AlbertRemmo Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 Deze jongen gaat ook naar bed truste allemaal:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 @ AR en alle anderen die zich, net als ik, aan het voorbereiden zijn om naar bed te gaan: slaap lekker, rust goed uit en morgen neem ik ook het eerste glas niet! @ Truitje: morgen weer de tweede dag! @ Madelief: ik hoop dat je goed slaapt en dat het met je vader weer wat beter zal gaan. Welterusten, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 Stoppen met drinken, nuchter leren leven, kost tijd. Het drinken is vaak een jarenlang aan- geleerde gewoonte die verworden is tot verslaving. Enkel het besef zo niet verder te kunnen was voor mij niet genoeg. Ik had ook een perspectief nodig, een uitzicht. Ik heb daar ongeveer een half jaar over gedaan dat te vinden. September 2010 kwam het besef. Pas in maart 2011 was ik er klaar voor. En toen was er nog veel werk te verzetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 Gelukkig was ik een tijdje werkloos, had ik alle tijd. Lieve mensen slaap wel. En eigenlijk is dit best wel een bijzondere plek op het internet. Er valt wel eens een woordje, maar voor internetbegrippen is men hier over algemeen heel beschaaft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 Nou, ik was er heel lang van overtuigd dat drinken bij mij hoorde. Ik spiegelde me ook aan drinkende mensen. Vrienden, maar ook, heel vaag eigenlijk, schrijvers en popartiesten. Of, nog vager, types als Theo van Gogh. Maar dit is natuurlijk onzin, maar dat moest opgeruimd. En iets nieuws voor in de plaats, anders wordt het zo kaal. Wat ik heel bijzonder vond was hier te lezen dat je ook nuchter een boeiend leven kan leiden. Voor sommigen zelfs juist nuchter. En ik denk dat spiegelen aan anderen heel erg uit mijn onzekerheid komt. Dus had ik voorbeelden nodig. En van daaruit ben ik meer zeker geworden over mezelf. Want nuchter leven is in mijn geval is toch wel een beetje tegen de heersende norm in, in kringen waarin ik verkeerde. En nog wel eens verkeer. Zoiets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 Sas, prima toch dat je vanavond niet thuis doordrinkt. Weer een stapje verder. Madeliefje, duim voor je pa! Hopelijk kan je toch wat rustig slapen. Madeleine, hopelijk schrik je geen bult rond dit uur nuchter binnen stappen in een kroeg.... ......buiten waait er veel wind.....er ligt iets op de loer...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 Jaap, daar herken ik veel in, mooi om te lezen. Ik zoek ook nog naar dat "tegenwicht", maar dat zal onze authenticiteit uiteindelijk vormen. hey, Dinah, het is hier rustig, ik kan misschien al maar aan de taart beginnen ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 Hoi Lavendel! Stukje taart, lekker! Van Dinah? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 Dinah, jij ook bij Herman? Ik alleen met de gitarist van Herman, haha. Wat een herkenning... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 Elke dag met 2 flessen wijn op de bank is nog saaier.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 Ik zie hier een quatre mains boven me! Lavendel, jij hebt toch ook sinds kort pianoles? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 zeg zijn we dan een soort groupies of wat? o jee, had dat nooit gedacht van mezelf ;-) ja, Gwen, inderdaad, ook pas op de pianoles, heerlijk! en recent ook slagwerk, murga toestanden, lekker wild Dinah, dat vertel je mooi, even mooi als de kleur van je taart! jammer dat je dat gemist hebt Gwen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 Nick Cave, heb ik ook nuchter live meegemaakt. Hij is trouwens helemaal clean en nuchter! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 nee ik wil de taart even mooi lavendelpaars als de jouwe, hoor waauw, dat is prachtig dat je het ook op cola hebt kunnen beleven dat noem ik echte magie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 Dat heb ik weer. Onder de douche geweest. Een laag plamuur op mijn gezicht gesmeerd, incl. de andere smeersels. Heb ik opeens zin om naar bed te gaan. Na ja, even in de kroeg kijken en dan naar bed. Het zal wel niet laat worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 Neil Young is sinds kort helemaal gestopt met alles, en schrijft nu in zijn memoires dat ie nu meer moeite heeft met schrijven dan voorheen. En dat ie moeilijk oude opnames nog kan waarderen, van zichzelf onder invloed. Da's jammer, dat ie dat vindt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 ik heb de rolling stones is broodnuchter meegemaakt maar was zo onder de indruk dat ik de weken erna niet meer nuchter kon blijven was ik dat?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 madelein, vraag je om toestemming om naar de kroeg te gaan? ik zou zeggen: nee hoor, plameur van je gezichtje en bed in je moet straks naar de markt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 Madeleine, niet schrikken, als je in de kroeg komt... Of juist wel, goeie ervaring. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 enne Madeleine, welke andere smeersels bedoel je? ga je op oorlogspad ;-)) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 De Stones nuchter meemaken? Vrijwillig, indertijd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 Dinah, zelfs dat niet, Nick is net zo clean als.....als.... jij! Hij zei het in een interview met Tom Barman. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 ja Gwen, stel je voor! ik kwam net een weekend uit de bos, zalig kruidenweekend met een bijna echte kruidenkabouter zonder paddenstoel ;-) en moest net die avond naar een concert van de Stones van een contrast gesproken! weg was de bosnimfen sfeer gekatapulteerd naar een drugs en rock griet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 About N. I would go with him to AAmeetings, just to watch him speak! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 Originally posted by: lavendel1enne Madeleine, welke andere smeersels bedoel je? ga je op oorlogspad ;-))quote> Haha, nee. Eerst anti-rimpelcreme, daarna foundation, toen nog een laag poeder van heb ik jou daar, gesmeerd met oogpotloot, mascara en drie verschillende soorten oogschaduw. Ik heb zelfs mijn wenkbrauwen bijgekleurd met bruine troep. Schijnt mooi te zijn. En ik heb zo gesmeerd met schuimversteviger, brillcream en wax, dat ik bijna een natuurlijke pluizige krul heb gecreeerd. Trouwens, mijn krul is natuurlijk. Heb er teveel van, dus moest het in toom houden. En nee, vraag geen toestemming hoor. Ik heb gewoon eigenlijk geen zin meer. Oeps. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden