Diesel Geplaatst 18 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2012 voor Bollie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 18 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2012 Oh wat leuk Madelief, dan zit je bij mij om de hoek. Ja het is heel mooi De Rotterdam, hoop dat je er van geniet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 18 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2012 Pfft! Ik heb net het bedrijf gebeld hoe het zit mijn mijn gesprek voor dé vacature. Ze zei dat ze haar collega zou bellen om hem mij te laten bellen voor een gesprek. Vraag me nog af of ik dat wel goed heb gehoord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 18 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2012 Originally posted by: kirky''Don't call us, we call you'' is denk ik geen goed voorteken, maar ja wie ben ik om iets te denken.quote> Hé, doe eens niet zo negatief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 18 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2012 Vervelend Madeleine, weer afwachten maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 18 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2012 Goedemorgen Kirky, alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 18 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2012 Het past wel beter bij jouw naam, Kirky. Het wachten is gewoon ontzettend vervelend. Maar zoals de dame zei waar ik maandag een gesprek mee had, was dat we nog bijna twee weken hadden. Want ze wilde me anders wel graag voor de andere functie. Die ik eigenlijk liever niet wil. Maar werk is werk, natuurlijk. Wordt tijd voor dagbesteding. Want nuchter en thuis zitten is heel vervelend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 18 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2012 Hoe komt het Kirky? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 18 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2012 Zijn ze niet verplicht de bus schoon te houden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2012 Nette vent is Kirk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 18 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2012 Lijkt er wel op Fleur;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2012 *spuugt in haar handen* Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2012 Ok ik spuw niet echt :$ Maar ik schiet wel in actie. Misschien moeten we hem ontvoeren en inzetten voor ons eigen goed Kameleon? Nu ja...ideetje.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2012 Captain geduld is een schone zaak, maar verrekte lastig. Zo de Bol is er weer hoor en de stopcontacten doen het weer. Moet alleen platte schroefjes hebben i.p.v. een bolle kopje. Scheelt ook een paar mililmeter als je een stekker in het stopcontact doet. Maar het is gelukt. alleen heb ik een vierwegstekker en daar ga ik niet aan staan. Ik heb een nieuwe geaarde gekocht maar dat wordt me toch te ingewikkeld. Toch maatje maar eens flink vragen. Morgen ga ik eens kijken voor mijn aquarium verlichting want die zou die ook maken. Maar niks noppes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 18 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2012 Originally posted by: kirkyIk ga zo een deurtje verder, geen idee of de klant daar ook is want het zou zomaar kunnen dat zij onderweg al is afgezet door de dagopvang.quote> Jammer dat je er al vandoor bent...Anders had je mij op kunnen pikken?Samen een rondje toeren.Lijkt me wel wat. In een superschone bus dan he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 18 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2012 Originally posted by: fleurtjeOk ik spuw niet echt :$Maar ik schiet wel in actie.Misschien moeten we hem ontvoeren en inzetten voor ons eigen goed Kameleon?Nu ja...ideetje..quote> Jaa, laten we een plan bedenken:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 18 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2012 Originally posted by: kirky Originally posted by: kameleonZijn ze niet verplicht de bus schoon te houden?quote> Mja, maar als het niet gebeurt en de bus staat bij de chauffeur voor het huis. beetje lastig controleren. Gisteren wou ik ,m van buiten wassen maar bleek de wasstraat weer eens ''overleden'', dat ding wou helemaal niks, de modder zit aan de buitenkant tot op de ruiten. dat is ook geen gezicht maar dat moet dan maar.Allemaal dingetjes waar ik mij aan stoor maar goed, het is zoals het is.quote> Stoor je niet teveel, schiet je niets me op.Snap het wel, mijn man is precies zo:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 18 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2012 Goedemiddag allemaal, Dank voor jullie reacties. Met de onlinebehandeling zet dit me wel aan het denken. Ook bij de behandeling leer ik vriendelijker te zijn voor mezelf. Ik zit met rare kronkels van dingen die ik moet. Ik moet bv die boeken lezen over mensen in vreselijke situaties uit solidariteit. Zij maken het echt mee en ik zit hier luxe ( nou ja) in een land waar vrijheid is, waar ik een uitkering krijg waar ik van kan leven enz. Ik zit met schuldgevoelens als ik me van die ellende afsluit. Maar bij de onlinebehandeling leer ik vriendelijker voor mezelf te zijn. Niet van alles te moeten wat ik eigenlijk niet wil. Ik kom bv ook slecht voor mijzelf op. Maar het is niet erg. Ik word ouder en daarmee word ik me er bewuster van en met Tactive leer ik nu hoe het aan te pakken. Ook altijd die negatieve gedachten over mezelf. Ik kan mezelf totaal afbranden. Er is weinig goed aan me. Komt denk ik door mijn opvoeding. Nou ja, geen geklaag verder hoor. Wel is het zo dat dit soort gedrag me kan aanzetten tot drinken. Akelige gevoelens wegdrinken. Een heel fijne middag. Ik ga iets leuks doen!!!!!! Moet wel even bedenken wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 18 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2012 Dat is waar het om gaat Hanneke, proberen te achterhalen waarom je drinkt. Dat kan inderdaad met de opvoeding hebben te maken. En dat moet je niet afdoen met geklaag maar serieus nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 18 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2012 Originally posted by: HannekeGoedemorgen,Verder was ik gisteren op stap geweest met een controlefreak. Ik moet haar me voortdurend van het lijf houden anders bepaalt zij hoe de dingen in mijn leven op te lossen. Dus ik zeg zo min mogelijk. En dan kom ik er weer achter dat ik haar toch echt helemaal niet mag. Maar je moet toch iedereen liefhebben. maar wat is liefhebben dan?Als je niets zegt Hanneke laat je min of meer toe dat de controlefreak je leven overneemt.Heb elkander lief is een mooi gebaar je kunt iemand lief hebben maar om jezelf in bescherming te nemen toch afstand nemen.Je kunt van elkaar houden maar dat wil nog lang niet zeggen dat je ook met elkaar kunt samen leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 18 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2012 Lieve Hanneke, Het lijkt wel alsof jij je zelf straft omdat je bestaat. Moet je niet doen hoor ook jij mag er zijn. Wees lief voor jezelf:present: Iets leuks doen, misschien haar verven:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 18 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2012 Zo ik ben weer thuis...injectie zit erin Het is alsof mijn voet een verstandskies heeft getrokken FF een dikke reep chocola achteroverslaan en dan een paar uurtjes pitten toedeledokie Oh en ik had nog een leuke discussie op die dagbehandeling er lag een man en die dronk elke dag een fles wijn, om zich lekker te voelen Maar hij was niet verslaafd... Ik zo...moet je eens proberen om die fles wijn niet te nemen kijken of je dan anders praat!! Het gaat toch allemaal om dat stofje wat in je hersens word gemaakt om je prettig te voelen Meneer kon nog geen uur zonder een peuk...nee ik ben niet verslaafd aan roken,, duhhhh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 18 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2012 Ik ga even lief zijn voor mezelf, ga een uurtje slapen tot later... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 18 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2012 Net zo goed als dat de verlichting van mijn aquarium onderhanden genomen zou worden. Het is zo'n chaos in z'n hoofd en hij is zo druk met van alles en nog wat. ------------------------------------------------------------------- Misschien is lichtgevende vissen een optie Bolletje? Gebruikt ook minder energie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2012 Goedemiddag, weer thuis. Vanmorgen weer grote paniekaanval gehad. Moest naar gemeentehuis samen met thérapeute, maar durfde niet. Vroeger loste ik dat op door eerst flink alcohol te drinken, maar dat is nu geen optie. Volgende week maar weer een nieuwe poging... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden