igor Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 wie begint???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 ik dus. goede morgen frummels. even een super ontbijtje maken met een gekookt eitje, beschuitje met vers geplukte aardbeien ( kan zijn dat er een beetje zand aanzit want het is nog donker) een glaasje verse jus. speciaal voor Will want die is weer een jaartje ouder geworden van harte jonge man Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 er is verse koffie hoor voor wie op tijd opstaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Goedemorgen Ook hier de eerste koffie op:) We hebben een nieuwe huisgenoot erbij, een prachtige hond. heeft vannacht met alle wol gespeeld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 wat leuk kameo, wat voor soort huisgenoot is het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 zo heerlijk de douche voor mij alleen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Een mix, middelgroot, prachtige kleuren en ontzettend lief. Is een roemeense straathond. Best bijzonder, heeft ook een roemeens honden paspoort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Goedemorgen gefrummelden! Will, Het is je zeker niet aan te zien, maar je bent een jaartje ouder! Van harte gefeliciteerd!!!! Kame, Wat leuk! Weer een harige huisgenoot! Foto!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 We hebben een ji....we hebben een jo....we hebben een ja-arige! Van harte Potdorie, morguh freumels! Pijp in de mond, koffie erbij...mijn dag kan al niet meer stuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 klinkt goed kameo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Will, van harte gefeliciteerd!!!!!! :present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Aardbeien Igor? Bijzonder hoor..en dat zo vroeg naar binnen kunnen werken! Smakelijk Ben nog steeds verslaafd aan de nodige koffie maar doe gelukkig rustiger aan met het rookgedoe 's ochtends. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 @Kameo. Leuk...een hond! Wie gaat 'm uitlaten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 En ook vanuit het noorden een goede morgen luitjes. Eerst maar even de jarig flisiteren: Wil, ik hoop dat je een heerlijke verjaardag hebt en dat vandaag de eerste dag is van een nieuw fijn en gelukkig jaar.... Zo, en nu een grote bak koffie, lekker Igor, en wat heb je de tafel gezellig gedekt, goed begin van hopelijk een goede dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 @ Har, uitlaten doen dochter, man en ikzelf. Komt helemaal goed hoor, we hebben ook nog een klein hondje. Nu van alle dieren twee:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Leuk Kameleon, hebben jullie hem nog maar net? En van alle wol één grote kluwen gemaakt :$ Hebben jullie hem via dogcareromania? Op die site had ik ook gekeken, uiteindelijk hebben wij onze hond vanuit Spanje gekregen. Heeft dus een Spaans paspoort en hebben haar op Schiphol opgehaald. Dat geeft inderdaad best bijzonder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Originally posted by: kameleon@ Har, uitlaten doen dochter, man en ikzelf.Komt helemaal goed hoor, we hebben ook nog een klein hondje.Nu van alle dieren twee:Dquote> Is dat iig goed geregeld...tsja, je laat ook jezelf uit hè? Heb 14 jaar lang een boerenfox gehad...denk er nog met weemoed aan terug.Kun je een fotootje plaatsen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Hihi, dat is nogal vaak de realiteit Kirk. Denk ook dat je aan zo'n beestje moet beginnen als je als ouders ook heel heel graag een hond wilt. Tenslotte zal je zoon ook een keer uit huis gaan en ik neem aan dat de hond dan bij jullie blijft, en dan moeten jullie alsnog uit gaan laten. Er van uitgaande dat je de hond redelijk jong krijgt en dat hij redelijk 'oud' gaat worden.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Goede morgen allen, DAGPACT Albert Lytse Will van harte :present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present: fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Ach Kirk, er zijn zo ongelooflijk veel dieren die 'er al zijn' en afgedankt, ik zou niet zo gauw meer voor een bepaald ras gaan. Opvoeden kan ook nog als ze al even op deze aardkloot rondhobbelen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Effe kijken hoe dat gaat...een foto plaatsen. Wordt oogluikend toegestaan is het niet? Karnemelk, Yep! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 is geloof ik niet echt lekker of wel har???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Ja Vonne en zelfs mijn sok van de pennen gehaald, kan weer opnieuw beginnen:D Via resceu dogs, Zij zat hier in de opvang, maar was er erg ongelukkig, teveel drukte. We konden haar gratis ophalen, normaal waren de kosten 225 euro. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Hoe doe jij dat Har, een foto hier plaatsen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 A3, moedeloos achter een hondje aansjokken? Naja.... ik heb een hond en ik laat haar zelf uit. En ik vind het heerlijk. Geen kinders meer thuis, maar ook toen wij nog kinderen hadden lieten wij de hond uit. Wij hadden de hond, niet de kinderen. Een hond is geen speeltje. Wel heel goed voor kinderen om met honden op te groeien vind ik overigens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden