Truffel Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 Originally posted by: MadeliefSmik,Ik ben blij dat je zegt dat je er niets aan vind.Houden zo! Ook voor mezelf goed om te weten.quote> Dat bedoel ik dus ook Liefje, blij te weten dat er niks aan is.Voorheen vond ik het namelijk zo lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 Smikkie wat zou er gebeurd zijn als je nu niet gedronken zou hebben? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 Ik vind mezelf juist nu nuchter veel assertiever. Toen ik nog dronk trok in minder snel mijn mond open (mits laveloos, dan zei ik alles wat ik dacht). Ik was altijd bang niet voor vol aangezien te worden vanwege het drinken. Nu nuchter ben ik veel zekerder van mezelf (oke bijna altijd dan). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 Dat betekent dan toch dat je heel veel inslikt Smik. Jammer dat je drank nodig hebt om wat meer lef te krijgen hé? ik ken het wel hoor, ik was vroeger niet zozeer bang om te zeggen wat me dwars zat maar meer voor de reactie van die ander die me heel pijn kon doen. Maar heb je enig idee hoe je dat zou kunnen veranderen zonder dat je daarbij moet drinken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 Doe nog even een grrrrrr hier en dan houden we erover op Smik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 Smik, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 Nou Smik. je gooit een balletje op en dan moeten we het er verder maar niet over hebben, terwijl ik juist denk dat je dat wel moet doen. Zolang er in een een ruzie geen verwijten komen mag je alles zeggen. Tot die conclusie ben ik een tijdje geleden gekomen. Ik vind dat ik het recht heb om tegen een ander te zeggen wat mijn gevoelens zijn in een conflict. Ik vind mezelf nu zoveel waard om ook te zeggen dat dingen mij pijn doen. en natuurlijk het leven gaat door maar deze dingen daar zul je vaker tegenaan lopen, en hoe ga je dat dan oplossen, want je kan niet iedere keer weer opnieuw drinken omdat je ruzie hebt, je zal er op een andere manier mee om moeten leren gaan. Daarom vraag ik hoe je dat de volgende keer wilt doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 Maar beloof me vanavond hier te blijven Smik. en niet te gaan stappen want dan wordt het echt erger kerel. En stop je nu met verder drinken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 Klop klop. Goeienavond samen. Weer thuis en ff frummen, mintthee erbij. Cool againB) Smikker de ..., gebeurd is gebeurd. Klaar nou en blijf maar gewoon lekker thuis. Kan het nooit erger worden. Morgen een mooie herfstdag hoor ik hier. Das mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 Oké Smik. trusten slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 De fles, het blik of het glas blijft een armlengte weg. Tis zo gebeurd. Niet drinken brengt veel spanning met zich mee. Dus er hoeft maar iets naars te gebeuren en hoppa. Maar als het nou in de hand gehouden wordt en je niet door gaat zakken, morgen weer spijt, beroerd en wat niet al - verlies je het niet helemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Katrin Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 Smikkie, Als je nu niet verder drinkt, is dit ook al weer een sterke zet in de goede richting. Ik weet, hoe moeilijk dit is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 Goedenavond lieve mensen Smik, kanjer, dikke :sun::sun::sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 Originally posted by: Madelief Originally posted by: kameleonBen net terug van de HAP, dochter was gevallen tijdens het skeeleren, en ja hoor gips..Laat dat nou niet de eerste keer zijn:huh:quote> Oh wat een pech!Wat heeft ze gebroken?Beterschap!quote> De pols Made. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 Ach jee Kame, wat een pech Las in de gauwigheid dat jij ook betere dagen hebt gehad Daarom voor nu een vaas vol:present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 Bo, ga ns aan de kant:) Smik, een big hug van mij en alvast een paracetamolletje. Net vast even een film op Canvas voor opname ingesteld. Wel een half uur verlengd want je weet het maar nooit. Straks krijg je eerst weer een kwartier weer en de boodschap van algemeen nut en dan staat het einde van de film er weer eens niet op:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 Bo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 Originally posted by: TravelBo, ga ns aan de kant:)quote> Ho ho hoDat dacht ik nietOpstellen in rijen van tienEn ik ben eerstEn sta daar nog wel even:D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 Mensen ik duik in mijn bed, morgen weer een nieuwe dag:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 Smikkie, en je zeurt niet Kame, war rot dat je dochters pols is gebroken. Heeft ze veel pijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 Truste Kame en pas goed op jezelf:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 Kame, een duik met een zachte landing. Welterusten en hopelijk morgen beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 Zon, hoe is het met jou? Travel, hoe vaar jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 Zon, best wel ze ligt in bed met twee pijnstillers. Hoe is het met jou, voel je je al wat beter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 Bo, het vlaggetje op de punt wappert vrolijk. Ik vaar een rechte koers. En jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden