MarcelK1970 Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Ik open de dag maar eens. Even een weekje afstand genomen van het forum. Niet om jullie, maar om die razende, gierende overwerkte hersendrap eens wat rust te geven. Ja, nog steeds geen druppel, ik ben niet meer van plan te vallen voor die nare bende, de oorzaak van alles wat ik nu doormaak. Ik mis mijn dochter, ik mis mijn ex, zo ik heb het gezegd. Ze komen niet meer terug. Toch, ondanks alles, zie ik hoe belangrijk het is om nuchter te blijven. Op dit moment zelfs het enige positieve wat ik uit me zelf kan halen. Het enige kado wat ik mezelf kan geven, nuchterheid. Na een weekje van mezelf erg zielig voelen gaan we er weer tegen aan. We moeten verder, uit het dal klimmen. Schouders er onder flapdrol, en doorgaan! Dus vandaar, ik ben weer hier. Koffie, iemand? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Gossiepossie, dat is klare taal zo om de dag mee te openen Marcel! Maar euhhhhh......, doe mij dan maar een bakkie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 14 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Ik heb alleen geen eikeltjes of kattepoepkoffie meis, gewoon Kanis en gunnink. Suiker en melk heb ik wel. En als de AH hier opengaat kan ik appelgebak halen ofzo. Of bossche bollen. Of allebei. Ben de was ff aan het doen ook, leuke klus als de wasmachine kapot is. Badkuip gevuld met heet water en waspoeder/wasverzachter en roeren maar. Straks ook nog maar ff op mijn knieen om de vloer te schrobben ofzo. Stenentijdperkgebeuren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 14 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Trouwens, GEFELICITEERD MOP! Eindelijk 18 geworden!! Kus mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Goedemorgen, Die hersendrab van jou werkt nog goed Marcel. Je geeft je zelf de tijd om je zielig te voelen dat is alleen maar goed. Je kan alleen maar hoger klimmen als je diep hebt gezeten. Tenminste dat is mijn ervaring. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 14 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Mogge Kameleon. Tja, ik mocht een maand of 4 niet zielig zijn van mezelf. Dat komt er dan toch een keer uit. Maar alles met mate zeg ik dan maar. Vooral zielig zijn:angry: Je bereikt er zo weinig mee vind ik. Weer ff door met de was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Nou, die K&G koffie lijkt me prima! Maar gooi voor mij mr ff in een thermoskan. Ga toch nog maar ff proberen te slapen..... Wou vannacht niet lukken..... Mooi gezegd trouwens Kameleon! En Marcel, lekker afreageren op je wagoed, alhoewel, niet echt een leuk karweitje met de hand! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 14 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Voor jou zet ik gewoon weer een nieuw bakkie als je straks wakker wordt Joy... Welterusten voor nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 U is een lieverd meneer M! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Joy, ik hoop dat je nog wat slaap te pakken krijgt. Marcel, ik herken dat wel, jezelf pushen om gewoon maar door te gaan. Geen ruimte voor flauwekul... Het mooie is dat je lichaam en geest dan wel in gaan grijpen, heb je niks over te zeggen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 14 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Volgende keer mijn werkkleding maar ff apart wassen. sjee wat een vette bende. Ja soms zou ik willen dat ik wat meer verbonden was met mijn gevoelens Kameleon. Het is niet zo dat ik ze niet heb, maar ik negeer ze gewoon als het me niet uitkomt. Overgehouden uit mijn jeugd, als je ze wegduwd dan zijn ze er niet. Maar afgelopen zondag flink kunnen janken, door omstandigheden kon ik mijn dochtertje niet ophalen. Dat hakte er flink in want ik had me er heel erg op verheugd. En daardoor kwamen alle negatieve gevoelens even naar boven. Maar ik was niet verdrietig om mezelf, maar vooral om haar. Maar goed, wat ik al zei, we gaan door, A.S. zondag wil ik het helemaal goedmaken voor haar. Even kijken hoe het weer wordt en dan wat leuks bedenken om te doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Kan me voorstellen dat het een flinke tegenvaller was dat je je dochtertje niet op kon halen. het blijft een gemis dat je haar niet dagelijks om je heen kan hebben. Deed ik ook hoor negatieve gevoelens wegduwen, voor negatieve ervaringen sloot ik mijn ogen. Ook voor die uit mijn jeugd. Nu besef ik, het is zoals het is, vandaar uit ga ik voort. Heb ik ook pas ingezien hoor. Was bijna alles kwijt, man en dochter, ze hebben veel geduld mij gehad en nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Goedemorgen Hannah, Broodje kaas? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Hahaha, nee doe mij maar yoghurt met muesli en fruit. Poep lijkt mij niet een lekkere combinatie:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Positief denken, Ik zie er niet uit met een verkouden kop, maar altijd nog beter dan een verlopen kop van de drank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Lekker ben jij, vond het juist zo goed bedacht van mezelf:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Goedemorgen, weinig nieuws onder de zon hier. Althans voor mij dan. Voor de verandering heb ik dus weinig tekst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Goedemorgen, Gisteren kon ik me niet droog afmelden. Maar bij deze dus. Ik heb mijn ontbijt met koffie al op en verheug me op een rustige zondag. Hoop daarop ook voor jullie. DAGPACT: Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Goedemorgen Tina en Hanneke, Goed geslapen? Was al om 5 uur op, erg vroeg maar wel lekker rustig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Zondag is voor mij niet het einde van een (zware) week, maar het begin van een nieuwe week. Weer een week nuchter geweest en nu weer een nieuwe week om het weer te proberen. Maar ik weet: One day at a time. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Gaat je vast lukken Hanneke! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Goedemorgen Kameleon, Ja ik heb heel goed geslapen. Tot 6 uur en dat is voor mij al heel laat. Meestal ben ik om 4 uur op. Ben nu dus lekker uitgerust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Ja, ik heb goede moed Kameleon dat het me gaat lukken. Soms is het glas heel dichtbij. Gisteren was ik blij dat het heel hard regende en ik niets in huis had Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Zelfs het weer helpt mee Hanneke, dan moet het goed komen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 goede morgen frummels. doe maar een koffie met een beschuitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden