Nessie Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 als er een god is, waar is ie als je stikt in alles??????????????????????????????????????????????????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nessie Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 waarom maakt het dat je moe wordt van het gevecht te leven met zoveel verdriet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Originally posted by: Nessieals er een god is, waar is ie als je stikt in alles???????????????????????????????????????????????????????quote> Volgens mij is ie er dan nog steeds maar wil ie dat je leert.Anderzijds geloof ik niet zo zeer in god. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nessie Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 wanneer is genoeg gewoon genoeg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Wat maakt dat je verdrietig bent Nessie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Originally posted by: Nessiewanneer is genoeg gewoon genoeg?quote> Dat kan jij alleen bepalen en als het zo ver is moet je het doen keren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Wat nou zeker weten.. dat ik dik ben of dat ik lief ben? Ohoh... ook Aakie weer hier En ja... er zijn er meer hier die af en toe een glaasje nemen. Veel meer. En ja, tis moeizaam daar over te verhalen hier. Op het moment dat je aangeeft dat je een glas hebt geheven en daar tevreden over bent wordt er over je heen gerold. Kan ik me ook wel iets bij voorstellen. Aan de andere kant heet het hier adb (alcoholdebaas) en niet au(alcoholuitgeband). Voor mij is het niet zo'n probleem, ik ga mijn eigen gang wel, ik trek mijn eigen plan en dat lukt. Ben ook een behoorlijke binnenvetter om het zo te zeggen: ik praat met 'mij' ...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Helemaal akkoord vonneke. Je doet het trouwens prachtig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 'k heb een melige bui... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Amai ik versta genen bal van da lieke Lenie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Aak, mijn andijviestamp is vega.. niet belangrijk, maar gewoon effe voor de mensen die moeten gaan kiezen, is trouwens wel echt de allerallerallerlekkersten hoor. Lenie... een koe over aardbeien???? uhm, heb dus het filmpje niet echt bekeken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Die lult me de oren van m'n kop Fleurie. Nou heeft ie weer wat nieuws. Nou schreeuwt ie "O mijn God"en dan heel hard. Ja het is me er eentje die Olle. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Dat heeft Olle dus niet zelf verzonnen Bol, hahahha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Echt bolleke wol???? ZALIG! Maar ie moet het wel van jou hebben.. Van het klein keffertje kan het namelijk niet Er is zo een filmpje op youjeweetwel. Een papegaai uit Hoboken die op zijn Antwerps spreekt. Misschien heb je het al gezien. Zal het es ff opzoeken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Originally posted by: fleurtjeAmai ik versta genen bal van da lieke Lenie quote> hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Originally posted by: Nessiewanneer is genoeg gewoon genoeg?quote> Nessie, je bent al weer helemaal uitgelogd maar ik reageer toch nog even op je. Als ik kijk naar jouw berichten van de afgelopen tijd denk ik dat het voor jou nog lang niet 'genoeg' moet zijn. Jij hebt nog zoveel moois in het verschiet om voor te gaan lijkt mij. Genoeg in de negatieve versie is volgens mij nog lang niet aan de orde voor jou. Ik zeg niet dat alles makkelijk zal gaan, maar ik denk wel dat er voor jou nog heel veel is om voor te gaan vechten in jouw leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Bolletje, Het gaat wel goed met mij hoor, qua emotie`s Verlies van mijn moeder is te handelen, ik heb er vrede mee. Het hoort bij het leven, ik had het alleen nog nooit meegemaakt (kan ook niet hè) Ik ga gewoon door met leven hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 http://www.youtube.com/watch?v=RPlnHGmV-t4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 A3 het is ook moeilijk als je veel gedronken hebt om dan soc. te gaan drinken. Ik meen ooit gelezen te hebben dat je dan toch konstant op je hoede moet zijn om niet verder te gaan. Voor mij dus ook niet weg gelegd hoor dit is voor mij veel makkelijker. Nee Vonneke ik heb dat ooit een keer gezegd en dan aapt ie het na. Soms ben ik buiten en dan denk ik Puck te horen blaffen, ren dan met een rotvaart naar binnen omdat ik dan denk dat er iemand voor de deur staat, is Olle het. Fleurie ik zel ook eens een link opzoeken van een huilende papegaai. Meen dat ik hem al eens ooit geplaatst heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 heel fout. ik weet het, maar zo leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 sorry, ik dender weer overal tussen door... ik ben weg. lekker muziekie doen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 http://www.youtube.com/watch?v...ture=player_detailpage Fleurie hij is leuk die papegaai. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Heeeeeeeeeeeeeeeeeeel fout Lenie Juist Garnaaltje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 OMG!! Zit met zone papegaai thuis zeg :Disgust;. Dat is om gek van te worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden