Marc Geplaatst 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2012 Goedemorgen allemaal, Ik ben nog steeds helemaal uit mijn ritme na mijn laatste terugval. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2012 Moggeuh Gefröbelde, het is weer een nieuwe dag, met daarin nieuwe kansen en de mogelijkheid om eerst maar es een bakkie te maken, duzzz dat eerst Gwen zal wel wakker zijn en onderweg naar ook een bakkie in het vooruitzicht misschien, of nog 24 uur wachten, ach wat zal die koffie zoet smaken dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2012 Goedemorgen Marc en Diesel, Marc rot dat je nog zo uit je ritme bent ik las dat je snel intensieve behandeling gaat krijgen dat is fijn voor je hoop dat je er enorm bij gebaat zult zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2012 Goedemorgen Mark, Diesel en Sha, Ben al een uurtje wakker, vind het niet erg, rustig de dag opstarten doet mij goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2012 Haa Sha , jij ook lekker vroeg zeg, bakkie dan maar? Gaat met jou ook beter begrijp ik , mooi joh nou jezelf nog in bedwang houwe he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2012 moggeuh Kameo. pff hier is ut zo donker buiten dat: "het lijkt wel op Draaks in space" als ik naar buiten kijken, 1 groot black hole zo boven me beeldscherm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2012 Kameleon ook al vroeg van de partij zie ik hier zit er al wat kofiie in hoor Draak maar kan me 's morgens eigenlijk niet genoeg zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2012 Goeiemorgen lieve frummers! Marc, heel veel sterkte waar je doorheen gaat. De eerste 3 dagen zijn het ergst. Blijf maar hier, plaatjes draaien.... Gezellig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2012 Ik hang nog steeds in dat vreselijke hotel op dat afschuwelijke vliegveld. Als ik mijn hoofd uit het raam steek, lopen de tranen over m'n wangen van de smog. (dus da doek maar nie meer) Draak, het goede nieuws is dat ik een potje nescafe gevonden heb! En zo kwam alles goed.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2012 Werk ze Smik! Nuchter pret hebben is veel handiger, dan weet je tenminste nog waar je zo om gelachen hebt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2012 Smikkie werkse vandaag! Gwen, ben je lekker mee dat je daar nog zit maar de nescafe maakt misschien een hoop goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2012 Goedemorgen frummels! Ik werd wakker van de pijn in mijn knie, stomme fysio! Tramadol geslikt en zo hopelijk nog een uurtje slapen. Hoera Gwennie! Koffie voor jou! Dat maakt de smog een beetje goed! Kop op Marc, je bent sterk! Kom idd maar lekker veel hier van je af kleppen, wij zijn er voor je! Je kunt het! Voor iedereen die ik ben vergeten, succes vandaag en we houden het droog! DAGPACT Albert Lytse Liesje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2012 Diesel, gwen Runninglies, Sha en Smikkie ook een heel goede morgen. Eerst maar even een bakje koffie. Gwen, is er al zicht op hoe laat jullie daar vertrekken kunnen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2012 Mensen een fijne dag gewenst sterkte voor wie het kunnen gebruiken ik ga eens rustig aan douchen en nog even een wasje opvouwen Gwennie, goeie reis gewenst en tot snel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2012 Sha rustig aan hoor en ook een fijne dag. Zag dat je vandaag weer twee uurtjes richting werk gaat, fijn voor je hoor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2012 Sha, werk ze! Geniet van je twee uurtjes. Wel fijn dat je collega's je in de gaten houden. Iemand moet het doen, haha. Ik zekers niet, maar vannacht kunnen we hier weg, geloof ik. Ik blijf hopen! Iets met afgekeurde toestellen, die aan de grond moesten blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2012 Dus nog een hele dag en avond daar rondhangen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2012 Dus nog een hele dag en avond daar rondhangen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2012 goed hè... acceptatie. De groep vliegt tegen het plafond van frustratie en ik zit hier gezellig met jullie aan de koffie. Lekkere koffie, trouwens Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2012 Ja Von, hangen met hoofdletter H. We mogen Delhi niet meer in...A3,jammer anders ging ik nog even smog happen en open leprawonden bestuderen. Ik merk dat ik een beetje aan mijn India taks zit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2012 Werk ze A3, jij was toch degene die een trap hoger ging voor kantoor? Geen files... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2012 Werk-ze A3 en Sha! Ik kan niet meer slapen, ondanks de tramadol. En ik me toch moe, zzzzzznurk. Ik ga mijn knie eraf zagen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2012 Doe het niet, RL! Wees dankbaar dat je knieën hebt. Ik heb hier genoeg rompjes gezien zonder ledematen dat ik dankbaar ben voor elk uitsteeksel aan mijn lichaam! Ja èlk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2012 Gwenn, je geduld wordt erg op de proef gesteld. Vervelend dat jullie zo lang moeten wachten. Gelukkig heb je nescafe, maakt het wachten iets dragelijker den ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2012 doe maar niet Liesje;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden