Jen Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 Als ik weer nuchter ben, dan heb ik erg veel spijt. En dan vertel ik dat men zich niks moet aantrekken van wat ik zeg als ik gedronken heb. Maar mensen onthouden dat toch allemaal he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 Ok, Cuba blijft op mijn verlanglijst. Ik ben recalcitrant En ik blijf gewoon wel van die rum af. Kan niet moeilijk zijn, toch? :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 Je mag pas naar Cuba als je 5 jaar droog staat, Jen. Kijk maar hoe het Hemingway verlopen is... te lang op Cuba rondgehangen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 Dormire! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 Een alcoholvrije mojito? That would be nice. Maar ik geeft het toe, op reis is het moeilijker om weinig te drinken. Ik schijn het daar ook minder belangrijk te vinden. Dit jaar dronk ik niet veel, in Sicilië. Maar of het me altijd lukt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 Welterusten Kirky en Gwen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 Nee ik heb wel eco zaad gehaald, maar ze moeten wel op arme grond, ach vertel wel eens hoe of wat , want is weinig over bekend om ze goed te kweken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 Ikke thuis, iedereen weg. Nou ja, slaap lekker allemaal. Originally posted by: gwenFijn om te lezen dat Soothe gewoon garnaaltjes aan het pellen is in France, quote> Ik denk niet dattie pelt, eerder lekker aan de moules frites! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden