kameleon Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Ik ben het met Yvonne eens, dat de ouders het ook heel graag moeten willen, anders wordt het een last denk ik, Daar doe je de hond ook geen plezier mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Kirky, je hebt tegenwoordig benches;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Goedemorgen luitjes, eerst maar een :moon:"Hieperdepiephoerááááááá":moon: voor Wil. Een goed levensjaar toegewenst. Het afgelopen jaar was een zwaar jaar voor je, ik hoop nu voor jou op véééééééél beter. Een dikke . Har, hahahaha, je ziet er goed uit joh, geen steek veranderd nadat ik je heb ontmoet bij Tacitive. Zo nu eventjes koffie pakken, karnemelk is zo'n koude plens op mijn nuchtere maag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Wat heerlijk dat dat beest dan nu een eigen plek bij jullie heeft gekregen Kameleon. En dat kapot maken zal toch ook wel weer over gaan? Voorlopig alles maar goed wegzetten voor ze alleen in een ruimte mag blijven. Tsja Kirk, je kunt soms verveldende dingen meemaken wat dat betreft. Maar het krijgen van hond als onbeschreven pup geeft ook niet alle garanties hoor. Ooit hebben wij een hond gehad die ook niet alleen kon blijven, en alles, maar dan ook alles molde wat hij te pakken kon krijgen. En dat beestje kregen we op een leeftijd van 6 weken. Was duidelijk een geval niet helemaal 'chocotof' zijn, had nog wel meer rare dingen. Uiteindelijk hebben we hem tien jaar gehad, was een schat van een hond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 's Winters ben ik niet zo gek op karnemelk Har. In de zomer vind ik het wel lekker, dus nu houd ik me toch maar even bij mijn bakje koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Originally posted by: kameleonHoe doe jij dat Har, een foto hier plaatsen?quote> Uhm...eerst de foto plaatsen op Imageshack; dan uploaden...vervolgens de "direct link" kopieëren, plakken door http aan te klikken boven je bericht, een tekst geven en voila!Ach jee, in het verre verleden heeft iemand daar een topic over gemaakt. Zal eens kijken of ik het terug kan vinden...Gewoon eens uitproberen Igor...zuivert het bloed, karnemelk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Originally posted by: albertinaHar,hahahaha, je ziet er goed uit joh,geen steek veranderd nadat ik jeheb ontmoet bij Tacitive.quote> Nou, ben wel 8 kilootjes aangekomen hoor...was ook wel nodig!Maar inderdaad, ben nog steeds dezelfde...zou best weer eens een meeting mee willen maken.Lijkt me hartstikke leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Originally posted by: HarNou, ben wel 8 kilootjes aangekomen hoor...was ook wel nodig!Maar inderdaad, ben nog steeds dezelfde...zou best weer eens een meeting mee willen maken.Lijkt me hartstikke leuk!quote> Har,Er is pas een meeting geweest.Het was hardstikke leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Gelukt har, ik zet de foto's op het dieren draadje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Bor, beterschap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Borretje, Beterschap! Kirky, Nou dat zou denk ik een kans van 1 op de miljoen zijn hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Ook een goede morgen Madelief en Bor... hoewel, madelief gisteren al niet lekker en bor nu echt geveld door de griep.... beterschap dan maar. Tina, ben jij weer helemaal opgeknapt? Had toch ook de griep te pakken, of zit ik er nou naast? Tsja, Kirk, er gebeuren nog zoveel trieste dingen bij dat broodfokken... Trouwens, geen Diesel vanmorgen?? Luitjes, ik ga de douche eens opzoeken. Tijd om de benen in beweging te brengen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Hoi Von, Ja hier ook gesnotter en gebibber. Zit met een dik vest aan. Ach... het gaat wel weer over. Straks even terug mn bed in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 @Madelief.. Oh, dan zal ik nog ongeveer een half jaartje moeten wachten. Inderdaad bijzonder om elkaar live te ontmoeten...ben naar 2 meetingen geweest. Is Bert nog steeds actief bij Tactive? @Kameo..Zo, dat heb je snel voor elkaar! Compliment! Zal effe kijken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Doi Kirky, jij ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 A3, onze dochter leeft voor de dieren, de zorg voor de dieren doen wij hier gezamenlijk. Al jaren hoor, dochter is er mee opgegroeid, ik denk dat dat ook veel uitmaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Dank je Har, Nu ik weet hoe het moet zal ik vandaag ook foto's plaatsen van de dierenclan, Nu eerst maar douchen, mag om 11 uur naar mijn eerste mindfullnes les. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Goedemorgen, hier geen gesnotter en gegriep ben al genoeg in de prijzen gevallen dacht ik zo dus we houden het leuk hier maar voor alle snotterkoppies veel beterschap gewenst lekker onder de wol en uitzieken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Har, We hebben het zonder tactive geregeld. Dat ging prima! Hier staat nog een draadje erover op de D&D. Er waren er best veel! En het is zeker voor herhaling vatbaar. De volgende word al aan gewerkt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Originally posted by: kirky Originally posted by: kameleonKirky, je hebt tegenwoordig benches;)quote> Als een hond dat gedrag laat zien als je hem/haar alleen laat dan zit er iets niet goed en ik heb niet de tijd om dat er uit te krijgen, opsluiten in een bench kan maar dat is in mijn ogen niet de oplossing. een hond behoort rustig te gaan wachten tot het baasje terug is.quote> Had bovenstaand bericht niet gezien daarnet. Een bench is niet iets waar je een hond in propt/opsluit en er dan van uit gaat dat het wel goed gaat. Een bench is een hulpmiddel om bijvoorbeeld de hond leren alleen te zijn. Als je het goed doet wordt de bench een plek waar de hond zich veilig voelt. Niet een hok waar je je dier in opsluit om het opsluiten. Rustig gaan wachten tot de baas terug is moeten de meeste honden leren. Daar kan een bench waar ze zich veilig in voelen bij helpen. En dat kost tijd. Maar goed, we zitten hier niet op het dierendraadje... genoeg wat mij betreft luitjes. Ik zou wat gaan doen geloof ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Alweer ben ik het op alle fronten eens met je posting Yvonne:) En nu onder de douche... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Draakje, ik ben verliefd en nu denkt iedereen natuurlijk Sha verliefd op Draak? en dat laten we nu net even in het midden :D:D als wij het maar weten op wie ik verliefd ben hi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Kom ik toch nog even voor terug... Sha???? :$ :$ :$ Vertel vertel vertel...... Ennu, ik kom rond een uur of half elf nog wel even hier, denk dat Wil hier dan het gebak wel heeft afgeleverd inmiddels he? Laterrrrrrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Yvon!! :P:P:D misschien verteld Diesel het wel hij heeft het pas al verteld goed opletten Vonneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Will jarig.......gebak yes!! een paar kleffe dikke :sun::sun: voor jou maar ze zijn goed bedoeld Will Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden