Spring naar bijdragen

maandag 22 oktober 2012


Gast A3

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 134
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ook een heel goede morgen luitjes :)

Heb weer uitgeslapen.

Werd wakker van de geur van de koffie van Diesel, lekker.

Toch maar eens iets aan dat lange slapen gaan doen, ben voor mijn gevoel de helft van de ochtend al kwijt zoe :P

HIer ook een beetje mistig, een beetje maar, en dat vind ik best fijn dan, zo stil en vredig...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja gloof ik graag, heb zelf nie zo'n hekel aan trein reizen, maar idd wel met blikjes mee dan. Maar dan kon je tenminste nog met openbaar vervoer op je werk komen, dat lukt haar dus niet, zeker niet op tijd. Dus moet ze met de auto, maar dan, 2 of 3 dagen van de 5, thuis werken scheeld dan toch wel echt veel, ja brandstof trouwens ook ;) zeker in de winter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgu Bor en Kameleon.

Tsja Diesel, het gaat opvallen en ik ga mezelf vandaag eens aanpakken.

Moest trouwens wel een beetje lachen om die randstedelingen die alles in het oosten van het land over één kam scheren.... ze denken overigens ook vaak dat ik vlakbij de stad groningen woon... hebben gewoon het gevoel dat Groningen en Friesland ongeveer hetzelfde zijn en dat alles daar op loopafstand van elkaar ligt. Rare jongens die randstedelingen (hihi, ben er zelf ook eentje van oorsprong).

Ondertussen is hier aan het schemeren en ik vind die nevel die er hangt echt zo heerlijk mooi.

Het geluid wordt ook gedempt zodat het lijkt alsof de auto nog uitgevonden moet worden, niets te horen, heerlijk....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi, dat is ook een hele afstand Diesel, maar in de randstad denken ze dat je dat op de fiets af kunt :D

Overigens hebben randstedelingen ook zo'n gek gevoel van afstand heen en weer:

Van Friesland naar de randstedeling wonende in de randstad is prima te doen vinden ze, een bezoekje moet kunnen wanneer dan ook.

Het wordt anders als diezelfde randstedeling voor een bezoekje naar Friesland zou moeten komen: dat is toch wel een heel grote afstand, ver weg en moet goed gepland worden. Misschien wel met een overnachting. En das weer heel moeilijk organiseren, dus liever niet.

Nou, dan hebben ze aan mij een goeie: heerlijk 'daar' blijven dan. Ik vermaak me hier wel.

EN ja..... Friesland is heuuuul ver weg, het is er altijd ijskoud, het stormt er altijd, je hebt er geen leuke winkels, ze lopen er 40 jaar achter en die mensen zijn niet te verstaan, kunnen geen nederlands spreken, EN ze zijn zo verschrikkelijk stug, geen gezelligheid aan ...

Prima, houden zo, stel je voor dat ze in de randstad echt zouden weten hoe het wonen hier (of in Groningen of Drenthe etc) is... dan liep de randstad leeg en werd het hier vol... ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...