Yvonne Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Niet te vroeg juichen Sha... :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Maar ik geef toe dat het naar 'meer' ruikt... zelfs voor een vegetarier, hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 In ieder geval geen plofkip Vonneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Vast niet, alhoewel.... ons kippetje is gek op chocolade dus.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Snif snif, ik ruik ook gebakken kippebil. Ben kalfsvlees aan het bakken hoe kan dat nou. FLEURIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Ze blijft van de chocolade af....die is voor mij!! ze pakt de cola maar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 volgens mij is alle prik onderhand na al dat wachten wel uit de cola, zal straks wel even nieuwe gaan halen...... denk niet dat dit onze fleur is, maar kan nooit lang meer duren nu ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 zo...logeetje is weer weg. nu kan ik even flink aan de schoonmaak hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Fleur??... waar...waar...waar!!?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Is maar waar je zin in in hebt Lenie maar er zullen genoeg haren rond dwarrelen die graag de stofzuiger zien! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Dat was toch dat onzindelijke hondje??? pfffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 o.a... en niet zindelijk.. gelukkig maar 2 olasjes op het balkon...dus even 2 emmers bleek er over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Zal ik roepen 'Fleurtje je bent een MUTS' kijken hoelang het duurt....hi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 olasjes??..haha..plasjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Hihihi, dan gaan jullie dus stuivertje wisselen qua ban als je pech hebt, hahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Dit is Fleur dus echt niet, als ze het wel was had ze inmiddels iets geschreven hier. Maar het kan nu nooit lang meer duren. Denk ik... hoop ik... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 belachelijk zo'n lange ban... al denk ik dat ze een beetje afstand heeft genomen van het forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Dit was wel onze Fleurtje! Ze had dezelfde clownstoet en andere Fleur is jouw tweelingzus Von. Maar goed, ik ga even naar de buurvrouw mijn boodschappenlijst brengen hoe gemakkelijk van die fijne buren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 jij bofbibs!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Hahaha, die andere fleur heeft het nog geen dag uitgehouden hier. Maar je hebt gelijk, het is wel haar account, maar niet fleur zelf, bijna zeker weten, zal misschien de moderator zijn??? En inderdaad, de ban is belachelijk lang, helemaal mee eens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Heerlijk dat je een buurvrouw hebt die je kan helpen Sha. Ik denk dat het hier ook tijd wordt voor de boodschappen. En daarna nog even in de tuin aan het werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 als het nog Ban is he von!? dat zeg ik, misschien heeft ze zelf wat afstand genomen...kan toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Fleurtje is overigens niet meer te zien als ingelogd, zijzelf is het absoluut niet geweest, dan had ze hier iets neer gezet. Ik zet alvast een bosje bloemen op tafel voor als ze straks misschien wel zelf kan inloggen, je weet maar nooit... :present::present::present::present: :present::present::present::present: :present::present::present::present: De cola kan ze zelf wel vinden, ze weet als geen ander de weg naar de koelkast, en als Sha nou nog een klein stukje chocola zou overlaten is het helemaal mooi.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Voor zover ik weet Lenie had ze nog steeds een ban tot nu toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 ongeloveloos.... (ongelooflijk) en belachelijk....nou ja...ff stofzuigen en dweilen nu!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden