rosa45 Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Ha Travel, wat bedoel je met ROFLOL? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Rosa, is een afkorting in mail of forumtaal. Rolling Over Floor Laughing Out Loud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Madeleine, Kalmte Moed en Wijsheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 en anders even een hele hete douche pakken want dat geeft rust. Ja en verder, het oude verhaal dat hier al zo vaak gezegd wordt, accepteren dat het nu niet anders is. Sterkte meis. Zo ik ga even bank hangen. Mooi film kijken, en kom straks nog ff trusten zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Originally posted by: MadeleineIk zie vele voordelen in het alleen wonen. quote> Jij ook al? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 LOL kende ik al maar ROF nog niet, weer wat geleerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Alleen wonen is een cadeautje wat ik mezelf heb gegeven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Ja, dat is het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Wat mooi Kirk! Jij kunt goed tekenen zeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 mooi Kirk!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 blijf me bui houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Avond allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Kirk, heel mooi, maar die vorige vond ik nóg mooier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Ahha dat verklaard een hoop Madeleine. Ik dacht al ik heb wat gemist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 lieve allen ben terug van 3 dagen weggeweest...... en ik ben DROOG GEBLEVEN!!!! Heb het er erg moeilijk mee gehad.. had al bijna een glas wijn besteld maar toch gauw omgezet in tonic omdat ik aan jullie dacht en afgesproken had tot zaterdag droog te blijven!! liefs truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Wat is de vorige, Kirk. Ik ben benieuwd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Ik zaai geen twijfel, het is gewoon mijn meningB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Truitje, Trots op je Ik had je alleen verkeerd begrepen, k heb je vandaag dus niet op het dagpact gezet omdat ik dacht dat je terug was :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Madeleine, wil je dat ik die ene zin weghaal? In verband met. Kirky, tattoos zijn erg duur. Of je moet veel meer inkomsten hebben dan uitgaven. Of een krantendepot er bij gaan doen:D Grapje mag wel toch Mark? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Kirk, mooi man! Ik krijg er wel gezellig een pokerpagina bij (huh?) Truitje, supergoed gedaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Goed zo Truitje, wat is je volgende doel? Nog een week? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Travel, dat mag. Maar Truffel heeft mij gequote. Dus eigenlijk is het om het even. Zit me nu opeens te bedenken waar een bepaalde opmerking op sloeg op dat andere forum. Ik ben dus gevonden. Sjees, hebben mensen niet iets beter te doen dan dit. Quote maar niet, haal het zo wel weer weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Pfff, ik wou dat het al volgende week zaterdag was, dan had ik mijn eerste 2 werkdagen erop zitten. Ik ben zo zenuwachtig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden