Diesel Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 moggeuh lief nichtje, is trouwens dat lastige Witte nichtje niet ergens jarig nuofzo ? He he dus de hulptroepen komen vandaag weder Nou lekker hoor en ach tuurlijk altijd wat te klagen dan he wil je bakkie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 Trouwens lekker bakkie Vonn, jij weer blij dat jou lastige en niet te volgens soms Din-dinnetje er weer is? quote> Tokking about moi?? :D Hey!! Zal het gaan ja???!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 ach hoor net dat het alweer 10 jaar geleden is de bom aanslagen op Bali, pff tijd gaat snel zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 Ha neef, nichie was gisteren een jaar gestopt met roken! goed van haar hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 Ja Fleurie, forum nie kompleet zonder jouw lekkere gekke kippebillen opmerkingen he, anders gaat ut te makkelijk voor de nieuwkomers he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 kippetje in de oven kip in het pannetje gebraden kip doe mij maar een vliegkippie yes, we're talking about YOU! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 ja wel goei, maar jammer nie meer "buiten"staan voor peuk en babbel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 hou nie van gebakke overvliegende kippies hoor , pfff mot je de vuurbuks toch nog pakke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 Ik moet er weer vandoor. Naar aanleiding van gisteren moet ik zeggen: Spiegel je niet te veel aan anderen. Alcoholisme definieert je niet. Het geeft niet noodzakelijk je beperkingen aan ook al zijn ze er zeker wel. Ken jezelf. Kusje Lebber Smak Te laat te laat te laat *gone* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 Goedemorgen, Hier ook wat regenachtig. Maar ja, het is herfst he! We moeten toch niet altijd klagen over het weer. Ik stap zo op de fiets. Door de wilanden. Goed voor mijn conditie. Verder ondanks het natte weer houd ik het droog. Dat is mijn vaste voornemen. DAGPACT: Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 Goedemorgen lieve mensen, Was al om 4.00 uur uit mijn bed. Manlief nieste de hele boel bij elkaar, zwaar irritant Half 6 moest hij eruit, ik er weer in. Maar ja dan slaap ik niet meer, dochter moet nog een dagje naar school, dan is het hier herfstvakantie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 Jullie zijn zo zot als Leuven foor! Zeggen ze iets van mij *oeps...ik was al vertrokken* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 Ik ga er weer vandoor. Douche en wegwezen. Een heel fijne dag iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 Draakkie, nu mag Witske gewoon naar buiten, dus niet meer verplicht vanwege het roken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 Goede morgen DAGPACT Hanneke Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 Dat was een vroegertje Kameleon lekker lange dag voor je Werkse Hanneke en Fleurtje is den zotste van het hele stel hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 moggeuh Hanneke, voor jou dan deuntje voor strakkies op de fiets koffie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 Originally posted by: Dieselach hoor net dat het alweer 10 jaar geleden is de bom aanslagen op Bali, pff tijd gaat snel zeg.quote> Ja, al 10 jaar!?Ik was op Bali......Het was verschrikkelijk.We waren er de avond daarvoor nog geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 PC heeft kuren..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 Ja, in 1 ervan had ik kunnen werken, was van bekende dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 Wat lijkt me dat rot en eng om mee te maken Made! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 Weet je wat ik me wel eens afvraag gewoon in het algemeen hoor als iemand naar een detox gaat moeten zij dan ook een eigen bijdrage betalen net als bij een online behandeling of wordt dit allemaal vergoedt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 Ja Sha, De ontreddering en chaos zijn me bijgebleven. Wij waren nooit zoveel op Kuta, ons hotel, waar wij altijd kwamen, staat op Sanur. Na 6 weken zijn we weer teruggegaan naar Bali, er was niemand!!! We hadden het hotel voor onszelf! De hele toeristen industrie was in elkaar geklapt. Echt heel erg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 Ik kom even binnenvallen om Madeleine succes te wensen met haar sollicitatie naar 2 banen Go for it, girl! Verder graag een snelle koffie, aankleden en naar mijn eigen baan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 Madeleine, Succes vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden