Gast A3 Geplaatst 22 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2012 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2012 goede morgen A3. doe mij maar een koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 22 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2012 Goedemorgen, Ik zit ook aan de koffie en wens iedereen die dit vroeger of later leest een fijne dag toe. Het is inderdaad heel stil hier. Het is ook nog donker en rustig weer. groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 22 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2012 Moggeuh opgewekte Gefreubelde, A3 met1 weer optijd na vakantie goed hoor. Lekker dat je thuis kan werken, 2 trappen op ? Leidt je schoorsteenvegers of zwarte pieten op dan ?:-D. Nou Igor en Hanneke ook fijne dag en nu bakkie is afgekoeld heerlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 22 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2012 Nou mjn komst heeft het er nie drukker op gemaakt Misschien maar over een muziekje nadenken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 22 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2012 Nou voor hen die zo de weg op moeten of gewoon, mooi nummer http://www.youtube.com/watch?v=liH-uW2iymk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 22 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2012 Doedemorgen... Geef mij maar een versgeperst sapje. Leuk Dinah! Ja mensen kijken, leuk! Geniet ervan hoor! Drakie heeft vast wel een bakje eikeltjeskoffie voor je klaarstaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 22 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2012 moggeuh meiden, ja leven in de toko Dinah ach bij de zuider buren dan idd, ga je wandelen daar dan? en aan de cola ;-) ja wordt goed weer hier , als de mist is opgetrokken gloof ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 22 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2012 Tuurlijk staat altijd koffie hier klaar voor wie wil he ja eerst dan langs Doggies, al zitten die achter hek, maar lijkt toch wel een hele opgave merk ik aan veel mensen Maar tuurlijk Dinah zeker dus voor jou ook en altijd welkom hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 22 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2012 Ja lekker hoor A3 , Zen kan hier soms zo ook heerlijk thuis werken, scheeld toch weer tussen 3 en 4 uur in auto zitten per dag dan en ja ff goed een frisse neus halen als dat kan he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2012 Ook een heel goede morgen luitjes Heb weer uitgeslapen. Werd wakker van de geur van de koffie van Diesel, lekker. Toch maar eens iets aan dat lange slapen gaan doen, ben voor mijn gevoel de helft van de ochtend al kwijt zoe HIer ook een beetje mistig, een beetje maar, en dat vind ik best fijn dan, zo stil en vredig... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2012 Goede morgen DAGPACT Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 22 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2012 Ja gloof ik graag, heb zelf nie zo'n hekel aan trein reizen, maar idd wel met blikjes mee dan. Maar dan kon je tenminste nog met openbaar vervoer op je werk komen, dat lukt haar dus niet, zeker niet op tijd. Dus moet ze met de auto, maar dan, 2 of 3 dagen van de 5, thuis werken scheeld dan toch wel echt veel, ja brandstof trouwens ook zeker in de winter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 22 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2012 Hannah dat is nog eens een statemand maken voor de verschillende streken en volken hier in het Oosten LOL Dinah ga je maar heerlijk met je zuster wandelen enzo hoor zolang jij blijft, blijft het dan ook mooi weer hoop ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 22 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2012 moggeuh Vonn, ja het gaat nu echt opvallen he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 22 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2012 Goedemorgen, Raar is dat, de scholen beginnen weer, ik altijd vroeg op... Nu pas wakker:huh: Eerst maar koffie.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 22 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2012 moggeuh Kameo, wilde je weer eens dwars liggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 22 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2012 Ja daar ben ik goed in Draak:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2012 Morgu Bor en Kameleon. Tsja Diesel, het gaat opvallen en ik ga mezelf vandaag eens aanpakken. Moest trouwens wel een beetje lachen om die randstedelingen die alles in het oosten van het land over één kam scheren.... ze denken overigens ook vaak dat ik vlakbij de stad groningen woon... hebben gewoon het gevoel dat Groningen en Friesland ongeveer hetzelfde zijn en dat alles daar op loopafstand van elkaar ligt. Rare jongens die randstedelingen (hihi, ben er zelf ook eentje van oorsprong). Ondertussen is hier aan het schemeren en ik vind die nevel die er hangt echt zo heerlijk mooi. Het geluid wordt ook gedempt zodat het lijkt alsof de auto nog uitgevonden moet worden, niets te horen, heerlijk.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2012 Goedemorgen luitjes, ik begin ook al tot de latertjes te horen. Mij hoor je niet klagen, veel donker om al voor dag en dauw wakker te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2012 Goeie morgen mensen. Heb hier de buitendeur al weer open gegooid. Wat is het wamme zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2012 Morgu Bol, Warm??? tssssssss. Hier lekker de deur nog dicht hoor, tis niet koud buiten, 12 graden, maar ik vind dat voor binnen toch net ff TE Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Serra Geplaatst 22 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2012 DAGPACT Albert Lytse Borretje Serra Terug van weggeweest een paar dagen. Nog steeds droog. Dag 22 :-) Fijne dag en wellicht tot later. Serra Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 22 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2012 Nou wij moeten vanavond naar "boven de stad groning" pff das wel heeel noordelijk voor mij hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2012 Hihi, dat is ook een hele afstand Diesel, maar in de randstad denken ze dat je dat op de fiets af kunt Overigens hebben randstedelingen ook zo'n gek gevoel van afstand heen en weer: Van Friesland naar de randstedeling wonende in de randstad is prima te doen vinden ze, een bezoekje moet kunnen wanneer dan ook. Het wordt anders als diezelfde randstedeling voor een bezoekje naar Friesland zou moeten komen: dat is toch wel een heel grote afstand, ver weg en moet goed gepland worden. Misschien wel met een overnachting. En das weer heel moeilijk organiseren, dus liever niet. Nou, dan hebben ze aan mij een goeie: heerlijk 'daar' blijven dan. Ik vermaak me hier wel. EN ja..... Friesland is heuuuul ver weg, het is er altijd ijskoud, het stormt er altijd, je hebt er geen leuke winkels, ze lopen er 40 jaar achter en die mensen zijn niet te verstaan, kunnen geen nederlands spreken, EN ze zijn zo verschrikkelijk stug, geen gezelligheid aan ... Prima, houden zo, stel je voor dat ze in de randstad echt zouden weten hoe het wonen hier (of in Groningen of Drenthe etc) is... dan liep de randstad leeg en werd het hier vol... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden