lidia Geplaatst 22 september 2012 Rapport Share Geplaatst 22 september 2012 Gwen er mag geen reklame hier gemaakt worden, maar wil je me die winkel even PBen? Is het daar niet per 100 gram en heel duur? Want ik gebruik 2 handjes op een liter en dan is het zo op. Alvast bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 22 september 2012 Rapport Share Geplaatst 22 september 2012 Originally posted by: HopefulIk mag nog even opblijven...straks (om 1.00 uur) mijn dochter van 16 ophalen van een discobezoek...en dan nog 3 meiden thuisbrengen. Vroeger vond ik dat vreselijk, omdat ik dan zelf de hele avond niet kon drinken. Erg hoor, als ik mezelf dit zie opschrijven...maar het was wel zo!quote> Herkenbaarheid ten topIn mijn geval vrienden naar het vliegveld brengen of ophalenOf als een (ouder) familielid onverwacht naar het ziekenhuis moestBo gaf niet thuisHoe in en in triestNu mogen ze altijd bellenWat een rijkdom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 22 september 2012 Rapport Share Geplaatst 22 september 2012 Over een minuut begint mijn film, dus ik wens iedereen net zo'n goede nachtrust als ik afgelopen nacht mocht genieten. Het is, dat de zon scheen, anders was ik gewoon doorgeslapen. Morgen lijkt het slecht weer te worden, dus wie weet: herkansing. Welterusten allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 22 september 2012 Rapport Share Geplaatst 22 september 2012 Slaap ze, lidia Sogni d'oro, allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 22 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 september 2012 Jammer "ouwe" Maar je moet zeker doen wat goed is voor jezelf ! Hou je haaks en wie weet weer tot ziens ergens verderop Geniet he, dan komp ut zekers goei VM voor jou ook, spreken elkaar wel weer, knufff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 22 september 2012 Rapport Share Geplaatst 22 september 2012 Hoe later op de avond..... Hey it's me again. Heb net bijgelezen. Joy, heel sterk van je. Goed zo! De wijnweggooister ook mijn hulde voor deze actie. Lytse een mooie dag, heel leuk en fijn voor je. Lidia, we blijven vriendjes hoor:sun: Gwennie, keigoed dat je zo dapper doorzet. En voor alle anderen ook alle goeds natuurlijk. Ben naar LATman geweest, geholpen en hij had (zoals zo vaak) hetzelfde idee dus we zijn gezellig uit eten geweest. En, tatatataaa - ik heb niet gedronken! Het kostte me niet eens moeite. En..morgen ben ik zo blij dat ik vandaag niet gedronken heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 22 september 2012 Rapport Share Geplaatst 22 september 2012 Trouwens nu ook hoor:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 22 september 2012 Rapport Share Geplaatst 22 september 2012 Originally posted by: TravelEn, tatatataaa - ik heb niet gedronken!Het kostte me niet eens moeite.En..morgen ben ik zo blij dat ik vandaag niet gedronken heb.quote> You go girl:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 22 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 september 2012 Goh goei jo Travel, klinkt alszijnde dat je je ook zo voelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 22 september 2012 Rapport Share Geplaatst 22 september 2012 Weltrusten Apple Ik duik ook naar boven Sweet dreams:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 22 september 2012 Rapport Share Geplaatst 22 september 2012 Ha Bo! De ober kwam al handenwrijvend vragen of ie alvast wat lekkers in kon schenken. Ik zeg nou graag, doe mij maar cassis hahaha. Ik wil maar zeggen, daar had ik echt lol in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 22 september 2012 Rapport Share Geplaatst 22 september 2012 Doei Bo. Trusten. Diesel, ja ik heb het reuze naar mijn zin ervan:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 22 september 2012 Rapport Share Geplaatst 22 september 2012 Nou ik ga nog maar ff door. Normaal gesproken had ik er vooraf al 1 of 2 genomen, dan tijdens het eten zeker 3 en nog een likeurtje bij de koffie. Dan naar het café, gezellig en later bij Latman ook nog niet one maar op zijn minst two for the road. Heb ik iets gemist? Nee niks. Nu lekker thuis, mijn ouwe lieve dibbes zit naast me en morgen heb ik een fijne dag in het vooruitzicht. Niet pas ergens in de middag thuis - moeilijk , zwaar lijf - want ik heb nog zoveel te doen. Maar nu, morgen uitgerust aan mijn schilderopdracht werken, wat verenigingswerk doen, frummen, boek lezen, film kijken. Dus...een blij mens hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 22 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 september 2012 Goed te horen meiz , je klinkt ook heel prettig door hier, mooi hoor:present: Pff dan zijn momenten als dit ut soms toch allemaal waard he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 22 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 september 2012 Bo rust ook lekker uit he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 22 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 september 2012 Nou ik ook dan maar ff hier wat doen, slaap lekker Travel en hou ut vast he :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 22 september 2012 Rapport Share Geplaatst 22 september 2012 Zeker weten Diesel! Zit aan de thee maar daarvan raak ik in ieder geval niet boven mijn theewater. Ik ga afsluiten ook. Doe mijn hartelijke groeten aan Zenja. Voor allen nog on-line of die nog komen voor strakjes welterusten en sweet dreams. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 22 september 2012 Rapport Share Geplaatst 22 september 2012 Travel!! You go girl! Wordt helemaal vrolijk van je verhaal en cassis, jammie! Slaap lekker, met een glimlach van oor tot oor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 22 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 september 2012 salamat tidor , 4 op rij, weg, doei woei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 22 september 2012 Rapport Share Geplaatst 22 september 2012 Voor iedereen, welterusten. Weer een dag op het telraam... Tot morgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 22 september 2012 Rapport Share Geplaatst 22 september 2012 Telraam, goed idee! Iedere dag een balletje verschuiven! Duik zo ook mijn nestje in! 2 trekmomenten doorstaan vandaag, 2emwas erg triggie, stond al half bij de voordeur, maar kon me gelukkig weer omdraaien! Dus, nuchter mijn nestje in. Slaap lekker allemaal! ))) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 22 september 2012 Rapport Share Geplaatst 22 september 2012 Hoi... mijn Linke "ik" kwam vanaaf omhoog... ik ben gezellig op verjaardag, maar moet eens naar huis he? Ik kom thuis.... niets aan de hand.. ik gaat even naar de wc en dan RH doen. RUZIE!!!!!...wil je niet weten!!! met een stel van die Lutsertjes.. 2 polen vielen me aan omdat ik met een "enge" hond liep. Naaaaahhhh heel snel opdonderen Politie er bij..ja ja want ik heb een "gevaarlijke" hond..sjucht Politie komt... knuffelen m'n hond en ik kon weer naar huis.... "Baal"!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 22 september 2012 Rapport Share Geplaatst 22 september 2012 GRMPF... ik ga maar naar bed. "VLOEK VLOEK" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 22 september 2012 Rapport Share Geplaatst 22 september 2012 truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 september 2012 Rapport Share Geplaatst 22 september 2012 Welterusten mensen, buiten knappert een kampvuurtje en kwebbelen nog wat mensen, heerlijk geluidje zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden