Spring naar bijdragen

woensdag 10 oktober 2012

Diesel

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 169
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeiemorgen! Gedouched en in de kleren. Klaar voor de dag. Gisteren een lange dag gemaakt. 9 uur gewerkt, gefietst naar werk en naar huis. En 's avonds had ik ook nog eens zin om te gaan hardlopen. En dat terwijl ik dat nóóit doe! Zo'n energie raast door mijn lijf. Of zijn het juist spanningen die er uit moesten? Ik kan het gevoel niet eens meer herkennen.

Vandaag dagje vrij. Ik ga lekker op pad, wandelen. Er uit! Het wordt lekker weer begreep ik.

Fijne dag allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha, van dat snurken had ik nog niet gelezen.

Was een keer opgenomen in een verslavingskliniek en daar lag iemand

op een kamer bij iemand die snurkte en ze had daar al dagen niet van kunnen slapen. Ik snurk niet dus ik kom wel bij jouw op de kamer liggen en gaf vervolgens mijn eenpersoonskamer op om te ruilen met de snurkende vrouw.

De volgende dag toen ik wakker werd was mijn kamergenote aan het huilen.

Ik heel verbaasd? Wat is er dan met jouw aan de hand?

JIJ SNURKT OOK!!!!!!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

LOL A3, ik zie dan ook met1 zo'n oude raadszaal voor me, instijl van "king Arthur" waar die raadsleden in komen met speenvarkens aan het spit en fusten met wijn en bier. Naakte meisjes dansend etc etc. en dan licht hoogpolig tapijt. Ja die raadsleden blijven zwijnen he ;)

Maar je heb helemaal gelijk hoor en aan wie hebben ze dat dan beloofd? de schoonmaker, het volk de interm manager ? , erg wakker jij weer :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...