortgekomen is. Sterkte jongen. @ Truitje: geen veroordeling hoor. We weten hoe het voelt. Het belangrijkste is dat je morgen weer opstaat en opnieuw begint! @ Emma: wat vervelend dat je man ziek was. Gelukkig heb je toch nog wat kunnen doen. Knapt hij inmiddels weer een beetje op? Voor allemaal: ik ga ook stoppen, want morgen ga ik naar mijn maatje. Manlief rijdt, want het is niet naast de deur. Spannend want ik heb haar nog nooit gezien. Jullie horen het nog wel morgenavond. Tot dan. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Wat een stilte hier op de vrijdagavond. Iedereen uit of moe of kijkt t.v. Nog 22 minuten, dan kan er een nieuw dagpact gestart worden:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Hey Lytse is hier ook nog even :sun: Hoe gaat het meisje? Alles OK met de pijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 bah wat een nare dag vandaag en ik weet dat klagen niet helpt, ik zal moeten zoeken wat ik kan veranderen, en anders om Kalmte vragen om te aanvaarden wat ik niet kan veranderen, maar dan probeer ik uitleg te vragen, en dan krijg ik geen uitleg, of heel wazig, woest wordt ik hierom , wat moet ik dan??? uit m'n hoofd krijg ik het ook niet, hoe ik ook bid... en vanavond naar AA, was een man die 20 minuten sprak over niets, en dat kon ik vanavond erg slecht hebben,. liefst had ik hem neergeslagen ofzo, zo woest was ik, ik heb zelfs 2 sigaretten gerookt ik ga slapen, morgen weer een dag, zo ''goed'' als het van de week toch ging, na het vreselijke nieuws over mijn vader, ik dankte God elke dag,dat ik kalm bleef en geen trek had, en vandaag ging het niet, ga ik toch weer roken, wil knokken, ben B O O S en ik weet niet hoe hier nuchter mee om te gaan, nu ja hopen dat het morgen beter gaat, en dat ik kan slapen, bedankt voor het lezen slaap wel allen ik heb i.i.g niet gedronken!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 @Gaby, Klagen helpt wel natuurlijk. Waarom schrijf je het hier anders neer? Slaapwel Gaby Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Goedenacht lieve mensen, Het doorlezen van de avonddraad tijdens de herhaling van DWDD is mijn finale rustpuntje van de dag. Je hebt niet gedronken Gaby! Tijdens vage, lange shares op een meeting probeer ik uit te vinden welke zin erin zit die voor mij bestemd is... Als ie echt onvindbaar is, ga ik mediteren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Originally posted by: TravelHa, ik miste Bo ook al!quote> FrodoIk duik vanuit het RLcafe in het praatcafe:sun:TruiJe mag jezelf het proces de tijd gunnen:present:AR en Gaby:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Hey gwen , Ik dacht al niemand nog actief op de draad? En hoe is het daar in Italy? Warmer dan hier hopelijk want hier is de herfst al begonnen. Lieve groetjes, F. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Bo en Fro, bonne notte! Hier is de druivenpluk begonnen. Moeilijk voor mij. Oud gedrag, nieuw leven. Veel drank om me heen, vermoeiend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Gaby, de strijd die je doormaakt is echt niet niks. Je knokt zo hard en dan die 2 sigaretjes of hoeveel dan ook omdat je toch iets rustgevends zoekt in al je boosheid, wat maakt dat uit? Of het helpt is vraag 2 maar snappen doe ik het, als roker, zeker. Je drinkt niet, geweldig en bovendien, daar zou je alleen maar bozer van worden dus dat heeft geen zin. In time, you'll be fine! Hoop dat je kunt slapen straks meis en morgen hopelijk weer een wat rustiger dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 @Gwen dat doe ik ook meestal, als ik er niets uithaal, ga ik in de meditatie, maar vandaag lukte het niet, ik had een zeer kort lontje vandaag, kon heel weinig hebben! Bo en Frodo en Travel Thanx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Lekker hoor Gwen, druivensap - zonder alcohol dan. En nog goed tegen koorts ook mocht de griepperiode zich weer aandienen. Veel plezier en succes morgen. Het is toch fantastisch dat je dit allemaal kunt doen hoor. Ik ga nog even lekker relaxen met Sade live lekker hard op de koptelefoon. En dan straks mijn mandje in. Voor strakjes allemaal welterusten en sweet dreams. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Travel, heerlijk Sade! Het voelt alsof ik veel dingen voor het eerst meemaak, terwijl ik het al jaren doe. Maar nuchter maakt het allemaal veel mooier! Daar ben ik dankbaar voor. De ongemakkelijke en moeilijke momenten neem ik er graag bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 OOOW, Sade, als ik een rustmoment nodig heb dan gaat dat ook op de koptelefoon bij mij. Machtig prachtig. Voor de rest, blues, rock en jazz van oud tot nieuw, en als ik zondagavonden DJ draai ik vooral Funk, Soul en motown, heerlijke dansmuziek. Ik mag me een allesgenieter noemen wat muziek betreft trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden