Spring naar bijdragen

zondag 21 oktober 2012


Diesel

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 130
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

en goeiemorgen de rest!

apple gefeliciteerd ? :D

hoor je later

en ook Lytse natuurlijk vijf maanden!

top! later pb nu bloemen

:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moggeuh Krekel, ach ja Apple, wij zouden idd ook nog windes krijgen voor tijdelijk in de vijver en als ze dan groot zijn gaan ze lekker weer uitgezet worden, nou ja misschien dan ;) Of misschien als we kleine windetjes krijgen gaan de kleintjes eruit, want is ook gewoon inheemse vissen.

O ja voor wie ut nog nie weten, hebben hier een parkeerplaats voor bezems als diegene ff tussendoor een bakkie willen doen :) Ja de heksjes zonder bezem hebben weer een grote koffiekleurige pluimstaart.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Middag...heerlijk uitgeslapen die buitenlucht doet me altijd goed

F uit gebreid geluncht..

Ga mijn rugzakkie ff inpakken en hups weer naar buiten

Het is een beetje grauw maar wel droog

Ja en buiten weet je nooit wat er op je pad tegenkomt

Volgende week weer late dienst dus ik ka nog lang genoeg binnen zijn

Fijne dag nog allemaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allen,

Hoewel het vandaag een mijlpaal dag is voel ik me een beetje triest. Het is weer zo grijs en somber, nu al dagen lang. Vandaag wel voor het eerst sinds dagen goed opgestaan.

Vandaag slaan we schoonma qua bezoek over, morgen moeten we met haar naar de tandarts. Lopend, maar het blijft gelukkig droog, voorspellen ze.

@ A3: voor jou zit de eerste maand erop. Leuk zo'n stopper op dezelfde dag. Ik ben vast van plan om me niet te laten inhalen. Bedankt voor de felicitaties.

:present::clock::present::moon::present::musicnote::present::clock::present::moon::present::musicnote::present::clock::present::moon::present::musicnote::present::clock::present::moon::present::musicnote:

Nu eerst bijlezen.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...