bolletje Geplaatst 16 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2012 Gwendolieneke een heeeeele fijne vakantie meis. Geniet van het lekkere eten daar en de mooie omgeving. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 16 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2012 Och ja! Gwen! Een hele fijne vakantie toegewenst hoor! Misschien lees je dit niet meer, maar toch.... Geniet ervan samen met je moedertje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 16 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2012 Appeltje, Thanx! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 16 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2012 DAGPACT Albert Lytse Sas Bor Primula Hanneke Rosa Serra Will Bedankt Liefje, ja het is (wordt) even wat te veel nu. Juist nog eens goed gesprek gehad met vriendin. Is helpend. Bedankt forum om er te zijn Jan, de maxx maat, dikke feli's ook van mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 16 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2012 Goedemorgen, Iedereen een heel fijne dag. Nuchter wie wil en wie het gewoon in de hand wil houden, ik hoop dat het lukt. Ik ben druk met de onlinebehandeling bezig. Het vraagt veel denkwerk en veel naar jezelf kijken. Goed om op deze manier ermee bezig te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 16 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2012 quote> lieve stralende prachtige Madelief!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 16 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2012 Even een kopje koffie nemen en mezelf bij elkaar schrapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 16 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2012 tjah opeens weer deuntje in me hoofd, toeval ach:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 16 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2012 Ach misschien kon je het al en heb ik ut te lang voo deze dag proberen te bewaren Nou hoop ff wat minder zorgen en datalles, al is ut maar een beetje, beter gaat, sterkte meiz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 16 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2012 Will, schraap ze. Mij zegt een vreemd "onderbuikgevoel" vaak dat ik mezelf moet afvragen of ik ergens wel helemaal achtersta of echt graag wil. Herkenbaar hoor! Take care, hoe noemde Soothe je ook alweer? Oh ja, womanizer. Dagdag, nu echt weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 16 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2012 Originally posted by: Dieseltjah opeens weer deuntje in me hoofd, toeval ach:)quote> Haha! Drakie,Deze kende ik dus echt niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2012 Zo ik ga eens naar Anders voor mijn bril. Kijken of ik voor mezelf op kan komen. Moet lukken. later kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 16 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2012 Geweldig Diesel !! :) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 16 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2012 Originally posted by: bolletjeZo ik ga eens naar Anders voor mijn bril. Kijken of ik voor mezelf op kan komen. Moet lukken. later kanjers.quote> En anders!!!!! Gaan we met zn allen naar H.Anders.....Dus waarschuw ze maar vast.Je staat volkomen in je recht hoor!Je kunt het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 16 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2012 Hahaha Tina, je brengt een glimlach op mij lippen teweeg en dat doet deugd. Ben precies het lachen een beetje verloren. Wat je zegt klopt helemaal, zo ondervind ik het ook. Het lijkt wel alsof ik alle wil en sterkte die ik ooit had helemaal verdwenen zijn. De opgewekte "me" zit ergens in een klein hoekje te wachten vrees ik. Op wat ?? Geen idee. Op mijn hergeboorte misschien ?? Afin, ga even in de tuin wat oprommelen, want het ziet er niet uit. Mijn plaaster is er af, maar moet het nog zeer voorzichtig aandoen. PS Ik houd wel van het woordje "womanizer", zolang het niet verkeerd wordt gebruikt Maak er nog een fijne dag van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 16 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2012 Goedemorgen! Madelief, van harte gefeliciteerd! DAGPACT Albert Lytse Sas Bor Primula Hanneke Rosa Serra Will Madeleine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2012 Hoi Allen, Madelief een fijne verjaardag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 16 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2012 Originally posted by: willDAGPACT Albert Lytse Sas Bor Primula Hanneke Rosa Serra WillTruitjeBedankt Liefje, ja het is (wordt) even wat te veel nu. Juist nog eens goed gesprek gehad met vriendin. Is helpend. Bedankt forum om er te zijn Jan, de maxx maat, dikke feli's ook van mij quote> ook ik doe weer meeHeb het gevoel dat iedereen iedereen kent hier op dageraadEn dat ik de vreemde eend blijf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 16 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2012 Originally posted by: MadeleineGoedemorgen!Madelief, van harte gefeliciteerd! DAGPACT Albert Lytse Sas Bor Primula Hanneke Rosa Serra Will MadeleinTruitjeHeb het gevoel dat jullie elkaar allen kennen en dat ik een vreemde eend blijfquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2012 Truitje, Je bent geen vreemde eend hoor!! Gewoon meedoen! De drank uit de weg, dat is wat telt. Schrijf maar lekker van je af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2012 Originally posted by: kirkyMaakt mij verder niet uit, maar als een ieder voor zichzelf gaat beginnen wordt het mij te onoverzichtelijk. één dagdraad bijhouden is al niet te doen tenzij je er een dagtaak van maakt.quote> Wilde net Soothe's 'klein knuffelhoekje' aanmaken.Doe het toch maar niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 16 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2012 Nou dan ook maar de meezinger he weet nie of onze zuiderburen het kennen , maar ach wel leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2012 Hannah lief dat je hier voor open staat. :heart: :heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 16 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2012 Hey Trui, Enkele weken geleden hebben we een meeting gehad met een 10-tal personen. Door elkaar in het echt te zien, schept dat inderdaad wel een zekere band. En door een viertal maanden hier dagelijks te vertoeven, lijkt het wel of ik iedereen een beetje ken alsof het mijn buren zouden zijn of zoiets.... Heeft gewoon allemaal zijn tijd nodig Iedereen is eerst een vreemde eend of soms een kip ;-)) Is normaal. En dan gaat het bij mij nog soms sterk op en af hoe ik me voel hier. Gewoon hier zijn en je vooral op je gemak voelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2012 Ja lekker snoezelen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden