Spring naar bijdragen

Zaterdag 27 okt

Shahire

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 476
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

hoi...

net hier thuis weer het bewijs gehad dat drank meer kapot maakt dan je lief is.

zoonlief logeerde bij een vriend van hem ( die ziet ie niet zo vaak want die is in dienst)

de broer van die vriend zat goed te tanken thuis ..en toen vriend thuis kwam ging broer na een woordewisseling compleet uit z'n stekker.

afain... vriend heeft broer alle hoeken van het huis laten zien.(broer wilde vriend wel even in elkaar schoppen met z'n zatte kop, dat lukt niet want hij is me daar een beer van een gozer)

het halve huis van mijn vriendin is gesloopt.

sjugt........

zoonlief is goed geschrokken, en kwam vanmorgen erg vroeg toch maar naar huis.

ik zei, hier kind, heb je weer een voorbeeld wat drank met je kan doen.

ook hij moest zuchten......

(snappie jullie het nog?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: pjotr59
Hey laav, moeilijk toch? vooral als het niet in je karakter zit......
quote>

daarom vind ik dit forum net goed en veilig als soort "oefenterrein"
om mn verlegenheid of/en trots, koppigheid op zij te zetten
en hier toch wat te delen

blijven proberen
zeker als je berichtje dreigt ondergesneeuwd te geraken

van de ongeveer 1800 aangemelden op dit forum
zijn er uiteindelijk maar een 50? tal die regelmatig hier posten?
ik vermoed dat een groot deel van de rest passief meeleest
waaronder er wellicht sommigen zijn die graag mee willen schrijven
maar niet durven of kunnen

dus Pjotr, wees gerust , ook al reageert er niemand of te laat
gelezen worden we, zeker weten
en van ons gedoe, kan een ander misschien wel iets leren ;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toen ik stopte met roken<Waar ik ook niet zonder kon>kreeg ik medicatie..ik heb er toen bij gedronken en niet zo zuinig ook..

kreeg ik hallucinaties ,psychoses.tunnelvisie..noem maar op<dont try this at home>

Kon maanden niet werken..emotioneel helemaal kapot...<toch door zuipen>

Heb ik thuisgelopen onder het mom bijwerking medicatie..zelfs de huisarts heeft nooit wat gevraagd..behalve ten ik hem kwam met mijn drankprobleem..eigenlijk keek hij er niet vreemd van op..en kreeg meteen alle hulp die ik nodig had

Heb mijn werkgever ook nooit verteld dat dit door de drank kwam...

Teamleider hartsikke goede peer maar het komt allemaal in je dossier en je hebt direct een stempel als je weer ziek bent

Ondanks alles wel van het roken afgekomen en alcohol, later pas verteld dat ik helemaal gestopt was met alcohol omdat ik gezonder wou gaan leven..

Soms moet je mensen ook niet wijzer maken

Nu ik mezelf een beetje op de rit ben ben ik er ook opener over geworden...als ik zo om me heen kijk zijn er veel mensen met ons probleem

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: huttula
Lijkt mij ook Mark...eigenlijk zou je toch in de ziekte wet ofzo moeten kunnen..
was een verslaving een erkende ziekte of niet???quote>

Heb laatst een column gelezen over een beroepschauffeur met alcoholisme. Z'n collega's moesten hem soms thuis komen ophalen, of hij moest zijn werktijden verschuiven. Zijn baas ondersteund een programma, het gaat ee poos goed, dan rugval en zo verder. Heel veel geduld ook van die baas.
Uiteindelijk toch naar de rechter voor ontslag. De chauffeur beroept zich op alcoholisme is een ziekte, dus kan ik niet ontslagen worden.
Rechter oordeelt anders: geen ziekte dus ontslag...........
Niet iedereen is het dus mee eens. Ik heb de juiste jurisprudentie niet gelezen natuurlijk. Stond er niet bij.

Steunt me in mijn beslissing dat ik voor mijn werk een burn-out heb!

Hier in de Detox eleke dag was diazepam afbouwend schema en elke dag een dikke thiamine spuit in mijn kont. Ik begin in de groep te geraken, voel me steeds beter.
Alleen de structuur voelt nog wat kunstmatig. Maar nu weekend, dus even wat minder.
Tot zover uit Den Bosch!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wow, Hannah. Dat is toch wat. Het is maar goed dat hij gezakt is voor zijn rijbewijs, want rijden kon hij niet?

Een aantal jaren geleden nam mijn beste vriend een krat bier mee naar zijn beste vriend. Na wat te hebben gedronken is mijn beste vriend in slaap gevallen. Toen hij wakker werd was het bier op, vriend weg, autosleutels niet in broekzak en toen hij naar buiten keek, auto weg.

Op dat moment stond zijn vriend al tegen een boom geparkeerd. Hij had het bier opgedronken, de auto sleutels gejat, de auto gestolen en is met een idiote snelheid slingerd door de straat waar de kroegjes zitten gereden. De politie is gebeld door iemand die hem zag rijden en een achtervolging volgde.

Auto total-loss, vriendschap naar de kloten... Tja, wat drank wel niet kan doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Hannah1
Jowan je klinkt wel monter.quote>

Daar is toch niets mis mee?

De meesten hebben bezoek, het is dus rustig op de groep.
Ik doe me niet beter voor dan ik me hier presenteer...

Neem het goede ervan mee zou ik zeggen, kost ja niks.....
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...