Nessie Geplaatst 22 september 2012 Rapport Share Geplaatst 22 september 2012 Na dagen lang alleen maar ellende op jullie te hebben los gelaten, nu na de tranen van vanmiddag toch ook eens wat positiefs....... Ik zie een helder blauwe lucht.... een luchtballon komt voorbij, de tuin zit vol vogeltjes, die heb ik een boterhammetje verkruimeld......ze kwamen allemaal dankbaar eten..... even gelachen met de jongste zoon......zie er was toch ook wat positiefs aan deze dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 september 2012 Rapport Share Geplaatst 22 september 2012 en zo is het leven Nessie: èn èn wat fijn dat je die positieve dingen ziet en ervan geniet. We zitten trouwens in onze virtuele huiskamer hier (bij de datum van vandaag) je hoeft niet steeds een nieuw draadje aan te maken hoor; gewoon via beantwoorden en dan sta je ertussen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nessie Geplaatst 22 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 september 2012 ooohhhw, hoe werkt dat dan? ben hier nog maar een aantal dagen en soms snap ik er niets van, wat een ieder naar verwijst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 22 september 2012 Rapport Share Geplaatst 22 september 2012 Kijk, dat je ook dat weer kan ervaren is heel belangrijk! Mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 september 2012 Rapport Share Geplaatst 22 september 2012 bij ditjes en datjes dagdraad lees je de laatse posting en dan klik je op beantwoorden tikt je boodschap of vraag in en verzenden Een soort van groepsgesprek zeg maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden