Diesel Geplaatst 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 moggeuh hier dus ook maar snel koffie zetten, pff iedereen zich verslapen? moggeuh frummelzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 Morgen, Diesel en A3. Was ook al in de weer met koffie. Nou dan hebben de langslapers straks wel genoeg om ff op gang te komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 Goedemorgen, Vandaag voor mij weer een dag zonder alcohol. Een fijne dag iedereen die er nu is en wie later komt. Welkom! DAGPACT: Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 nou dan mogen de ver slapers weer blij zijn met ons , betje geslapen A3? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 Ik ga er weer van door. Veel te doen. Groetjes en houd het droog vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 moggeuh ochtendploeg, Aicha ook weer vroeg erbij Ja ik wel verslapen, dus ook nie echt wakker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 Jij ook Hanneke en bedankt voor het goeie gesprek he werkse meiz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mimosa Geplaatst 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 Goeiemorgen! Gedouched en in de kleren. Klaar voor de dag. Gisteren een lange dag gemaakt. 9 uur gewerkt, gefietst naar werk en naar huis. En 's avonds had ik ook nog eens zin om te gaan hardlopen. En dat terwijl ik dat nóóit doe! Zo'n energie raast door mijn lijf. Of zijn het juist spanningen die er uit moesten? Ik kan het gevoel niet eens meer herkennen. Vandaag dagje vrij. Ik ga lekker op pad, wandelen. Er uit! Het wordt lekker weer begreep ik. Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 Goedemorgen allemaal, Wat gaat de week toch snel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mimosa Geplaatst 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 Haha, ik zie nu de titel van vandaag. Ik ben vannacht wakker gemaakt ivm snurken. Had ik niet van mezelf verwacht! Ik heb er zo'n bloedhekel aan dat mijn man snurkt. Ik snurk dan ook bijna nóóit! Misschien slaap ik zonder alcohol dieper ofzo? hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 nou Mimosa klinkt als ; "ik wil ook zoveel willen/kunnen" Ja het bos is hier erg mooi, dus dat zal wel overal zo zijn he , heel veel plezier maar neem camera mee ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 Ja joh , A3 die hoorde ons met de koffie , ja dan willen ze wel komen he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 nou ik slaap nogsteeds slecht, ach het kot wel weer goed, miss wennen aan dat het zo snel al weer donker is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 nou Mimo , ik denk dat het best wel iets met alc. te maken kan hebben dat snurken, maar zou dan eerer denken dat je dat gaat doen als je juist gedronken hebt, dat was met 1 ex van me wel het geval Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 Ha, van dat snurken had ik nog niet gelezen. Was een keer opgenomen in een verslavingskliniek en daar lag iemand op een kamer bij iemand die snurkte en ze had daar al dagen niet van kunnen slapen. Ik snurk niet dus ik kom wel bij jouw op de kamer liggen en gaf vervolgens mijn eenpersoonskamer op om te ruilen met de snurkende vrouw. De volgende dag toen ik wakker werd was mijn kamergenote aan het huilen. Ik heel verbaasd? Wat is er dan met jouw aan de hand? JIJ SNURKT OOK!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 Trouwens even een voor Madeleine. 1e week zit er op meid, gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 LOL A3, ik zie dan ook met1 zo'n oude raadszaal voor me, instijl van "king Arthur" waar die raadsleden in komen met speenvarkens aan het spit en fusten met wijn en bier. Naakte meisjes dansend etc etc. en dan licht hoogpolig tapijt. Ja die raadsleden blijven zwijnen he Maar je heb helemaal gelijk hoor en aan wie hebben ze dat dan beloofd? de schoonmaker, het volk de interm manager ? , erg wakker jij weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 ach top Madeleine, goed hoor Aicha ; arme vrouw zeg ach leedvermaak is ook vermaak he en had niemand je dat ooit verteld ? he he he je wist het wel ach wat een humor ROFL, dat noemen ze nou rerecht "zwarte" humor Hoe breek je iemand he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 Nou misschien nog geen "echt" winter maar wel koud buiten, dus dan maar toepasselijk liedje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 Ja Berkelland klinkt als "daar waar de eikeltjes nu niet ver van de boom vallen en op een hoogpolig licht tapijt" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 ja of eikels als je het over amerikaanse eiken hebt, pff wat zijn die een stuk zwaarder zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 Ja hier (gelukkig) gewoon de inheemse eiken, dus die met "gewone" leuke kleine lieve en vertederende eikeltjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 Ach A3 , was gewoon koffie verkeerd hoor , nix mis mee ddus Maar werkse he, ik kan pas wat oen als het lichter is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 Ben er nog hoor, was om 5 uur al op. Heb hier de boel ook alweer aan de kant. Kan maar gedaan zijn:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 Goede morgen DAGPACT Hanneke Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden