Spring naar bijdragen

dinsdag 23 oktober

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 349
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ik dus.

goede morgen frummels.

even een super ontbijtje maken met een gekookt eitje, beschuitje met vers geplukte aardbeien ( kan zijn dat er een beetje zand aanzit want het is nog donker) een glaasje verse jus. speciaal voor Will want die is weer een jaartje ouder geworden :D

:musicnote::moon::sun::musicnote::moon::sun::musicnote::moon::sun::musicnote::moon::sun::musicnote::moon::sun::musicnote::moon::sun::musicnote::moon::sun::musicnote::moon::sun::musicnote::moon::sun::musicnote::moon::sun::musicnote::moon::sun::musicnote::moon::sun::musicnote::moon::sun::musicnote::moon::sun::musicnote::moon::sun::musicnote::moon::sun::musicnote::moon::sun::musicnote::moon::sun::musicnote::moon::sun::musicnote::moon::sun::musicnote::moon::sun::musicnote::moon::sun::musicnote::moon::sun::musicnote::moon::sun::musicnote::moon::sun::musicnote::moon::sun::musicnote::moon::sun::musicnote::moon::sun::musicnote::moon::sun::musicnote::moon::sun::musicnote::moon::sun::musicnote::moon::sun::musicnote::moon::sun::musicnote::moon::sun: van harte jonge man

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ook vanuit het noorden een goede morgen luitjes.

Eerst maar even de jarig flisiteren:

:present::):heart::rose::present::):heart::rose::present::):heart::rose::present::):heart::rose::present::):heart::rose::present::):heart::rose::present::):heart::rose::present::):heart::rose::present::):heart::rose::present:

Wil, ik hoop dat je een heerlijke verjaardag hebt en dat vandaag de eerste dag is van een nieuw fijn en gelukkig jaar....

Zo, en nu een grote bak koffie, lekker Igor, en wat heb je de tafel gezellig gedekt, goed begin van hopelijk een goede dag...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk Kameleon, hebben jullie hem nog maar net?

En van alle wol één grote kluwen gemaakt :$

Hebben jullie hem via dogcareromania?

Op die site had ik ook gekeken, uiteindelijk hebben wij onze hond vanuit Spanje gekregen.

Heeft dus een Spaans paspoort en hebben haar op Schiphol opgehaald.

Dat geeft inderdaad best bijzonder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: kameleon
@ Har, uitlaten doen dochter, man en ikzelf.
Komt helemaal goed hoor, we hebben ook nog een klein hondje.
Nu van alle dieren twee:Dquote>

Is dat iig goed geregeld...tsja, je laat ook jezelf uit hè?
Heb 14 jaar lang een boerenfox gehad...denk er nog met weemoed aan terug.
Kun je een fotootje plaatsen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi, dat is nogal vaak de realiteit Kirk.

Denk ook dat je aan zo'n beestje moet beginnen als je als ouders ook heel heel graag een hond wilt.

Tenslotte zal je zoon ook een keer uit huis gaan en ik neem aan dat de hond dan bij jullie blijft, en dan moeten jullie alsnog uit gaan laten.

Er van uitgaande dat je de hond redelijk jong krijgt en dat hij redelijk 'oud' gaat worden....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

A3, moedeloos achter een hondje aansjokken?

Naja.... ik heb een hond en ik laat haar zelf uit.

En ik vind het heerlijk.

Geen kinders meer thuis, maar ook toen wij nog kinderen hadden lieten wij de hond uit.

Wij hadden de hond, niet de kinderen.

Een hond is geen speeltje.

Wel heel goed voor kinderen om met honden op te groeien vind ik overigens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...