igor Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 goede morgen frummels. ik heb voor jullie al naar buiten gekeken en het is weer om in bed te blijven. ik zal jullie wel even een ontbijtje op bed brengen. de koffie loopt al en de croissantjes liggen al in de oven. ik zal zo meteen de kussens opschudden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 wel goed eten A3. werk ze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Goodmorning, buiten nat...binnen droog..! Eerst die koffie Igor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 aiai nog niet helemaal wakker. voor jane en adam. nog vele gezonde jaren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Jane4 en Adam, gefeliciteerd xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Goedemorgen, Blij dat ik het gisteren droog heb gehouden. Het weer buiten niet. Maar daar heb ik dan niet zoveel mee te maken. Iedereen een goede en voor zover gewenst een droge dag. DAGPACT: Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Adam en Jane4 van harte gefeliciteerd. Maak er een mooie dag van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mauro Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Goedemorgen iedereen, Wat kan een kopje koffie toch smaken op een nuchtere maag en met idem hoofd :-). proficiat Adam en Jan!!! Vandaag moet ik met de zoon naar de voetbal en dan met ma gaan winkelen. Zal haar meteen ook maar vertellen dat ik opnieuw gestopt ben, want zij lust er ook wel ééntje op zijn tijd. Dagpact: Hanneke Mauro Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mauro Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Oei, proficiat Jane4 dus :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Goedemorgen allemaal, JANE, VAN HARTE GEFELICITEERD!!! DAGPACT: Hanneke Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Mauro is verdwenen van het DAGPACT!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Nu is Mauro weer terug! DAGPACT: Hanneke Mauro Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Originally posted by: MarcGoedemorgen allemaal,JANE, VAN HARTE GEFELICITEERD!!! DAGPACT:HannekeMauroMarcquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Goedemorgen, Jane en Adam gefeliciteerd, maak er een prachtdag van. Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Goedemorgen lieve mensen, eerst een mok koffie en even terug lezen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Goedemorgen luitjes, Jane en Adam. Hieperdepiephoeraaaa!!!! Van harte gefeliciteerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Emmaroos, proficiat met je zes maanden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Goedemorgen frumels, Jane, van harte, ik hoop dat je een heerlijke dag zult hebben (en dan heerlijk in de betekenis van mooi/gezellig en uiteraard ook in de betekenis van lekkerlekkerlekker ) . Adam, jij ook van harte gefeliciteerd, en ook jou wens ik een hartstikke fijne verjaardag. . Zo, en nu eerst een grote bak koffie. Ik werd net weer wakker met/van het geluid van de regen. Geeft niet, dat hoort er bij, ik heb zin in vandaag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 En Igor, heeeeeerlijk ontbijtje, mijn complimenten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 moggeuh all, lekker bakkie he Vonn, goed hoor Igor:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Ja, hartstikke lekker Diesel. Jij ook een goede morgen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Goede morgen allemaal, DAGPACT Hanneke Mauro Marc Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Goedemorgen lieve Frummels. Lekker Igor, schenk er voor mij ook maar 1 in. Jane, Van harte gefeliciteerd hoor! Een hele fijne dag toegewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Emma:present: Gefeliciteerd met je 6 maanden droog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden