Spring naar bijdragen

Zaterdag 27 okt

Shahire

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 476
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hallo nachtvlinders, morgen een uur extra, dus, kan nog wel even.

Dylan

Ik heb dat idd wel eens gelezen van als iemand langere tijd niet meer dronk, het zicht dan beter werd en aangezien jij het zelf 2x hebt mee gemaakt, zal het wel waar zijn.

Zelf weet ik zeker dat tijdens/na aardig wat glazen ik zeker slechter ging zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Smikkie,

gelukkig sta ik dus niet alleen in mijn smaak. Ja, dat was ik nog vergeten, als het

lichaam ouder wordt rekken ze uit hun model :D

Was natuurlijk niet de bedoeling en de van origineel mooie kleuren verdwijnen en de lijnen worden vaag, nee , ik heb aan rimpels en hangwangen wel genoeg.

Maar bof dan weer dat ik ( bijna) geen grijs haar heb.

Ja, fijn hè? zo'n zaterdag droog blijven, Saai, dat wel, maar mss speelt dat bij jou minder omdat je onregelmatige diensten hebt.

O jee, de klokkestoel v.d. kerktoren is weer gerepareerd, dus om 9 uur 20 min.

zwaar klok gelui en als ik net weer in slaap, begint het weer 10 min. Nou dan kan ik het wel vergeten. Wat heb ik de laatste zondagen heerlijk uitgeslapen.

Maar tel je zegeningen, je kan ook in de buurt van een moskee wonen, heb je het 5x per dag. Of is dat in Ned. niet zo?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pjotr,

als je er nog bent: er blijft hoop, je bent hier nog niet lang, maar ik kan je verzekeren dat velen je zijn voorgegaan.

Het is een hele verandering, ook in je hersens en dat gaat niet in een handomdraai.

Heb geduld met jezelf, geef niet op en morgen zul je je waarschijnlijk nog rotter/schuldiger voelen, dat is nog het ergste.

Zelf voel ik me ook altijd angstig en depri, dat vind ik erger dan het lamlendige katergevoel.

Leg de lat niet te hoog, dat geeft zo'n mislukkeling gevoel en dat helpt zeker niet.

Hoop dat je dit nog leest en anders morgen maar.

Neem een glas melk voor je naar bed gaat, vermindert de kater.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zie dat Spud weg is, jammer, nu heeft ze waarschijnlijk een heel fout beeld van mij.

Valt mee te leven, zou toch leuk zijn als ze mo. nog even komt kijken hier, maar verwacht het niet.

Maakt niet uit.

Wil wel even zeggen dat ik zoveel heb meegemaakt in mijn leven dat ik de laatste zal zijn om wie dan ook te veroordelen. Daar ga ik n.l. niet over maar de rechter.

Dit bericht hoort hier helemaal niet te staan, maar na de reactie van Spud.

Daarna heb ik daarover een berichtje geschreven, dat de volgorde niet goed is, mss door de klok die achteruit gaat,maar op mijn pc nog niet.

Maar dat staat er al helemaal niet. Het spookt op het forum, tijd om te gaan slapen.!

Nou ja, ik ben nuchter, dus daar ligt het niet aan.

De lezer moet dan zelf maar even de berichten in de juiste volgorde plaatsen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

TRavel,

voel me weer wat beter dan gisteren, dus heb goede hoop dat het voor de woestijn helemaal over is.

Vannacht nog zitten zoeken op internet of het langer last kon blijven geven, maar dan kom je op die alternatieve sites (met andere soorten, er zijn 49 of zo) en die hebben het dan over chroisch en in je gewrichten gaan zitten en zij kunnen je daar wel vanaf helpen. Toxisch worden of zo.

Maar wil dat niet eens lezen, geloof nu eenmaal niet in homeopathie.

Wel zag ik allerlei schade advocaten "kosteloos" hun slag slaan.

Had je je nu droog afgemeld? Of heb ik dat gemist?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is dat ik broodje nuchter ben, maar mijn antwoord aan Spud zou hierboven moeten staan, maar staat nu boven mijn bericht aan Travel, hoe kan dat nu?

Zo is het niet te volgen.

Zie ook dat de klok v/h forum niet gelijk loopt met die op mijn pc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...