Hanneke Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Goedemorgen, Hoop voor ons allemaal op een goed weekend. Ik ben hier even snel want ik moet zo weg. Maar ik wilde me toch aansluiten bij het Dagpact. In dit geval openen. Ik hoop dat er velen meedoen. Ook degenen die niet hun naam erbij zetten. Dat hoeft niet. Maar voor mij werkt het op dit moment om het te doen. Een fijne zaterdag en tot later> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 13 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 DAGPACT: Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Hanneke inderdaad al weg. Goedemorgen luitjes, ik zal even een grote pot koffie zetten, en natuurlijk thee. De cola is lekker makkelijk, die staat al koud. Gordijnen open doen en de cv een graadje hoger. Ik heb het idee dat de regen inderdaad richting oosten is weggetrokken, ik hoor tenminste niks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Goedemorgen, Lekker, die koffie, Yvon. Moet om 10 over 7 de deur uit, dus nu even tijd voor het forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Goedemorgen, Hier opgestaan met een knallende hoofdpijn. Hoop dat de paracetamol zijn werk gaat doen. En nu koffie.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Sterkte met je hoofdpijn Kame. Hannah, succes met schoenen kopen en met je boom snoeien. Wat is het nog donker buiten, jakkie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Ha, ha Hannah, Ik zei net tegen mezelf, kom op meid, je gaat je vandaag niet zielig voelen, een zieke man en een hoestende dochter zijn al zielig genoeg er moet iemand zijn die de boel draaiende houdt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Goeie morgen Kame, Hannah en Emma. Voor de liefhebbers: paracetamol en ibuprofen liggen links in het laatje naast het koffiezetding. Boom dan eindelijk aan de beurt Hannah? Ja tis donker, behoorlijk donker. Kwam gisteren om half zeven 's avonds buiten vanuit mijn werk en toen werd het al donker, zal ook wel met het slechte weer te maken hebben gehad, maar binnenkort gaan we dus weer met donker van huis en weer met donker naar huis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Datum zal voorlopig niet aangepast worden denk ik want Hanneke is de deur al lang uit. Ik ga nog een bak inschenken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Was me niet eens opgevallen van die datum, hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Nou mensen, ik ga er bijna vandoor. Fijne dag allemaal!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Jij ook lekker werken Emma.. trouwens nog ff een vraagje: regent het bij jou of is het daar nu ook droog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Emma, jij ook een fijne dag, werk ze! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Het heeft inderdaad wel iets Hannah, maar met donker van huis en ook weer naar huis.... nee, dat kan me niet meer bekoren. Zal de leeftijd misschien ook wel zijn, ik weet ut niet, maar vooruitzicht lokt me niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Originally posted by: Hannah1Eem half dagje samen in de lappenmand?Kan ook positief zijn.quote> Zelfs ik kan daar niets positiefs in zien:DAl dat niezen en neus snuiten:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Morning Kameleon, vandaag 3 maanden droog toppie woppie hoor!! :heart::heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Goedemorgen iedereen. Het is hier droog. Kameleon, gefeliciteerd, heel knap van je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 goede morgen frummels. doe mij maar een grote mok.... kameo van harte met je 3 maand droogte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Originally posted by: Hanneke DAGPACT: Hanneke igorquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 3 op 1 rij tijd om wat te gaan doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Ha, nog meer mensen wakker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Moggeuh ochtendploeg meiden ;-) lekker bakkie, trek in oja voor de avondploeg meiden en andere gillende kippetjes, ja ook de bombita's nee Boll is dis is geen reclame , wel leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Originally posted by: igor Originally posted by: Hanneke DAGPACT: Hanneke igorquote> truitje gaat er vandaag ook weer tegen aanquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Goedemorgen lieve Frummels! Lekker een ristretto... Met mn vadertje lijkt het redelijk te gaan. Heeft goed geslapen. Vandaag ga ik naar een reünie van de kliniek waar ik heb gezeten. Ben heel benieuwd, spannend. Kame, 3 maanden!!!!!!!!!!!!!!! Toppertje!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mimosa Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Goeiemorgen. Ook weer present, lekker fris. Alhoewel, behoorlijk wat buikpijn, maar dat hoort erbij eens in de maand. Daarom ook m'n alcoholtrek gisteren met wat koekjes weggespoeld. Vandaag maar weer normaal eten. Veel te doen, maar doe het rustig aan. Vanavond etentje met ouders en zus. Gezellig, hoop ook zonder alcohol. Ik ga in ieder geval mee in het dagpact! Laterrrrrrr DAGPACT: Hanneke igor Mimosa Truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden