Yvonne Geplaatst 16 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2012 Goedemorgen luitjes. Ik begin al een beetje aan het donder 's morgens te wennen. Inmiddels is de koffie doorgelopen, de thee staat nog even te trekken en de cola staat uiteraard lekker koud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2012 Over het algemeen ben ik niet zo van die dagen waarop we massaal onze aandacht op 'iets' richten. Mijn oog viel op die wereldvoedseldag daarnet. En dan ik zit in alle rust wakker te worden met een bakje koffie en een beshuitje hagelslag naast me... Verwarming toch maar een tikje hoger gezet voor dat eventjes. En dan realiseer ik me weer eens hoe ongelooflijk ongelijk het verdeeld is allemaal. En hoe ongelooflijk 'rijk' wij hier zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2012 Ha die Spike. Poos niet gezien hier, fijn dat je er bent. Tentje hier ergens op het forum opgezet? Prima. Je bent er en das belangrijk. Ik neem aan dat je dan nu best even een bakkie koffie doet nu je hier toch bent? En zullen we die dan maar ff mee naar buiten nemen, kun jij gelijk een pafke doen, snuif ik de lucht daarvan even lekker op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2012 Goedemorgen dames, was toch in de buurt dus maar meteen even Madelief feliciteren jullie straks een fijne dag! Madelief, hele fijne dag verjaardag vandaag!! :present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 16 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2012 :moon:Hiepederdepiephoeráááááá Madelief, van harte gefefeliciteerd maak er een mooie dag van. Hier vast een cadeautje:musicnote:, voorzichtig openmaken. Het is breekbaar er zit namelijk een héél nieuw levensjaar voor je in. En stttt.... niet verder vertellen, het is een droog levensjaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2012 Misschien dat ik nog heel even blijf ik zie Tina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2012 Wat een geweldig kado voor Madelief, haha leuk!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 16 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2012 Goedemorgen, Sha, Spike en Von. lekker geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2012 Ohohohoh, weer overheen gekeken Madelief, van harte. Ik hoop dat je een heerlijk verjaardag zult hebben. En ondanks alle spanningen van de laatste tijd denk ik dat dat toch best gaat lukken he, voor de eerste keer helegaar nuchter, dat moet toch een extra feestelijk tintje geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 16 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2012 Sha, hihi, ik moet er zelf ook om lachen. Da's het enige virtuele, buiten de slingers, wat ik zo snel kon bedenken. Ik ben een beetje uitgeslingerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 16 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2012 Spike, het was wat kort, een uurtje of 5. maar nog altijd beter dan niets. Goed voor je, slapen geeft de geest rust, dat zegt mijn pa altijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 16 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2012 Slaap lekker/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2012 Good murning Sha en Tina. Heerlijk geslapen hier, had nog wel een uurtje bij gemogen... En jaaaaaaaaahoor, tijd is hier op hol geslagen zie ik, ik moet rennen naar de douche Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2012 Hier wel goed geslapen kan best nog een uurtje bij dus wie weet ik kan het er nu nog van nemen normaal gun ik mezelf dat niet zo Goed zo Spike....op naar een mooie dag! en ook als het dan toch even tegenzit de kop niet laten hangen hè!! Vonneke, werkse zo! Ja Tina, echt leuk en origineel jouw kado ga ik onthouden zal em nog net niet pikken van je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 16 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2012 Gadver, koffie gezet met een gebruikt padje. Brrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2012 goede morgen frummels madelief maak er een mooie dag van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2012 Haha Tina, ik schiet compleet in de lach zolang je het je visite maar niet voorzet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 16 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2012 Originally posted by: ShahireHaha Tina, ik schiet compleet in de lachzolang je het je visite maar niet voorzet! quote> Lekker voordelig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2012 Zo, ik ga nog even gestrekt denk ik... want eigenlijk ben ik nu al zò wakker maar voor ik ga wil ik onze Jan ook nog even feliciteren vandaag 1,5 jaar droog!! om daar even bij stil te staan vind ik de moeite wel even waard sowieso die Jan hoor Da doe gij goe hè maatje....1,5 jaar!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2012 Ik ga voortaan over op de thee Tina! of doe je dat ook met een oud zakje??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2012 Doei woei, zoefffffffffffffffffffffffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mimosa Geplaatst 16 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2012 Goeiemorgen, ik ben er ook weer. Dochter wakker maken en dan eerst maar eens een bakkie koffie. Zwart graag. Ik wil er vandaag een actieve dag van maken, niet zo voor de computerhangerig als gisteren. Die dagen heb ik genoeg gehad met een kater. Nu actie! Een gezellige dag allemaal vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 16 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2012 Goedemorgen allemaal, Made proficiat, maak er een fijne dag van! Nu een bakkie en even bijlezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2012 Goede morgen DAGPACT Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2012 Madelief van harte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden