Spring naar bijdragen

Woensdag 24 oktober 2012


Tatum

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Net, na mijn werk even een paar uur in bed gelegen. Moest vanavond ook werken maar onverwacht vrij, ooooohhh, wat ben ik daar blij om want werken met griep is zo vermoeiend.

Nu even een grock ( schrijf je dat zo?) en dan weer plat. Vanavond is het lasagna wat de pot schaft, dus lekker makkelijk.

Zelfgemaakte lasagna door onze slager dan he? Geen pakjesspul.

Ik las over de ruzietoon van gisteren en heb de hele draad gelezen maar kan niks vinden. Waar hebben jullie het dan over?

Ook op Spikes draad kan ik niks vinden. Waar staat al die ongein dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 333
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemiddag allemaal.

Vanaf nu lekker vrij, de rest van de dag.

Vanochtend een inval-adres gehad.

Toen ik binnenkwam, kreeg ik een kopje koffie

Gezellig, dacht ik,na 10 min. aan het werk gegaan.

Echt keihard gewerkt.

Boven alles gesopt en gezogen.

Toen ik beneden kwam, dacht ik wel dat het koffietijd was.

De mevrouw, zei niets, dus zei ik;

Hoe doen jullie dat altijd, drinken we een kopje koffie nu?

Oh, zei ze, die ander (hulp) drinkt nooit geen koffie tussendoor.

Goh, zei ik, werkt ze dan achter elkaar door, nou ik lust wel een bakkie hoor.

Goed, toen kreeg ik het ook wel, maar ging niet echt van harte geloof ik

Ondertussen keek ze zelfs een keer steels op haar horloge.

Nou ja, ze heeft niets te klagen, want beneden heb ik daarna ook alles gesopt en gedeweild.

Daarna, mijn boterham opgegeten bij het meneertje in de serviceflat die ik nu voor vast heb.

Dat vond hij zoooo gezellig.

Wat een verschil he.

Emma, lekker uitrusten, nu het kan.

(Wil stiekum ook zoveel uren als jij, maar dan zonder griep he)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed hard geroepen Lenie, hier ben ik.;) UItgeslapen en wel.

Onderzoek achter de rug las ik, nog wel lang wachten op de uitslag zeg. Hoop dat er wat aan je klachten te doen is.

Lavendel, hoe is het nu? Met jou, met je moeder en je stiefzoon? Is hij nu al wakker?

Sterkte he, het helpt niet maar ik denk aan je.

Heb de afgelopen dagen teveel afspraken gehad, zeker na mijn drukke weekend. Soms vraag ik me af, nu dus wanneer ik leer dat niet alles tegelijk hoeft. Ik vind ook veel te veel leuk om te doen. Ik heb me voorgenomen om tot aan mijn vakantie, minder afspraken te maken. Wil ook nog nieuwe hoeden maken, bezig zijn om mannenpetten te ontwikkelen etc. Goed voornemen dus. Ga zo kruizen zetten in mijn agenda.

Tot latersss:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu het hier toch rustig is, wil ik graag wat kwijt, anders betekent dat onrust in mijn hoofd en een ieder weet dat dat gevaarlijk is.

Zoals ik al eerder verteld heb, ben ik niet altijd bijgelezen, dat vind ik niet leuk, maar mijn pc staat boven en niet steeds aan. Als ik een dag of zo niet lees, is het bijna niet meer in te halen.

Heb natuurlijk ook nog andere dingen te doen.

En al die dierenverhalen maken dat ook niet makkelijker.

Scrol je toch? Ja, maar dat kost ook tijd, want je moet toch ook niet iemand missen die tussen de wieljes terecht komt, zoals Krekel gisteren.

Er is een dierendraadje, kan het aub daarop gezet worden?

Dat doen de mensen v.d. kilokiller en de rookmelder toch ook?

Toen Fleurtje terug kwam dacht ik: daar gaat de rust. En ja.

Fleurtje, toen jij het moeilijk had met niet roken en drinken en je operatie ben je hier volop gesteund. Nu het beter met je gaat zou het fijn zijn als je dit forum niet als speeltuin o.i.d. gebruikt.

Je hebt nu al meermaals een ban gekregen, leer je daar niet van?

Steeds weer doet het me pijn om nieuwelingen in verwarring en verdrukking te zien komen. En erger nog, te vertrekken, zelfs als ze hier al een tijdje proberen mee te doen.

Zelfs ik, die iedereen hier kent, kan er soms geen touw aan vast knopen en durf er niet tussen te komen.

Hoe moet een verlegen, nog vol in de strijd staande nieuwkomer zich dan ooit gaan thuisvoelen?

Dat lukt lang niet iedereen.

Travel komt opgewekt van vakantie terug en meldt dat het goed gegaan is, maar kan niet zeggen dat daar iets over doorgevraagd is.

(gedeelte verwijderd door de moderator)

Er werd vandaag voorgesteld het niet meer over gisteren te hebben, maar aangezien ik me er toen buitengehouden heb, voel ik de behoefte er toch nog op terug te komen, met alle risico's van dien. Voor mij dan.

Het hoeft hier niet de hele tijd druk te zijn en als dat niet zo is, maar moppen gaan tappen. Dat zou op het onzinhoekje beter kunnen.

(gedeelte verwijderd door de moderator)

De rest houd ik maar voor me want het enige dat ik wil is dat er mensen met alcoholproblemen hier ondersteunt worden.

Dit kan van levensbelang zijn, laten we dat nu eens als prioriteit stellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lidia,

Begrijp wel een klein beetje wat je bedoelt,

Maar persoonlijk, vind ik dat het niet altijd over alcohol hoeft te gaan.

Dan wordt het allemaal wel heel beladen vind ik

Merk ook wel eens dat iemand ondergesneeuwd wordt, maar dat gaat vast niet moedwillig.

Probeer zelf wel ondersteundend te zijn, als iemand "help"roept

Lees zelf meestal alleen de laatste 2 pagina's anders is het haast geen doen

Tja, en voor de rest..Geharrewar heb je overal, ook in het gewone dagelijkse leven.

Probeer het een beetje te relativeren zou ik zeggen (alhoewel dat misschien weer een beetje prekerig klinkt)

Wijffie,

Nee, ik heb deze mevrouw dus niet voor vast (gelukkig)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lidia,

Ik draai nu zo'n vier maanden mee, maar ook ik had gisteravond vraagtekens in mijn ogen. Heb me er niet in gemengd, zelfs niets geschreven terwijl ik dat wel van plan was.

Wie wat schreef weet ik echt niet meer, maar onbegrijpelijk en niet helpend was het zeker.

Tot latersss

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: lidia
Nu het hier toch rustig is, wil ik graag wat kwijt, anders betekent dat onrust in mijn hoofd en een ieder weet dat dat gevaarlijk is.
Zoals ik al eerder verteld heb, ben ik niet altijd bijgelezen, dat vind ik niet leuk, maar mijn pc staat boven en niet steeds aan. Als ik een dag of zo niet lees, is het bijna niet meer in te halen.
Heb natuurlijk ook nog andere dingen te doen.
En al die dierenverhalen maken dat ook niet makkelijker.
Scrol je toch? Ja, maar dat kost ook tijd, want je moet toch ook niet iemand missen die tussen de wieljes terecht komt, zoals Krekel gisteren.
Er is een dierendraadje, kan het aub daarop gezet worden?
Dat doen de mensen v.d. kilokiller en de rookmelder toch ook?

Toen Fleurtje terug kwam dacht ik: daar gaat de rust. En ja.
Fleurtje, toen jij het moeilijk had met niet roken en drinken en je operatie ben je hier volop gesteund. Nu het beter met je gaat zou het fijn zijn als je dit forum niet als speeltuin o.i.d. gebruikt.
Je hebt nu al meermaals een ban gekregen, leer je daar niet van?

Steeds weer doet het me pijn om nieuwelingen in verwarring en verdrukking te zien komen. En erger nog, te vertrekken, zelfs als ze hier al een tijdje proberen mee te doen.
Zelfs ik, die iedereen hier kent, kan er soms geen touw aan vast knopen en durf er niet tussen te komen.
Hoe moet een verlegen, nog vol in de strijd staande nieuwkomer zich dan ooit gaan thuisvoelen?
Dat lukt lang niet iedereen.

Travel komt opgewekt van vakantie terug en meldt dat het goed gegaan is, maar kan niet zeggen dat daar iets over doorgevraagd is.

(gedeelte verwijderd door de moderator)

Er werd vandaag voorgesteld het niet meer over gisteren te hebben, maar aangezien ik me er toen buitengehouden heb, voel ik de behoefte er toch nog op terug te komen, met alle risico's van dien. Voor mij dan.
Het hoeft hier niet de hele tijd druk te zijn en als dat niet zo is, maar moppen gaan tappen. Dat zou op het onzinhoekje beter kunnen.

(verwijderd door de moderator)

De rest houd ik maar voor me want het enige dat ik wil is dat er mensen met alcoholproblemen hier ondersteunt worden.
Dit kan van levensbelang zijn, laten we dat nu eens als prioriteit stellen.

quote>


Lidia,

een mooi en vooral groot geschreven stuk tekst. Ben het met je eens.
Maar dat geeft je nog niet het recht om Miranda en mij van het dagpact af te gooien.
haha:):wine:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...