Spring naar bijdragen

Maandag 8 oktober 2012


Yvonne

Aanbevolen berichten

Originally posted by: Jen
Misschien moet je ook iets plezants plannen, Madeleine? Als beloning voor een week droog?
Vacatures uitpluizen heb ik voor mezelf even uitgesteld.quote>


Misschien dat ik morgenmiddag even naar de plas loop. Even een paar uur wandelen. En als ik er overuit ben of ik Vichy mag halen, dan nog even naar de Apotheek.

Tja, door een week niet drinken heb ik de creme allang en breed verdiend. Maar vind het altijd in één keer zo'n hap geld. 30 euro namelijk.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 266
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Klopt, Jen.

Maar deze verslaafde denkt de hele tijd:"Maar wat als je nu wel weer gaat drinken?", dan heb je jezelf iets cadeau gedaan, wat eigenlijk niet mocht. "En wat als je wilt gaan drinken?", dan heb je geen geld meer om bier te halen.

Ik weet het, het is erg. Maar ik heb vandaag een hele vreemde bui. :$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jen, ik hoop dat het morgen makkelijker is. Soms doet een goede nacht vol met slaap de geest erg goed. Zaterdagavond had ik ook zin in drank, maar ook weerstaan. En zondag was ik zo blij dat ik het had doorstaan. Dus misschien is het nu hetzelfde? Enig verschil tussen zondag en morgen is dat wij hier nog netjes aan zondagrust doen en de supermarkten niet open zijn. Morgen zijn ze natuurlijk wel open.... Maar ik ga maar even van het positieve uit en dat is dat ik door wil zetten. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Smikkie
Madeleine heb dat heel lang gehad, maar ook als ik te veel had gedronken. Een soort van hyperventilatie denk ik.

Je bent goed bezig. Nu ik gestopt ben weer krijg ik ook een betere huid en zelfs weer bijna een strakke buik/sixpack. Het is het waard, Dag voor dag.
quote>


Er is dus nog hoop. Er moet bij mij alleen weer 30 kg af (en dan vooral van de buik, want ik lijk momenteel ongeveer zes maanden zwanger). Drinken kwam met snacken. En dat heb ik ook aardig uit de hand laten lopen. :o

Maar ik bekijk het echt van dag tot dag. En misschien kwam het besef ook wel ineens, vandaag, dat ik het nu wel dag tot dag bekijk, maar dat ik in gedachten al maanden niets meer mag. Weet niet, zit voor mezelf een oorzaak te zoeken. :)

En Kirky, dat is te snappen. Het zou goed mogelijk zijn dat daar jouw oorzaak van eht probleem ligt. Klinkt plausibel in ieder geval.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is wel een goede, Jane4.

Zelf ben ik erg fan van de tekst van Gandhi. Ik zet hem hier niet neer, omdat ik als onderschrift had op een regulier forum, maar het kwam er dat alles wat je doet in het leven onbelangrijk is, maar dat het heel belangrijk is dat je het toch doet. En ik heb altijd het gevoel gehad dat het onbelangrijk was wat ik deed, in alles, maar ik ga het nu toch doen. Want het is wel belangrijk voor mezelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het niet eng om minderaar te zijn, Smik. Maar ik heb wel steun hier thuis.

In de kliniek stond ik eigenlijk probleemloos droog. De fysieke afkickverschijnselen die hier wel eens genoemd worden, zijn me vreemd. Psychisch viel het mee, wellicht omdat drank gewoon geen optie was, dus de stemmetjes in het hoofd ("zouden we er eentje nemen?") waren afwezig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...