Shahire Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Ik kan me herinneren dat ik een keer in de kroeg zat met iemand vond het toen verrekte moeilijk om daar te blijven maar kon niet weg dus mijn maatje Snoep ge-sms't en de ellende (voor mij op dat moment) weten te doorstaan! Zo fijn zulke maatjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 pjotr, doe eens gek en doe mee met het weekendpact! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pjotr59 Geplaatst 10 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Vertel, hoe werkt dat?????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Zie dat Dylan niet online is dus ben zo vrij om te reageren bij het weekendpact beloof je elkaar eigenlijk dat je niet zult drinken je voegt je naam dan bij de lijst van weekendpacters en na het weekend kom je je droog afmelden ook op moeilijke momenten kun je je daar melden op die draad of natuurlijk op de gewone dagdraad voor velen net even dat steuntje in de rug om het weekend door te komen zo wordt er dagelijks ook een dagpact afgesloten op de dagdraad dan meld je je 's avonds weer droog af succes! * het draadje van weekendpact staat ergens onder de draad van vandaag* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 post ik net zie ik Dylan online komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 ik wil even laten weten dat ik de eerste weekends niet toe was aan weekendraadjes, ik ervaarde dat als extra stress ik kan er nu pas na zes weken aan mee doen dus het is voor iedereen anders, misschien goed om weten maar het is alvast een geweldige uitvinding! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pjotr59 Geplaatst 10 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 OK, Lavendel! Neem je berichtje in mijn achterhoofd mee. Maar ga toch samen met mijn maatje de uitdaging van Dylan aan. Mss lukt het, zo niet dan heb ik pech en begin weer opnieuw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 precies Pjotr zo moet je ook kijken naar het adb. worden. in het begin is het misschien een keer vallen maar als je maar altijd opstaat. Nooit de moed laten zakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pjotr59 Geplaatst 10 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Idd bolletje, ik ga in ieder geval het weekend vol goede moed aan.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pjotr59 Geplaatst 11 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2012 wat een mooi verhaal. ga het zeker in mijn achterhoofdje opslaan. wie weet dat ik het in de toekomst nog eens nodig heb. Thanks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 11 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2012 Een hele mooie Kwispel Ik denk dat het niet uitmaakt op wat voor manier je het doet, een doosje lucifer, een puzzel maken, een kranten artikel overschrijven (ja ja die heb ik ook al gehoord ) het moet jou "foetsie trekmoment"ding zijn. Als het jou helpt, wat kan iemand het dan schelen hoe je het doet ? Hihi ik ga nu echt heel anders naar lucifers kijken, dat dan weer wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 11 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2012 Enne Pjotr, je doet het super. Menig 1 had al afgehaakt, maar die lees je hier dan ook niet En het is juist zo belangrijk als het je niet is gelukt het hier te delen. Dat helpt en daar leer je van. We konden ook niet zomaar fietsen, hebben we met vallen en opstaan geleerd. Weet wel...............fietsen verleer je nooit Je moet gewoon weer opstappen en doortrappen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pjotr59 Geplaatst 11 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2012 op dit moment niet zo super hoor, kan aan niets anders denken pfffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 11 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2012 kijk 2 dvd's na elkaar met magnum of chips als je maar afgeleid word vanavond heel veel sterkte! en morgen ga je echt trots zijn. dra druppelt hier meer en meer volk binnen op het dagdraadje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 11 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2012 Echt proberen bezig te blijven Pjotr. En ik weet ook dt dat niet makkelijk is als je zo rusteloos bent. Ik hoop dat je iets kan vinden dat je een beetje rust geeft, dan vertrekt de trek ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pjotr59 Geplaatst 12 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 hey, je bent een echte steunbeer. Gaat vandaag al een stuk beter. Geniet nu van afsluiting van de olympische spelen.......... Tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 15 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2012 Pjotr, hoe is het je de laatste dagen vergaan? Je weet het... we hoeven het gelukkig niet alleen te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pjotr59 Geplaatst 16 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Steeds beter, Gwen! Lichamelijke klachten verdwijnen meer en meer. Heb weer interesse in mijn omgeving en begin het eten ook weer lekker te vinden. Sta ergens onderaan die grote berg. Maar heb mijn tentje al in het 1e kamp opgeslagen. Op naar de volgende. En jij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Pjotrrr!!!! Hoe was je weekend?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden